איך בוחרים יזם לפינוי בינוי ברמת גן?



איך תבחרו יזם עבור פינוי בינוי ברמת גן? על אילו קריטריונים חשוב לשים דגש בעת הבחירה? ריכזנו עבורכם מספר כללי אצבע שיעזרו לכם לבחור אותו בצורה חכמה.

קרדיט תמונה FREEPIK

החלק הפיננסי

כשאתם מחפשים יזם עבור פינוי בינוי ברמת גן , אתם למעשה מחפשים יזם בעל איתנות פיננסית. למה אתם צריכים שתהיה לו איתנות פיננסית? היציבות הפיננסית של היזם היא חשובה על מנת שלא תאבדו את הנכס שלכם במהלך הפרויקט. אתם רוצים לבחור ביזם שאין סיכוי שהוא ירד מנכסיו ואתם יודעים בוודאות שתקבלו בתום הפרויקט דירה שלמה ואיכותית. כבר קרו מקרים שבהם יזמים ללא יציבות כלכלית לא הצליחו לסיים את הפרויקט כלל או בזמן והוא נסחב במשך שנים כי לא היה את הכסף כדי לסיים אותו. 

 

ניסיון ומגוון פרויקטים בתחום

כאשר אתם בוחרים יזם, מומלץ לבחור ביזם שמביא עמו ניסיון בתחום ויש לו מגוון פרויקטים הקשורים להתחדשות עירונית. יזמים בעלי ניסיון יודעים איך עובדים מול קבלנים, איך מתחילים פרויקט ואיך מוסרים אותו בסוף ואתם יכולים לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות. יש לכך חשיבות גדולה כי פרויקטים של פינוי בינוי ברמת גן הם למעשה מערכת יחסים אל מול היזם בכל שלבי הפרויקט. 

 

בדיקת פרויקטים שביצע

לפני שתבחרו ביזם מסוים, לכו ותראו את הפרויקטים של כל יזם שנמצא ברשימה שלכם. בדיקת הפרויקטים יאפשרו לכם לדעת את איכות הבניה. כמו כן, תוכלו לשאול את הדיירים שכבר עברו את התהליך איך הם עברו אותו מול היזם, מה היו היתרונות והדברים הטובים אל מול הדברים שהיו פחות טובים ויש להיזהר מהם. 

 

אדם אנושי עם יכולת הקשבה ושיח

כמו שאמרנו קודם, מדובר על מערכת יחסים עם היזם מחתימת החוזה ועד קבלת המפתח והאחריות על כל מה שיש בדירה בעת כניסתכם. אתם רוצים שיעמוד מולכם אדם שיש לו יכולת הקשבה לצרכים שלכם כדיירים, יזם שמעוניין לבוא לקראתכם ולדאוג לכך שתקבלו את הטוב ביותר. יש המון יזמים כאלו, אך חשוב להבין שזה האדם שעומד מולכם. 

 

שקיפות מלאה

עוד דבר ממש חשוב הוא שקיפות מלאה של היזם מולכם. מצאו את היזם שילווה אתכם מרגע החתימה ועד קבלת המפתח ויציג בפניכם באופן ברור וגלוי כל שלב בתהליך ולא חסרים שלבים. ברגע שהתהליך מתבצע בשקיפות מלאה אתם יכולים להיות רגועים שאתם מקבלים במקום הדירה הישנה שלכם דירה חדשה באיכות גבוהה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה