איך לבחור מאוורר תקרה



קביעת סוג מאוורר התקרה שאתם רוצים להתקין בביתכם כוללת התחשבות במידות החדר, גודל המאוורר, איכות זרימת האוויר שהוא מציע, אורך הלהבים שלו, כמה להבים מותקנים בו, מאילו חומרים הם מיוצרים, ועוד

יחצ

אז כן, הצורך לבחור מאוורר תקרה יכול לגרום ל"כאבי ראש" רציניים לכל בעל בית. עם כל כך הרבה משתנים ואפשרויות, מה כדאי לקחת בחשבון? הנה כמה טיפים שילמדו אתכם איך לבחור מאוורר תקרה מתאים לביתכם.

קביעת הגובה הנכון

אם אתם מתכננים התקנת מאוורר תקרה לחדר עם תקרה נמוכה, חשוב לבחור דגם שמבטיח מרווח מתאים בין התקרה למאוורר. לתקרות בגובה ממוצע, השימוש במוט התלייה המסופק על ידי היצרן צריך לעשות את העבודה. לתקרות גבוהות יותר, מוט הארכה יוריד את המאוורר למצב אופטימלי בחדר, כשמונה או תשעה מטרים מהרצפה.

ניתן להשיג מאוורר תקרה באורכים שונים, כולל מוטות הארכה בחנויות לממכר מאווררים או במרכזי ריהוט ביתיים. על מנת לוודא שהגימור מתאים, חפשו חברה מוסמכת לייצור מאווררים ובדקו היטב את המוניטין שלה.

מיקום ראוי של המאוורר

מאווררי תקרה אינם מורידים את טמפרטורת החדר; הם מתקררים על ידי יצירת רוח. התקינו אותם במקומות שבהם אתם נמצאים הכי הרבה זמן. נקודות טובות נמצאות מעל המיטה או מעל פינת הישיבה בסלון, או בפינת האוכל.

לחדרים גדולים מאוד שיש להם תקרות גבוהות, ניתן למצוא מאווררים עם טווחי להב ארוכים. כלומר, חשוב לקחת בחשבון את הגודל של מאוורר התקרה כי זהו שיקול מהותי במילוי דרישות האוורור של חלל גדול.

הפעלת המאוורר

שאלה לא פחות חשובה מהשאלה איך למצוא מאוורר תקרה מתאים, היא שאלת אופן ההפעלה שלו. האם אתם רוצים לשלוט במאוורר באמצעות מתג קיר, מרחוק, או עם שרשרת משיכה מיושנת וטובה?

אופן הפעולה תלוי במאוורר שבחרתם. הטעמים משתנים, אך בהחלט יש לומר הרבה על הנוחות של שלט המאפשר לשנות את מהירות המאוורר, או הגדרת תאורת מאוורר התקרה, ללא מאמץ.

הערה חשובה: כדאי להתקין את מאוורר התקרה במעגל נפרד מהתאורה. אם שניהם ממוקמים באותו מעגל, לא תוכלו להפעיל את המאוורר שלכם כאשר האורות כבויים, וזה חשוב במיוחד בחדר השינה.

קנייה מקוונת

היקום של מאווררי התקרה גדול הפליא! כשאתם מתלבטים איך למצוא מאוורר תקרה מתאים, אל תסתפקו במבחר המצומצם שנמצא בחנויות לבנים וחומרי בנייה, במיוחד אם אתם זקוקים למאוורר עם להבים קטנים או לדגם שמתאים לתקרות מקומרות.

קנייה מקוונת מאפשרת היום לקנות כמעט כל מוצר, וכשאתם בוחרים מאוורר תקרה, חפשו מידע על איכות המנוע, תנועת האוויר שנמדדת במטר מעוקב לדקה, יעילות אנרגיה ונתונים רלוונטיים אחרים.

חפשו גם ביקורות גולשים על איכות המאווררים שאתם בוחרים, כך שתדעו מיד אם המאוורר שאתם שוקלים להוסיף לסל הקניות, אכן איכותי.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה