איך לבחור בחוכמה עורך דין מקרקעין?



עסקת נדל"ן מהווה כעסקה משמעותית וחשובה, אשר מצריכה הוצאה כספית גבוהה – ברוב המקרים, לעסקה שכזאת תהיה השפעה משמעותית על המשך החיים של המעורבים בה.
מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות שכל החלטה הקשורה לעסקה תתבצע בצורה מושכלת ונבונה.
כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה עורך דין מקרקעין, אשר יוכל ללוות את המעורבים בעסקה, לסייע להם ולהבטיח שהעסקה אכן תתבצע בצורה המצופה.
עורך דין מקרקעין יכול להיות בעל תפקיד חשוב כמעט בכל עסקת מקרקעין ובין היתר: בעת מכירת דירה, בעת קניית דירה חדשה או יד שנייה, בעסקאות תמ"א ולעיתים גם בהליך השכרת דירה.
כמובן, שבכדי שעורך הדין אכן יענה על הציפיות ממנו וניתן יהיה להיות שקטים כשהוא לצידכם, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את אותו עורך דין בתבונה.
להלן מספר טיפים מנצחים אשר יסייעו לכם בביצוע של אותה הבחירה:

קרדיט תמונה:pexels.com

בדקו את תחום ההתמחות של עורך דין

ההמלצה היא להקפיד ולבחור בעורך דין אשר מתמחה באופן פרטני בתחום המקרקעין. הסיבה לכך טמונה בעובדה שמדובר בתחום מורכב וכחלק מכך, יש חשיבות גבוהה שעורך הדין יהיה בעל ידע והבנה נרחבת בכל הפרטים הרלוונטיים.
לכן, מומלץ לוודא שאתם בוחרים בעורך דין אשר התמחה באופן פרטני במקרקעין – במסגרת לימודי משפטים עורכי הדין לעתיד מתבקשים לבחור תחום התמחות ולהעמיק באותו התחום בדומה לתארים אקדמיים שונים כמו תואר במדעי המחשב או סיעוד.

שנות הניסיון של עורך הדין

ההמלצה היא תמיד להעדיף עורך דין בעל שנות ניסיון רבות בתחום. באופן כללי תוכלו לקבל פרטים על שנות הניסיון שלו באתר האינטרנט שלו. אם אין לכם גישה למידע שכזה תוכלו פשוט לשאול את עורך הדין מהן שנות הניסיון שלו בתחום.

חוות דעת והמלצות על עורך הדין

יש אפשרות לגשת לרשת האינטרנט על מנת לקבל חוות דעת והמלצות על גבי אותו עורך דין.
אם אתם לא מצליחים לקבל מספר המלצות, תוכלו לבקש מעורך הדין בו אתם מעוניינים לבחור שיפנה אתכם ללקוחות קודמים שלו על מנת לקבל חוות דעת מהם.

קחו לכם עורך דין מקרקעין משלכם

ישנם מקרים בהם צד נוסף בעסקה יאפשר לכם להשתמש בשירותים של עורך הדין מטעמו – כמו במקרה של רכישת דירת קבלן.
ההמלצה היא לא לקבל את הצעה ולהביא עורך דין מקרקעין משלכם – אשר יהיה אובייקטיבי והמטרה שלו תהיה לדאוג לאינטרסים הפרטניים שלכם.

מה לגבי גובה שכר הטרחה?

אם אתם לקראת עסקת מקרקעין מאוד יכול להיות שיש לא מעט הוצאות כספיות גבוהות שתדרשו לעשות וכחלק מכך, תבקשו לחסוך בכל מקום שיתאפשר.
יחד עם זאת, ההמלצה היא לא להסתנוור מהצעת מחיר נמוכה במיוחד של עורך דין מקרקעין.
חשוב לוודא שעורך הדין שלצידכם הינו עורך דין מקצועי ומנוסה – ולרוב עורך דין אשר צבר לעצמו כבר וותק ומוניטין יכול לדרוש שכר טרחה גבוה יותר מזה של עורך דין מתחיל ופחות מנוסה.

שיחה אישית עם עורך הדין

גם אם אתם בטוחים שמצאתם עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה, אשר יאפשר לכם להרגיש בטוחים וב"ידיים טובות", עדיין, אל תמהרו לסגור אתו את הדברים לפני שיחה אישית.
המטרה של אותה שיחה היא להכיר אותו, להתרשם ממנו ולהבין שמעבר למה שכתוב "על הנייר", אתם גם מתחברים אליו, סומכים על מה שהוא אומר ומרגישים רגועים בידיעה שהוא זה שיהיה איתכם במהלך אותה עסקת נדל"ן הצפויה לכם.

דגש על הפרמטרים הללו יאפשר לכם לבחור בסופו של דבר עורך דין שתוכלו לסמוך עליו בכל סוג של עסקת מקרקעין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה