איך בוחרים מנעולן בקרית אונו



אחד מהתפקידים החשובים ביותר בעת הנוכחית הוא המנעולן. בהגדרה הראשונית מנעולן הוא בעל מקצוע שפורץ מנעולנים וזה אכן ההגדרה הראשונית אך אם מסתכלים לעומק של בעל המקצוע ניתן לראות כי תפקיד המנעולן בעל רבדים עמוקים יותר. מדובר על מקצוע שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהטכנולוגיה של החיים המודרניים. בימים שבהם הטכנולוגיה מתפתחת מאד מקצוע המנעולן הפך להיות חשוב במיוחד ולכן חשוב מאד למצוא מנעולן איכותי ומקצועי במאמר זה נדבר על מהו מנעולן ומה חשוב לשים דגש במנעולן ואיך בוחרים מנעולן על מנת כאשר אתם זקוקים לשירותים שלו תוכלו לקבל את כל המידע שצריך דרך מאמר זה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מהו מנעולן מוסמך?

מנעולן הוא אדם שמטרתו היא לפרוץ מנעולן רבים אינם יודעים זוהי הגדרה ראשונית למנעולן וכי למנעולן צריך להיות ידע רב ניסיון וציוד מקצועי על מנת לפרוץ את כל סוגי המנעולנים . המנעולן צריך ללמוד בקורס מקצועי במשך מספר חודשים של משרד התמ"ת בו הוא למד בקורס שמתחלק לשני סוגים הסוג הראשון הוא כאמור חלק עיוני בו מכירים את כל סוגי המנעולים, סוגי שיטות שונות, כמו כן בנוסף לכך הוא מציע מגוון רחב של שירותים שונים כמו לדוגמא שכפול מפתחות , פריצת כספות , קנייה ומכירה של מנעולים וכספות ושאר הציוד הקשור למנעולן כל אלו קשורים לנושא של מנעולן מוסמך.

רבים אינם יודעים כי מדובר על מקצוע שדרש תעודה ולכן חשוב מכל אדם שידע למצוא את כל המנעולים השונים. אך חשוב מאד מעבר לידע ומקצועיות למצוא את המנעולן שלו יש שני דברים בסיסים תעודת יושר ותעודת מקצוע הדבר חשוב מאד בייחוד כאשר מדובר בצום שהוא פרוץ במיוחד מדובר על תחום שהוא פרוץ במיוחד הכוונה היא שישנם אנשים העוסקים במקצוע שאין להם כלל תעודה בתחום והם בכל זאת עוסקים במקצוע ולכן חשוב מאד כאשר בוחרים מנעול חשוב מאד למצוא מנעולן איכותי ולשים דגש רב מאד על הנושאים השים של בחירה נכונה של מנעולן.

שני דגשים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים מנעולן

תעודת יושר – רבים אינם יודעים כי תחום זה של מנעולן הוא פרוץ במיוחד ורבים מבין אנשים שעוסקים במקצוע מנצלים אותו למטרות שאינן טובות ולכן דבר ראשון לפני שאתם מזמינים מנעל מוסמך יש לשים לב שיש לו תעודת יושר. מדובר על תעודת יושר שהוא תעודה שאות מקבלים ממשטרת ישראל תעודה זו מעידה שאין לאדם עבירה פלילית כל שהיא. דבר זה חשוב מאד על מנת לוודא כי אתם לא מזמינים אל הבית שלכם אדם שעלול להיות עבריין. מעבר לכך חשוב שתדע כי לפני שאדם נרשם לקורס של מנעולן רשמי הוא זקוק לתעודת יושר לכן אם לאדם תהיה תעודה מקצועית תהיה לו גם תעודת יושר.

תעודה מקצועית- דבר ראשון יש צורך בתעודה מקצועית מדובר על תעודה מקצועית זוהי תעודה שמקבלים אותה אך ורק אם עוברים קורס מקצועי בין מספר חודשים את התעודה הזו מקבלים ממשרד התמ"ת לאחר שמצליחים לעמוד בדרישות הקורס העיונית ולקבל את התעודה.

תעודה זו מצידה על שלושה דברים על כך לאדם יש ידע רחב מאד בשיטות שונות, בסוגי מנעולנים השונים, החלפת צילינדרים ומנעולים שונים רכישה וקנייה של כספו ומנעולים ועוד שירותים שונים התעודה הזו מעידה כי האדם הוסמך לכך וכי כאשר אתם מזמינים אותו אתם יודעים כי לו צ כל המידע על מנת לטפל בבעיה לכם.

איך בוחרים מנעולן בקרית אונו?

בדקו ברשת האינטרנט

בשנים האחרונות ניתן לראות כי המרשתת הפכה להיות כר פורה למגוון רחב של בעלי מקצוע ולכן אחד הדרכים הטובות ביותר למצוא בעל מקצוע בעידן של היום היא לחפש אות כאמור ברשת האינטרנט יש לכתוב בשורת החיפוש מנעולן קריית אנו על מנת להעמיק יותר את החיפוש יש לכתוב מנעולן מוסמך בקרית אונו כל המנעולים שקיימים בקריית אונו והסביבה לאחר מכן שיש לכם מספר  מועמדים אתם יכולים לפנות אל השלב השני בחיפוש חשב מאד לא לבחון את המנעולן הראשון שיש לכם ברשימה שלכם אלא יש לבצע בדיקה מעמיקה על כל בעל מקצוע לפני שאתם בוחרים. ניתן לבדוק גם באתרים שונים על רונן המנעולן גם חדרי חרדים חשבו כך

המלצות מאנשים שגרים בקריית אונו

הדרך הטובה ביותר לבחור בעל מקצוע מבין הרשימה הקיימת שהשגתם באינטרנט או לא להתייחס לרשימה הזו היא כמובן להתייחס אל המלצות מפה לאוזן יש לשאול קרובי משפחה או אנשים הגרים בקריית אונו שהיו צריכים לאחרונה שירותי מנעולן תוכלו לשאול אותה על המנעולנים ברשימה שלכם. ותוכלו גם לשאול אותם על סוגי מנעולנים שאתם ממליצים עליהם. וכך בעזרת ההמלצות של קרובי המשפחה וההצעות באינטרנט תוכל לבחור את המנעולנים שיתקדמו אתכם לשלב הבא .גם בקריית אונו יכולים להיות רגועים כי רונן המנעולן כאן.

תעודת יושר

השלב הראשון שכאשר יש בידכם את הרשימה של המנעולנים המנצחת עליכם לבדוק בהם מספר נושאים חשובים לפני שאתם בוחרים אותם.:

תעודת יושר מדובר על תעודה  שצריכה להיות אצל כל מנעולן מוסמך הוא יכול לדאוג לכך כי תעודת יושר מעידה על כל כי בעל המקצוע אמין וישר אחד התעודות שבודק זאת היא תעודת יושר בעזרת תעודת יושר ניתן להציג כי האדם הוא ישר ללא עבירה פלילית כמו כן גם כאשר יש תעודה מקצועית ניתן לראות כי יש גם תעודת יושר הוא חייב להציג את תעודת היושר בפני כל אדם שזקוק לכך ולכן חובה עליכם לדרוש ממנו להראות לכם את תעודת היושר שלו.

תעודה מקצועית – התחום הזה פרוץ ולכן חשוב מאד לבקש מבעל המקצוע שיראה לכם את תעודת המקצוע שלו שהיא מקורס מנעולנים היא מעידה על ההתמחות שלו במגוון רחב מאד של סוגי מנעולים ונוסף לכך היא מעידה גם על מנעולנים שונים וגם על מנעולים  ו שונים ושיטות פריצה שונות ולפי העניין הזה מדובר על כך כי האדם מומחה במקצוע.

ניסיון

חשב מאד למצוא מנעולן איכותי שלא סיים רק את הקורס שלו לאחרונה אלא הוא בעל ניסיון חשוב מאד לדעת כי מנעולן שיש לו ניסיון רב במיוחד הוא יכול לדעת להכיר את כל סוגי מנעולן ולפתור זאת. מנעולן שרק סיים את הקורס לא יצליח ולכן הניסיון כן משחק משמעות רבה.

ציוד מקצועי

מעבר לידע חשוב מאד לדאוג כי לאדם יהיה ציוד מקצועי מדבר על ציוד הכולל ציוד המיוחד והמיועד מאד לפריצה מדובר על ציוד פשוט כמו למשל: מקדחות מברגות ועוד. כמו כן מדובר על ציוד ייעודי אתו מקבלים בלימודים של קורס מנעולנים.

כמו כן במקרים שבהם צריכים להיות גם אנשים שמוכרים מגוון רחב של ציוד מכל סוגי החברות על מנת לאפשר לאלו מבין האנשים צריכים ציוד יפה מאד מדובר על ציוד איכותי ומקצועי מדובר על צילנדר כספות, מנעולים ועוד.

 מגון רחב מאד של ציוד שהמנעולן מוכר. כמו כן מדובר על ציוד מקצועי שאותו מוכרים ללקח כמו למשל צילינדרים, מנעולים כספות ועוד ולכן כאשר בוחרים מנעולן כדאי לבחור רונן המנעולן של ישראל

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה