אטרקציות לאירועים זה בן הקריקטוריסט!



אם אתם מארגנים אירוע לילד או לילדה, בר או בת מצווה או אפילו חתונה או כל אירוע אחר, יש לכם לא מעט עבודה. אתם צריכים לדאוג לנותני השירות השונים, צריכים לדאוג קודם כל למקום יפה לערוך בו את האירוע, לדאוג לאוכל ברמה גבוהה, לדאוג למוזיקה וכמובן לדאוג לתיעוד של האירוע עם צלמי סטילס, וידאו או שניהם ביחד

צילום: יח"צ

אבל היום, אירוע לא יכול להתקיים בלי שיש בו איזו שהיא אטרקציה מיוחדת, בלי שיש בו איזה שהוא מישהו מעניין או משהו כייפי ומיוחד. היום אנשים רוצים שהמוזמנים שלהם לא רק ייהנו מהאירוע עצמו אלא גם יישארו עם זיכרונות טובים מהאירוע ואפילו ייקחו איתם איזו שהיא מזכרת. אז נכון, יש מגנטים לאירועים שאפשר לעשות וזה יהיה נחמד, ואולי אפילו המגנטים הללו יישארו כמה ימים או שבועות על המקררים של אלו שקיבלו מזכרת. אבל אם אתם רוצים מזכרת בלתי נשכחת, אם אתם מחפשים משהו אחר, מיוחד ולא שגרתי, אתם צריכים את בן הקריקטוריסט באירוע שלכם.

הפינה הכי חמה ומעניינת באירוע...

אם אתם רוצים שהמוזמנים שלכם ייהנו באמת אבל לא רק ייהנו אלא ייקחו איתם משהו הביתה שיזכיר להם את האירוע שלכם עוד זמן רב (לפחות חלק נכבד מהמוזמנים) אתם צריכים להכיר את בן הקריקטוריסט. בכל אירוע אליו מוזמן בן, הוא הופך מהר מאוד למוקד עניין. הוא מצייר קריקטורות מצחיקות, מעניינות ויפות של מי מהמוזמנים שרוצה, קריקטורות שלא פוגעות בכבודם אלא כאלו שעושות להם שמח על הלב. הוא יכול לצייר יחידים, זוגות או אפילו קבוצות של כמה אנשים. הוא עושה את זה במהירות, בחן רב ועם חיוך רחב. הפינה בה בן יושב ומצייר הופכת מהר מאוד לפינה שמושכת אין סוף תשומת לב. אחד אחרי השני, אלו שרוצים קריקטורה יוצאים בתוך כשלוש דקות עם אחת כזו. הם מראים לאחרים ואלו ממהרים לבקש גם אחת לעצמם. על הימצאותו של בן במקום לא צריך להכריז, הקריקטורות שלו הופכות למבוקשות תוך שניות וכולם רוצים לקחת בזה חלק.

לאילו אירועים זה מתאים?

לא משנה איזה אירוע אתם עושים, בין אם זו חתונה, בין אם אלו בר או בת מצווה, מסיבת רווקות או אפילו יום הולדת, אם אתם מחפשים אטרקציות לאירועים הגעתם לדבר האמיתי. בן הקריקטוריסט יודע גם להתאים את עצו לסוג האירוע, יודע לקחת כל אירוע שגרתי ולהפוך אותו ללא שגרתי. הוא מתאים לאירועים של ילדים, מבוגרים וכל סגנון של קבוצה. אפשר להביא אותו לאירועים משפחתיים, עסקיים או כל אירוע אחר.

הביקוש לבן אטרקציות לבת מצווה רק הולך וגובר והוא מתקשה לעמוד בכמות ההזמנות לאירועים שונים. השם שלו עובר בעיקר מפה לאוזן וברגע שהוא יצייר אצלכם באירוע, גם אתם תבינו על מה כולם מדברים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה