איך את בוחרת את הבגדים התחתונים שלך?



יש דברים שאף אחד לא מלמד אותנו לעשות. בבית הספר, בואי נודה, לא מלמדים אותנו שום דבר חשוב. בבית אנחנו לומדות איך להתנהג, בין אם אנו אוהבות את זה ובין אם לא. עם החברות אנחנו לומדות איך לבלות ולייצר קשרים עמוקים, וכך גם עם בני ובנות הזוג.

קרדיט לתמונות PIXABAY

אבל איך לבחור בגדים? איך להחליט מה הסטייל שלי? שם יש מעין תהליך לימוד אוטומטי, שנובע מכל הנ"ל ועוד יותר. ההקשר החברתי שלי, ה"דירוג" שלי בעיני עצמי, הביטחון העצמי, האופנה הרווחת בתקופה זו או אחרת, כל אלו ועוד מתגבשים למעין 'מצפן-אופנה פנימי' שכזה, שכל אחת ואחת מאיתנו מפתחת לעצמה.

הלבשה תחתונה – שאי אפשר לטעות איתה

אם נתעכב רגע ונשקיע מחשבה במה אנחנו לובשות בצורה עמוקה יותר, יכול להיות שנגלה שיש כמה פריטי לבוש במלתחה שלנו שאולי עדיף יהיה אם נאמר להם שלום. במקביל קרוב לוודאי שנגלה כי ישנם פריטי הלבשה תחתונה אחרים שממש כדאי שנוסיף למלתחה שלנו, כי הבנו שאנחנו ממש אוהבות אותם, ומגיע לנו את הטוב ביותר.

  • נוחות – בימינו לפעמים (ויש אומרים שפעמים רבות!) הנוחות מקבלת עדיפות משנית, ונדחקת הצידה לאיזו פינה מאובקת ונשכחת מלב. נשים רבות מתפשרות על הנוחות שלהן עם עצמן, עם הגוף שלהן ועם הבגדים שלהן, רק כדי להיראות טוב יותר. אבל כשלא נוח לנו, אנחנו לא באמת משדרות נינוחות ורוגע, שהן תחושות חיוניות ליופי. יש מעין סטרס פנימי שמקרין כלפי חוץ מהעיניים, משרירי הפנים, אפילו ממנח הגוף, וכל זה בגלל פשרה על הנוחות. האם יש במלתחה שלך בגדים שבאמת לא נוחים לך? האם זה שווה את זה? (אולי כן? אבל אולי לא...)
  • אופנה – יש נשים שמתעדכנות מדי עונה, שחשוב להן מאוד להיראות לפי צו האופנה, והן עוקבות בנחישות אחרי המאורעות בשבוע האופנה בפריז או באירועי האופנה של מילאנו. אחרות פשוט הולכות לפי מה שמונח על מדפי החנויות וקורץ להן בעין, ואולי אפילו לפי מה שבמבצע. לא משנה מה הכיוון שמתאים לך יותר, הרי בטוח שיש לפחות כמה אייטמים שכדאי שיהיו לך שאת מרגישה ויודעת שהם ממש אופנתיים, ממש ייחודיים, ממש חוד החנית של ארון הבגדים שלך, גם בהלבשה התחתונה. האם כבר יש לך כמה סטים של אופנת הלבשה תחתונה?
  • מגוון – פעם זה היה יותר עניין של גברים, אבל בימינו נראה כי גם אחוז הולך וגדל מאוכלוסיית הנשים בישראל נודד לעבר מלתחה שכולה שחור, לבן, וגוונים של אפור. למזלנו, הקטלוג של https://jack-kuba.co.il/ מציע לנו מגוון עצום של אופנת הלבשה תחתונה בגוונים הקלאסיים עם עיצובים שיעירו בך מחדש את התשוקה לאופנה ולפינוק עצמי, כי מגוון עשיר של בחירה במלתחה זה פשוט תחושה של חופש.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה