איך בוחרים מעצב פנים לבית?



בין אם אתם עומדים בפני שיפוץ כללי בבית, ובין אם אתם עוברים לבית חדש, כך או כך, סביר להניח, כי תצטרכו לשכור את שירותיו הנאמנים של מעצב הפנים. כמו בכל תחום, אף בתחום עיצוב הפנים, יש אנשי מקצוע טובים יותר, ויש אנשי מקצוע טובים פחות. זה ממש ריקוד טנגו. צריכה להיות התאמה מלאה למן הרגע הראשון. ועל מנת לעזור לכם ליישם זאת, נסקור במאמר זה לעומק את השאלה – "איך בוחרים מעצב פנים לבית"?

קרדיט תמונה FREEPIK

איך בוחרים מעצב פנים לבית? התאמה אישית

באשר לשאלה הראשונה שלנו – " איך בוחרים מעצב פנים לבית?", נאמר, קודם כל ולפני הכול, יש לחשוב ברצינות על התאמה אישית. לכל אחד יש את מבנה האישיות ואת הצרכים שלו. ככל שתקדימו להבין אותם, מה אתם באמת רוצים לשנות בבית שלכם, כך תוכלו להתמקד ברצונות האמתיים שלכם, ולמצוא את איש המקצוע המתאים. בחירת מעצב פנים מומלץ מלווה בצורך שתתכתבו בהצלחה עם סדר העדיפויות שלכם, ועם התאמה מרבית של מבנה האישיות שלכם למעצב הפנים. עליכם לדעת לזהות את השאלות החשובות שיש לכם לשאול אותו. תתמקדו בשאלות, כמו למשל – עד כמה החזון האישי שלנו יבוא לידי ביטוי בתהליך עיצוב הפנים שלך, האם אפשר לקבל ממך רשימת ממליצים, האם המחיר הוא סופי, או שיש על מה לדבר, האם יש לי אמירה בכל מה שאתה מתכנן, האם אוכל לפסול דברים על הסף?, וכיוצא בזאת.

איך בוחרים מעצב פנים לבית? הצעדים הראשונים

באשר לשאלה הנוקבת – " איך בוחרים מעצב פנים לבית?", יש להבין את הצעדים הראשונים שמתבקשים בתהליך זה. קודם כל, הרבה לפני בחירה של מעצב הפנים, אתם חייבים לזהות את מוטיב ההשראה שלכם, כמו גם את הסגנון שמייחד אתכם. באופן כללי, אתם אמורים להבין מה בכלל אתם רוצים מכל עיצוב הפנים, מה הגמישות שלכם, מבחינת לוח הזמנים. אבל נוסיף, כי לאלמנט ההשראה יש חשיבות ראשונה בצעדים שבבחירת מעצב הפנים. את ההשראה תוכלו להשיג מכל מיני ירחונים, או לחלופין מאתרי אינטרנט. הסתכלו היטב בתמונות שמדברות אליכם. שמרו אותם בתיקייה נפרדת, והציגו אותם בפני מעצב הפנים. תעברו על אתרי מעצבי הפנים "שמדברים אל לבכם". הציצו בתיקי העבודות שלהם. תבחנו את עצמכם באם הסגנון השולט שלהם אכן מתכתב בהצלחה עם הצרכים, הרצונות והמאוויים שלכם. וכבר אתם מוכנים לשלב הבא, שלב הפגישה.

איך בוחרים מעצב פנים לבית? פגישה בתיאום מראש

ושאלה שאין עוררין עליה – " איך בוחרים מעצב פנים לבית?", וזאת באמצעות פגישה בתיאום מראש עם מעצב הפנים. אנו בטוחים שהצבתם בארסנל של אנשים המקצוע מספר מעצבי פנים. כעת עליכם לצמצם את המספר לכדי שניים שלושה נבחרים. אל תחליטו עדיין. קבעו מראש פגישות פנים מול פנים עמם. הגיעו לפגישה עמם עם ראש פתוח. עם הנכונות לשמוע באמת את דבריהם. תחושו את הקרקע. האם אתם באותו הלך הרוח, האם בעל המקצוע מבין את האמירה שלכם, האם הוא פנוי פיסית ורגשית ליישם את הפרויקט שלכם? מכיוון שהעבודה עם מעצב הפנים תהיה ממושכת ואינטנסיבית, אתם חייבים לחוש בפגישה הראשונית כי יש כימיה בינכם. כי אתם מסמפתים אותם. אתם תצטרכו לעבוד עוד הרבה זמן בצמוד זה לזה, ועל כן, במידה והבחנתם, למשל, שיחסי אנוש זה לא הצד החזק של אותו מעצב הפנים, פשוט תעברו לפגישה הבאה שלכם. אל תתפשרו על התאמה אישית, זה מה שיעשה את ההבדל בין עיצוב פנים מוצלח לבין עיצוב פנים כושל בבית שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה