איזה אוכל אפשר להזמין באשקלון?



החזרה ההדרגתית לשגרה נתנה קצת אוויר מהסגר בו היינו בשל קורונה. עם זאת, המסעדות עדיין סגורות והן פתוחות לטייק אווי או שליחות בלבד. מאמר זה ייתן טיפים להזמנת אוכל באשקלון בזמן השהייה בבית.

pexels

סוגי אוכל בהזמנה הביתה

בתקופה האחרונה ניתן להזמין פיצה באשקלון במבצעים מיוחדים לתושבי המקום. פיצה באשקלון בסניפים הפזורים בעיר והקרובים לביתכם מאפשרים גישה נוחה גם לטייק אווי וגם למשלוח. בנוסף, ניתן להזמין ממסעדות שונות משלוחי חומוס שגם הם פופולריים יותר בתקופה האחרונה, מגשי סושי ואוכל אסיאתי, המבורגר עם תוספות וצ'יפס, אוכל ביתי, בשרי, חלבי, צמחוני או טבעוני, מגשי פירות, גלידה וכל דבר אחר בו תחשקו.

 

יתרונות להזמנת אוכל הביתה בתקופת קורונה

גם עם החזרה ההדרגתית לשגרה עדיין לא ניתן לשבת במסעדות באשקלון או בכל מקום אחר בארץ והיציאה מהבית מתאפשרת רק עם מסיכות ובריחוק חברתי. בשל עובדות אלו הצורך במשלוח עדיין קיים. למרות שניתן גם לקחת את האוכל מהמסעדה או מהקניון ולאכול בחוץ ולא בקרבת המסעדה, כדי לא ליצור התקהלות. המשלוח מאפשר את הריחוק הזה ואת הנוחות. בבית אין צורך להיות עם מסיכה, לא צריך לדאוג מהדבקה והמשלוחים מגיעים בצורה נקייה ובאיכות. גם אם דאגתם לגבי קרטוני הפיצה או האריזות האחרות, התקנות הן קפדניות ובעלי המסעדות צריכים להקפיד על ההיגיינה ועל אוכל טרי. תוכלו לשבת עם כל המשפחה וגם עם סבא וסבתא ולאכול ביחד ארוחה משפחתית מבלי צורך במאמץ ובהתרוצצות. האוכל טעים וחם ומאפשר להתאגד בצורה משפחתית שעד כה לא אופשרה בשל הבידוד של הגיל השלישי.

 

הזמנת אוכל גם בתקופת טילים

לצערנו ישנן תקופות בהן אזור אשקלון מותקף בטילים שאינם מאפשרים יציאה מהבית מאחר ויש לשהות בקרבת הממד ולאפשר הגנה בעת אזעקה. לפיכך, הזמנת אוכל בעיקר אם זוהי תקופה ממושכת, יכול לתת פתרון אופטימלי כשלא מתאפשר גם לעשות קניות בסופרמרקט וגם כדי לפנק ולפצות את הילדים. האוכל הוא אחד מהפיצויים הרגשיים בעיקר שהתקופה מתוחה, הילדים אינם לומדים ומצבם הרגשי עגום. משלוח של אוכל אותו הילדים אוהבים ירומם להם את מצב הרוח ויגן עליהם בקרבת הבית. תוכלו להזמין לילדים פיצה, שניצל, טורטייה, גריל, פלאפל, בורגר ועוד.

 

טיפים להזמנת אוכל באשקלון

ברשת ישנם אתרים בהם ניתן להזמין אוכל ישירות לפי מקום המגורים וסוג האוכל. שם מפורטות המנות והתפריט אותו ניתן להזמין, המחיר, שם העסק ופרטיו. רוב המסעדות עושות משלוחים בחינם ולכן יש לשים לב אם המסעדה גובה דמי משלוח בנפרד או כלול במחיר. האתרים מציינים אם המסעדה כשרה ואת רמתה או חוות הדעת עליה. אם אינכם מכירים את המסעדה צפו בהמלצות המציינות אם האוכל איכותי, נקי, מהירות המשלוח, השעות בהן ניתן לקבל שירות וכד'.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה