איך לבחור מדבירים באשקלון?



נמלים, טרמיטים, פשפשים וגם ג'וקים ואפילו עכברים הם בעלי חיים זעירים. אבל למרות שאנחנו גדולים מהם בהרבה, הם עלולים לגרום לנו לנזקים מסוגים שונים - ולכן כדאי לוודא שהם לא יימצאו בתוך הדירות, המשרדים, החנויות והמפעלים שלנו. מי שמבטיח פתרון מהיר ויסודי הם המדבירים שפועלים באשקלון, וכדאי לבחור נכון את איש המקצוע הטוב ביותר האפשרי כדי לזכות בשירות ברמה גבוהה.

freepik

זמינות גבוהה

אף אחד לא רוצה אצלו בבית נמלים או פרעושים וגם לא קרציוני יונים, פשפשי מיטה או תיקנים גרמנים. הנוכחות של כל אותם חרקים גורמת לאי נוחות ולחוסר שקט, ולכן השיקול הראשון בבחירת חברת הדברה באשקלון הוא הזמינות שלה. במקרים שבהם יש צורך ללכוד עכבר או לסלק קן צרעות, הגעה מידית היא כבר קריטית.

חברות ותיקות כמו למשל הדברות מיכאל ובוריס יודעות להתנהל ביעילות ולכן גם יכולות להגיע לכל לקוח ולקוחה תוך זמן קצר מאוד.

שימוש בחומרי הדברה בטוחים

מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות גילו שחלק מהכימיקלים שבהם השתמשו בעבר מדבירים עלולים להיות מסוכנים לא רק לחרקים אלא גם לבני אדם ולחיות מחמד. רשימת החומרים האסורים לשימוש מתעדכנת כל הזמן, ולכן חובה לבחור בחברת הדברה באשקלון שמקפידה קודם כל להשתמש רק בחומרים שהמשרד להגנת הסביבה מאשר.

המלצה נוספת היא לשאול את המדבירים באיזה חומרים הם צפויים להשתמש לטובת ההדברה הספציפית אצלכם, ולחפש מידע באינטרנט אודות כל חומר - בדרך זו תוכלו לדעת בוודאות שההדברה תפגע רק במי שהיא אמורה לפגוע ולא באף אחד אחר.

שיטות עבודה מתקדמות

בחלק מהמקרים ניתן לבצע הדברה באשקלון גם בלי ריסוס ולכן גם בלי חשיפה לחומרים שעלולים להיות בעייתיים. בין שיטות הפעולה המתקדמות - והאפקטיביות מאוד - ניתן לציין במיוחד את האופציה של פיזור מיקרו-קפסולות שמכילות חומר רעיל. החומר כמובן מותאם לסוג החרק שאותו רוצים להדביר - למשל נמלים אדומות, תיקנים גרמנים ועוד - ומאחר שהוא לא נמצא באוויר אלא רק בתוך הקפסולה הזעירה, אין חשש שהוא יחדור לגוף של בני הבית או האנשים בעסק.

שיטה אפשרית נוספת היא מלכודות, כולל כאלה שמשחררות פרומונים אשר מושכים את החרקים - למשל חרקי מזון - אל המלכודת. יש מקרים שבהם ניתן לבצע הדברה ביולוגית, ועבור חלק מהחרקים, ובהם למשל פשפשי מיטה, שימוש בקיטור חם יהיה אפקטיבי במיוחד.

שירות אדיב ומקיף

בימינו יש ציפיות גבוהות מכל נותן שירות בכל תחום - הדברות, הובלות, תיקון תריסים, התקנת מזגנים וכו'. שירות שהוא "רק" מקצועי כבר לא מספיק, ובמקביל נדרשות גם אדיבות, סבלנות (כולל מוכנות לענות על שאלות גם אם הן רבות) ואמינות (ובמיוחד עמידה בזמנים בהתאם להתחייבות המדבירים).

כמו כן כדאי להעדיף אנשי מקצוע שמספקים המלצות מפורטות לגבי הדרכים למנוע הופעת חרקים נוספים אחרי הדברת אלה הקיימים. שירות מקיף ומקצועי שכזה מבטיח ראש שקט גם בהמשך הדרך, ובכך מספק מקסימום תמורה לכסף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה