אייפון 13 יצא ויש לנו מה לספר לכם



תמיד לפני שסידרת האייפון 13 החדש יוצא תמיד עוברים כל מיני שמועות על מתי הוא יצא, מה הנתונים של המצלמה, כמה יעלה, מתי הוא יושק לצרכן.
לכל השאלות הללו אנחנו פה בשביל להשאיר אותכם עם קצת פחות סימני שאלה.

אז ככה, מהסקירה הכללית, אני בטוח שיש לנו מספיק נתונים המעידים על תכונותיהם של סדרת האייפונים החדשים.

קודם כל תאריך ההשקה של סדרת האייפון 13 בספטמבר, עוד לא יודעים תאריך מדויק, אך סביר להניח שבאמצע ספטמבר הוא יושק לצרכן.

המצלמה

הסדרה החדשה של האייפון 13 עשויה להיראות דומה לסדרת האייפון 12, אך ישנם כמה הבדלים מהותיים מהדלפות, בהתחשב לסודיות של אפל, למשל האייפונים החדשים עבים מעט יותר, למצלמה יהיה חריץ קטן יותר, על פי דיווחים בתעשייה המצלמות יהיו טובות יותר מאלו שבאייפון 12.

המצלמה הייחודית שמדברים עליה באייפון 13 היא מצלמת אינפרא אדום כמודל יחיד בחזית המצלמות בתחום הסלולר, כמו כן באייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס גודל העדשה של המצלמה הראשית תגדל, מה שישפר את איכות הצילום שלהם עוד יותר- לפי הסקירה. יש אפשרות שהטלפון יכלול מצלמת זווית רחבה של 64 מגה פיקסל התומכת בזום דיגיטלי עד 6x, עדשת  40MP עם זום אופטי 3-5x ו 15-20x דיגיטלי, מצלמה רחבה במיוחד של 40 מגה פיקסל עם זום 0.25x מהחיישן הראשי, ועדשה פנומנלית לא שגרתית בגודל 40MP. סביר להניח שדגמי המצלמה הזו יהיו רק בדגמי האייפון פרו, וכולנו בציפייה שלא יזניחו את האייפון 13.

עוד עולה על הפרק עניין מערכת ההפעלה IOS 15, הכוללת מגוון רחב של תוספות כגון: תרגום טקסט מתמונות או להעתיק למסמך ניפרד, הצטרפות לשיחה מקישור לנוחיות המשתמש, מפות שמעדכנות פרטים למקומות עד רמת בניינים, ב FaceTime עשו שיפור משמעותי בבידוד הקול וחסימת רעשים חיצוניים, אודיו( שמע ) תלת מימדי, יש גם תצוגת רשת המתמקדת בך ומטשטשת את הרקע, כך שתוכלו להפעיל מצלמה מכל מקום.

ב IOS 15  בתוכנת SharePlay תוכל לשתף מוסיקה, סרטים, ותוכניות טלוויזיה בזמן שאתה משתף את המסך שלך להציג נתונים לחבר, או למי שתרצה.

בנוסף לזה, אומרים שלכל ארבעת הדגמים יהיה סורק LIDAR, שהוא נמצא כרגע רק בדגמי האייפון 12 פרו ופרו מקס. בנוסף לזה טוענים כי לאייפונים החדשים יהיה ייצוב תמונה אופטי, שכרגע קיים רק באייפון 12 פרו מקס.

קרדיט תמונה יח"ציח"צ

המכשיר על קצה המזלג והדגמים

כמו כל צרכני האייפון, אנחנו מצפים למגוון צבעים חדש. היו שמועות שכתום על הפרק, אבל כנראה שלא יעבור את שלב האב-טיפוס, יש דיבורים על ורוד מסטיק, יש גם שמועות על ברונזה, עלתה השערה שהאייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס עלולים להגיע גם בגוון שחור מט, סביר להניח בכל מקרה, שלאייפון 13 ולאייפון 13 מיני יהיו יותר אפשרויות בחירה בצבעים, אבל הכל בגדר השערות, כך שעד שלא נגיע להשקה לא נדע כנראה.

עוד דבר חשוב שכדאי לדעת, ודווקא זה נושא אמין שעבדו עליו בסדרה של האייפון 12, הוא הוספת תצוגה עם קצב רענון של 120 הרץ שבסוף הוא לא נכלל בסדרת האייפון 12, יש שמועות שהוא יכנס רק לשניים מהדגמים באייפון 13, כמו כן יש מומחים הטוענים כי יש סיכוי שאפל תכניס פטנט עם קצבי רענון של עד 240 הרץ.

הגדלים כנראה יהיו אותם הגדלים: אייפון 13 מיני בגודל 5.4 אינץ׳, אייפון 13 ואייפון 13 פרו בגודל 6.1 אינץ׳, ואייפון 13 פרו מקס בגודל 6.7 אינץ׳.

יש האומרים שאפל משפרת את המצלמות ה VCM שלהם, והם לשיפור חיישני התלת-ממד, יש גם שמועות שבאייפון 13 ואייפון 13 מיני המצלמות יהיו באלכסון זו לזו. עוד שמועות שאפל מתכננים לשפר את הוידאו שלהם בסדרה החדשה של אפל עם טווח זום גדול יותר, ומצד שני יש הטוענים שזה יגיע רק לאייפון 14, בכל מקרה, תמיד כיף לשמוע שמועות.

הסוללה

מקורות אמינים אומרים שלאייפון 13 תהייה סוללה עם קיבולת גבוהה יותר מהאייפון 12. הטענה העיקרית היא שאפל ישתמשו במעגלים יותר גמישים, וכך יוכלו להשאיר מקום לסוללות גדולות יותר, אם זה נכון, סביר להניח שניראה את הסוללות בקיבולת הבאה:  אייפון 13 מיני- קיבולת סוללה של 2,406 mAh, אייפון 13 ואייפון 13 פרו בקיבולת סוללה של 3,095 mAh  ואייפון 13 פרו מקס עם קיבולת סוללה של 4,325 mAh.

קרדיט תמונה PIXABAYקרדיט תמונה PIXABAY

עוד דבר שחשבו שיכול להיכנס לאייפונים החדשים היא טכנולוגיית האלחוטית WiFi 6E שעובדת מהר יותר מהטכנולוגיה הקיימת כרגע באייפונים, הטכנולוגיה החדשה מציעה גישה מהירה יותר לאינטרנט, פחות זמני המתנה ופחות הפרעות בחיבור.

יש גם אפשרות שאפל תשיק גם בסדרת אייפון 13 אותם דגמים בנפח של 1 טרה בייט, שוב, בגדר השערה.

להלן התכונות המשוערות על פי המומחים בתחום לסדרת אייפון 13:

  • צפויות סוללות גדולות יותר בכל ארבעת דגמי האייפון 13.
  • עם מודם משופר חדש 5G.
  • מהיר יותר עם שבב ביוני A15.
  • סדרת אייפון 13, ארבעת הדגמים באותם הגדלים של אייפון 12.
  • חריץ קטן יותר בכל ארבעת הדגמים.
  • תכונת וידאו במצב דיוקן.
  • עבוד דגמי פרו מסך OLED 120Hz של חברת סמסונג, יש הטוענים גם LG.
  • תצוגה מתמדת.
  • סוללות גדולות יותר מהדגמים הנוכחיים.
  • בדגמי הפרו- עדשה אולטרה רחבה משופרת.
  • אפשרות לנפח אחסון של 1 טרה בייט.

המחירים

הצפי למחיר: האייפון 13 זהה למחיר של האייפון 12 בתחילת השקתו המתחיל ב 699$ לאייפון 13 מיני, לאייפון 13 כ-799$, אייפון 13 פרו כ- 999$ והאייפון 13 פרו מקס כ- 1099$.

חוות הדעת והביקורת באדיבות שי פון – חנות לטלפונים בראשון לציון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה