איך בוחרים ריהוט למשרד



עיצוב המשרד, חייב להתבצע באופן פרקטי ואז יש לחשוב על נושא העיצוב. ישנם בעלי משרדים שאולי לא מבינים כי לסביבת העבודה קיימת השפעה ישירה על אופן התפקוד של כל העובדים וכן, על השהות במשרד ברוב המקרים

freepik

התאמה של ריהוט משרדי לסביבת העבודה היא פעולה אשר חייבת להתבצע על פי אופי הפעילות העסקית, אם על פי גודל המשרד והן על פי העבודה השוטפת המתבצעת במשרד עצמו.  אם החלטתם לחדש את הרהיטים במשרד, אם בשל בלאי ואם בשל דאגה לנוחות העובדים או עיצוב המשרד באופן נוח ומרשים יותר.

ניתן למצוא אפשרויות רבות לעיצוב מחודש של סביבת העבודה, הן של העובדים והן של המנהלים בה. ישנם כמה קריטריונים לבחירה נכונה של ריהוט משרדי, אך כמובן שגם קיימים שיקולים נוספים, כגון התקציב, איכות חומרי הגלם, האם הריהוט הוא ארגונומי ומקל על ישיבה ממושכת של העובדים? איזה גודל של ריהוט עלינו לרכוש וכן, האם ישנם גם פתרונות אחסון לתיקיות או קלסרים. יש שישכרו את שירותיו של מעצב פנים המתמחה בעיצוב משרדים, אך יש כאלה שימדדו ויתאימו בעזרת בעל חנות רהיטי משרד את החלל ויתאימו נכון את הרהיטים השונים בו.

שלחו את העובדים לנסות בעצמם כסאות ושולחנות משרדיים

החוכמה היא על מנת שלא תהיינה אי הבנות, לשלוח את העובדים לחנות הרהיטים אשר ממנה אתם רוכשים ריהוט משרדי. כל עובד הוא בגובה ומשקל שונה ולכן, מומלץ לשלוח את העובדים עצמם על מנת שיבחרו בעצמם את הכיסא שעליו ישבו בעת העבודה. שימו לב כי הכיסאות יהיו ארגונומיים, מה שבהחלט יקל על ישיבה ממושכת מבלי שייגרם נזק בריאותי לעובדים כגון כאבי צוואר וגב. יש לשים לב כי השולחן יהיה בגובה שיתאים לכיסא וכן לדאוג כי כלי הכתיבה וכל מה שקשור בה יהיה נגיש ומסודר.

המחיר של ריהוט ארגונומי יהיה יקר יותר, אך ההשקעה היא בהחלט שווה. מלבד זאת, ריהוט משרדי נחשב כהוצאה מוכרת ותזכו עליו בסוף שנת המס. יש להשקיע בריהוט למען עבודה פורייה יותר של העובדים והכוונה היא לתפוקת עבודה גבוהה. המחיר ניכר גם בחומרי הגלם, למשל אם מדובר על כיסאות העשויים מעור או שולחנות העשויים מעץ מלא, המחיר יהיה גבוה יותר, משום שמדובר בריהוט יוקרתי למשרד. יש לוודא כי ספק רהיטי המשרד אשר בו בחרתם, יעמוד בהיקף ההזמנה. זמן אספקה של ריהוט משרדי עשוי לקחת כשבועיים ויש לקחת פרט זה בחשבון.

מרחב אישי ללקוחות המשרד

יש לדאוג למרחב האישי של לקוחות המשרד והכוונה היא לדאוג כי תהיינה פינות ישיבה מתאימות וזאת, במידה והמשרד עוסק גם בקבלת קהל ולקוחות. יש לתכנן פינת המתנה המשלבים כסאות המתנה או ספות המתנה שיהיו נוחים הן ללקוחות והן למבקרי המשרד. דאגו לאלמנטים עיצוביים במשרד כגון עציצים, תמונות שיתאימו לאופי המשרד, פינת עיתונים להמתנה נוחה ואפילו פינת קפה שתשרת את באי המשרד. החוכמה היא, לא לרכוש פרטי ריהוט משרדי כלליים, כאשר אולי מצד אחד יתאימו לכלל העובדים, כי אם יש לשים לב במיוחד למפרט הטכני של הריהוט ולאפשרויות השינוי של תכונות אלה, בכדי להתאימם לעובדים שונים, בעלי מבנה גוף שונה.

יש לשים לב גם גוב כיסאות המחשב ויש לדאוג להתאמה מושלמת בין זווית היד והמרפק לשולחנות העבודה. אם תשימו  לב לכל הפרטים הללו, רוב הסיכויים שתרכשו ריהוט למשרד מצלח ואיכותי, כזה שיחזיק מעמד למשך שנים רבות וישרת נכון אתכם ואת העובדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה