איך הדפסת תמונה על קנבס מבטיחה מקסימום איכות?



כולנו רוצים לחיות בבתים מעוצבים וגם לעבוד במשרדים מסוגננים. תמונה – מכל סוג שהוא: העתק של ציור מרשים, צילום נוף, פורטרט, רגע משפחתי מרגש שהונצח במצלמה ויש כמובן עוד אפשרויות – יכולה לשדרג במידה ניכרת את מידת האסתטיות בכל חלל. בפרט כדאי להדפיס את התמונה על קנבס וכך ליהנות ממוצר שובה לב וגם עמיד.

קרדיט תמונה PIXABAY

מראה מרשים במיוחד

היתרון המשמעותי הראשון של הדפסת תמונה על קנבס הוא המראה המרשים מאוד שמתקבל. כמובן שחשוב לבצע את ההדפסה על הקנבס בבית דפוס איכותי שכבר צבר ניסיון רב במתן שירות ספציפי זה ובנוסף מקפיד על שימוש בבדים איכותיים (אגב, גם בתקופת הרנסנס הקנבס אפשר לאמנים שונים ליצור אמנות מרהיבת עין בזכות האיכויות הייחודיות של בד זה).

בפרט ניתן להשיג שליטה מלאה על הפרדת הצבעים, כולל בתמונות הססגוניות ביותר והעשירות מאוד בפרטים ומצד שני גם צילום שחור לבן אמנותי ייראה מצוין על קנבס.

מגוון אפשרויות רחב

עוד סיבה טובה לבצע הדפסת תמונה על קנבס היא מגוון האפשרויות שיש לגבי השוליים שלה. הקנבס עצמו נמתח על גבי מסגרת מעץ, ולכן יש לו גם מעטפת והוא לא רק משטח דו ממדי. בהתאם כשמדפיסים על קנבס תמונה אפשר להמשיך אותה אל אותה מעטפת וכך להקנות לה אפקט תלת ממדי. עוד אופציה היא לצבוע את כל הפאות של הקנבס בגוון מסוים שמתכתב עם התמונה עצמה ומוסיף עוד עניין ליצירה, וכמובן שניתן גם להשאיר אותן לבנות – בכל מקרה מדובר על חופש בחירה נרחב כך שכל אחד וכל אחת יכולים להביא לידי ביטוי את ההעדפות האסתטיות שלהם לגבי החלל הספציפי שבו תוצב התמונה.

הדפסת תמונה על קנבס = מקסימום עמידות

מעבר לאיכויות האסתטיות של תמונות שמודפסות על גבי קנבסים, יש לבחירה בבד זה ובאופן ההדפסה הזה גם יתרון פרקטי משמעותי: התוצאה נשמרת לטווח ארוך מאוד.

ראשית, מסגרת העץ שעליה מתוח הקנבס עוברת טיפול ייעודי שמספק לה שכבת הגנה חשובה. הקנבס עצמו מתאפיין במרקם מעט גס ולכן הוא עמיד מאוד, וכשמבצעים את ההדפסה בבית דפוס שמשתמש בציוד מתקדם ובטכנולוגיות חדשניות כל טיפת דיו נשארת בדיוק בנקודה שאליה הוזרקה לאורך שנים רבות והתמונה עצמה תהיה חדה עד שתחליטו לשנות את עיצוב החלל.

אילו תמונות מתאימות להדפסה על קנבס?

על-מנת ליהנות מכל היתרונות של הדפסת תמונה על קנבס, חשוב לבחור נכון את המקור. זהו דגש חשוב במיוחד במקרים שבהם רוצים להדפיס צילום שלכם. אמנם הדגמים המתקדמים של הסמארטפונים מפיקים צילומים ברזולוציות גבוהות מאוד, אולם חשוב לוודא שהתמונה הספציפית עומדת בסטנדרטים הרלוונטיים ותישאר חדה ומרשימה גם כשמגדילים אותה (בהתאם למידות הקנבס הרצוי). חברה שהמומחיות שלה היא הדפסת תמונה על קנבס תוכל כמובן לייעץ לכם לגבי כל תמונה ספציפית שתרצו להעלות על בד איכותי זה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה