איזה ציוד תצטרכו בשביל לשפץ את הבית לקראת השנה החדשה?



השנה האזרחית הולכת ומתקרבת לסיומה. מה שאומר שעוד מעט מתחילה לה שנה חדשה, שכולם מקווים כי תהייה טובה. בין אתם מציינים את השנה החדשה במסיבה שמחה ובין אם לאו, סביר מאוד להניח שזה יהיה זמן טוב לחדש ולשפץ את הבית. זה זמן מצוין לקחת יוזמה, לקנות כמה כלי עבודה ולהשקיע בכל מיני תיקונים קטנים או שיפוצים גדולים. אם תשקיעו פעם אחת ותקנו כלים כמו מולטיטול מקיטה, מברגות, שפכטל, מסורים וכיוצא באלה, תראו שזה ישתלם לכם מאוד. את ההשקעה תחזירו בגדול משום שהזמנת שיפוצניק תעלה לכם הרבה הרבה יותר

צילום : pixabay

כלי רב שימושי מצוין

את רשימת הציוד שכדאי להחזיק בהישג יד אנו פותחים עם דבר שנקרא מולטיטול מקיטה. היתרון הכי גדול של הכלי הזה הוא שתוכלו לבצע באמצעותו הרבה מאוד סוגים של תיקונים. הוא יכול לבצע הרבה מאוד משימות שכן הוא רב שימושי. אגב, כדאי בהחלט להעדיף מולטיטול מקיטה על פני כלי דומה של חברה אחרת, משום שכך אתם נהנים מציוד איכותי באופן מיוחד. רוצים לדעת מה אפשר לבצע בעזרת כלי שכזה? בבקשה: אפשר לבצע בעזרתו פעולות ליטוש וגילוף. ניתן לחרוט בעזרתו, לבצע עבודת כרסמות וכל מיני תיקונים ואפילו פעולות חיתוך מסוימות.

לא תאמינו מה אפשר לעשות עם מברגה

עוד כלי שיוכל לשמש אתכם להרבה מאוד דברים בשיפוץ הבית נקרא מברגה. לצד העובדה שהוא יכול לשמש אתכם להתקנה של רהיטים, הוא גם יועיל לכם בעוד הרבה מאוד מצבים. אפשר למשל להחליף בעזרת מברגה כל מיני צירים וחלקי פרזול. אפשר להחליף גוף תאורה ישן ולשים במקומות גוף תאורה הרבה יותר יפה ומרשים. אפשר לתלות מדפים, לשים דיבלים, להתקין קירות או תקרות מגבס. כל בורג אפשר להסיר בעזרת מברגה ותוכלו גם לתקן פרגולה ולבצע עוד הרבה מאוד דברים. רק חשוב לשים לב שאתם בוחרים מברגה חשמלית נטענת, טובה ואיכותית. מברגות מאוד חלשות יקשו עליהם לבצע את הפעולות מהר, יעיל וטוב. יש לציין כי תמיד טוב שיהיו לכם בהישג יד גם מפתחות, מפתח פתוח או סגור (עדיף עם ראצ'ט).

מלטשת ודיסק וציוד נוסף

בעזרת מלטשת ודיסק תוכלו לבצע לא מעט משימות שיפוץ ותחזוקה. באותה הזדמנות נמליץ גם על ציוד כגון פטישון, אם אתם רוצים לבצע פעולות חזקות כגון פתיחת חלון בקיר או הורדת קיר (שאיננו קיר תמך). דיסק ומלטשת יוכלו לאפשר לכם לבצע חיתוך, ליטוש, שיוף. אפשר להסיר חלודה או צבע שמתקלף מהקיר. אפשר לחתוך אריחים וקרמיקה.

דיסק יכול לשמש אתכם לחיתוך אבנים, מתכת. אפשר לחתוך חלקי גדר, אפשר לבצע קרצוף של רצפה או ליטוש של חלק עץ, דקים וכיוצא בזה. בעזרת דיסק מתאים (דיסק יהלום) אפשר לא רק לחתוך חומרים רכים אלא אפילו בטון. רק חשוב לציין שנדרשת זהירות רבה בכלי זה שהוא אחד הכלים הכי מסוכנים למי שלא מפעיל אותו בזהירות.

כעת נפנה מעט תשומת לב אל הקירות. טיפול בקיר או בתקרה מחייב לא רק צבע, מברשת ורולר. כדאי שיהיה לכם גם כלי יעיל שנקרא שפכטל וכן חומרי מילוי. באותה הזדמנות, קנו גם פלס ופלייר, אם אין לכם עדיין אחד כזה ברשותכם. קנו גם סולם וכן צבעים לפי הצורך – החל בצעים לקירות, דרך צבעים לכיסוי מתכת וכלה בצבעים לכיסוי עץ (למשל למשקופים, דלתות וכדומה). כפפות עבודה סוגרות את רשימת ההמלצות שלנו לפעם זו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה