איזה אוכל כלבים אוהבים?



שאלת השאלות – איזה אוכל כלבים אוהבים? הם אוהבים לאכול הכול ומרביתם כלל לא בררנים במזון שהם צורכים. לכן הם מתיישבים על יד אחד הסועדים בשולחן כדי לנסות להרוויח איזו חתיכה מהעוף שהוגשה על השולחן, הם יחפשו את השאריות שנפלו מהשולחן והם תמיד יתחננו אלינו במבטם כשנאכל המבורגר או פיצה שהזמנו עם שליח הביתה. אך האם זה בסדר "להבריח" להם איזו חתיכת עוף מהשולחן? האם זה בסדר לתת להם את הביס האחרון מההמבורגר? כל התשובות בהמשך

יחצ

תזונת הכלבים היא סוגיה בעלת עניין רב בקרב בעלי הכלבים, תוכלו לשמוע שיחות בנושא בביקור בחנויות ציוד לבעלי חיים ואצל וטרינרים. כל אחד שיש לו כלב רוצה לתת את הטוב ביותר לכלבו ולהתאים לו את המזון בצורה הטובה ביותר. ישנם בעלי כלבים המבשלים לכלבם אוכל ומגישים לו ארוחה בבישול ביתי (ללא תבלינים כמובן), ישנם המוסיפים ביצה טרייה לאוכל של הכלב, ישנם שמאכילים את הכלב רק במזון יבש לכלבים וישנם המשלבים גם מזון רטוב לכלבים. אז מה מכל זה נכון לעשות ומה אסור לעשות?

תזונה נכונה לכלב

קצת קשה לענות בצורה חד משמעית על מהי התזונה הנכונה ביותר לכלב, לכל אחד יש את הגישה האישית שלו ודעתו מושפעת מגורמים שונים. בגדול, אם משלבים בין מזונות שונים במינון הנכון לא תישקף סכנה לכלבכם, החכמה היא לתת לכלב מזון שונה במינון ובצורה מאוזנת. למה הכוונה?

מזון יבש איכותי – אחד המזונות הנוחים ביותר עבור בעלי כלבים הוא המזון היבש, האוכל בעל עמידות גבוהה, ניתן לשים את המזון בצלחת של הכלב בבוקר ולצאת לעבודה מבלי שהמזון יתקלקל. מצד שני, זה מזון מזין ביותר לכלבים במידה וקונים מזון איכותי בעל מרכיבים איכותיים וטבעיים מחנויות ציוד לבעלי חיים מוכרות ואמינות. הקפידו לקנות מזון יבש איכותי בעל ערכים תזונתיים איכותיים לכלבכם וכך תוכלו תת לו אוכל שיספק לו את האנרגיה הנחוצה לו לאורך היום.

מזון רטוב – מזון רטוב לכלבים אמנם יקר יותר אך בהחלט מזין יותר. בעלי כלבים נמנעים מלקנות את המזון על בסיס קבוע כמזון עיקרי לכלב אך בהחלט ניתן לשלב את המזון הרטוב בתזונה לכלב. פצלו את המנה של הכלב לפעמיים ביום בבוקר אתם יכולים לתת לו מזון יבש על מנת שתצאו לעבודה ללא חשש של הרעלת המזון לאורך היום ובערב כשאתם חוזרים תוכלו להעניק לו מזון רטוב ואיכותי.

בישול ביתי – אם תשאלו וטרינרים הם ימליצו לכם לא לבשל כלל לכלבים אוכל ולתת להם רק מזון לכלבים שנקנה בחנויות ציוד לבעלי חיים מוכרות ואמינות בעלות המותגים המובילים בתחום. ישנם מחקרים הראים כי מזון ביתי מבושל מקצר את חיי הכלב ב 35%. אם 'תגניבו' לכלב חתיכה אחת לתקופה, לא יקרה כלום (במידה והכלב אינו רגיש) אך מומלץ על פי הווטרינרים להימנע מכך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה