איך הפכה אשקלון את חוויית הקניות של תושביה לחוויית קניות כמו באמריקה?



אם יצא לכם כבר לבקר במתחם גלובוס סנטר בחוף אשקלון ודאי שמתם לב שהמתחם לא נראה כמו עוד מרכז קניות ישראלי טיפוסי, הוא פרוש על שטח עצום של 120 דונם שכוללים 8 מבנים שמוקדשים למסחר, כשבכל אחד מהמבנים סוג אחר של חנויות וכולל גם מרכז קולנוע. ממש כמו במרכזי הקניות באמריקה הוא מיועד להיות מרכז קניות שבו אפשר למצוא במקום אחד הכל וממקום היטב ביציאה הדרומית מאשקלון צמוד לקיבוץ מבקיעים. לא בכדי בחרו חברות גדולות להציב במתחם זה את חנות הדגל שלהם, חנות גדולה משאר הסניפים שאינה שולחת את לקוחותיה לאחד הסניפים האחרים של החנות כדי למצוא מוצר כזה או אחר.

קרדיט תמונה FREEPIK

החלוקה למבנים שונים וייעודיים לסוג כזה או אחר של קניות מאוד נוחה ומאפשרת ללקוחות ליהנות ממגוון ומבחר עצום של שאפשרויות לקנייה. אם למשל נתבונן על מרכז הרהיטים (מבנה שמיועד כולו אך ורק לחנויות רהיטים שונות), אפשר להבחין שחברת ACE בחרה להציב שם את החנות הגדולה ביותר שלה בכל אזור הדרום. סניף ACE באשקלון שממוקם במתחם גלובוס סנטר הוא סניף עצום בגודלו ובאופן רשמי הסניף הגדול ביותר בכל אזור הדרום. אם תסתכלו על הקטלוג של המוצרים של החברה, סביר להניח שכל מוצר בקטלוג תוכלו למצוא בחנות שבמתחם בלי שום בעיה. יש להבין, כמות האנשים שעוברת במקום ומספר האנשים אשר בוחרים לנהל את הקניות שלהם במתחם גלובוס סנטר הוא כל כך גדול, כך שהתחלופה של המוצרים היא בלתי נמנעת וכך גם ההתחדשות של המוצרים על המדף והצורך של מנהלי החנויות להזמין מוצרים בכמויות גדולות מהרגיל ובקצב מהיר יותר.

החנויות והמסעדות שאפשר למצוא במתחם

מכיוון שהמתחם הוא כל כך עצום בגודלו, יוצא שאנשים רבים עלולים לאבד בו את תחושת הזמן וכמובן שכאשר מגיעים עם ילדים יש צורך באטרקציות שונות שיוכלו ליהנות מהם בזמן שאתם עורכים את הקניות, וכמובן אוכל. ובהחלט חשבו גם על זה. במתחם מסעדות רבות כולל חלק נכבד מרשתות המזון המהיר המובילות האהובות על ילדים כמו מקדונלדס, BBB ועוד.  כ - 100 חנויות שונות של בגדים, משחקים, מחשבים, אלקטרוניקה ועוד שמאפשרים לכל הלקוחות גם ליהנות מהמוצרים המובילים בשוק וגם לערוך השוואה של מוצר - מחיר מול תועלת בזמן אמת, ללא צורך לנסוע למקום אחר או לפתוח גוגל לברר מה יש במקום אחר, דבר אשר מגביר את התחרות ותורם לחיסכון של הלקוחות שפוקדים את המתחם. מבחינת אטרקציות למבוגרים ולילדים תוכלו למצוא במתחם מרכז קולנוע ענק עם אולמות מפוארים ונוחים, כולל אולם VIP שבו תוכלו ליהנות מחוויה קולנועית של ישיבה על כורסה נוחה ולקבל פינוקים שונים בהתאם למחיר הכרטיס בו תבחרו – הכורסאות נוחות במיוחד, אם אתם מגיעים עייפים הישמרו לא להירדם.

אירועים מיוחדים במתחם

תוכלו לעקוב אחר האירועים במתחם באתר הבית. האירועים השונים שיש הם בהתאם לתקופה, לחגים, לחופשות ובעיקר לשרת את הצורך של הלקוחות. תוכלו ליהנות ממופעים, מבצעים שונים (כמו בלק פריידי ודומיו), פעילויות לילדים ועוד הן מנת חלקו של המתחם מפעם לפעם ובעיקר בחופשות של הילדים מהגנים ומבתי הספר. מבחינת חנייה, המקום מכיל כ – 1200 מקומות חנייה חינמיים, כך שאין צורך להסתובב ולחפש שעות על שעות מקום חנייה ובדרך כלל יספיקו לכם כמה רגעים של המתנה בכדי למצוא חנייה ממש ליד המבנה שבו אתם מעוניינים לערוך את הקניות שלכם. ניתן למצוא את שעות הפתיחה של עסקים במתחם גלובוס סנטר באשקלון באתר שעות פתיחה:

שעות-פתיחה.org.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה