איך לבחור מכשיר מעקב לרכב - 3 טיפים מצוינים



מכשירי מעקב משמשים אנשים רבים מסיבות שונות: מערכת יחסים רעועה בין בני זוג, רצון לעקוב אחרי בן משפחה שנוסע ברכב שלכם מחשש לשלומו ועוד. מרבית הסיבות הללו לגיטימיות ומובנות לחלוטין, אך לצערם של אותם אנשים הם עלולים למצוא עצמם חסרי אונים. מדוע? מכיוון שבחרו במכשיר מעקב שאיננו מתאים לצרכיהם. אם כך, איך בדיוק בוחרים מכשיר מעקב לרכב? מהם הפרמטרים השונים שיש לשים לב אליהם? במאמר זה, נעניק לכם 3 טיפים לבחירת מכשיר מעקב לרכב.

קרדיט לתמונה דוקטור ספאי

1) מכשירי מעקב לרכב – עד כמה הם נגישים?

מכשירי המעקב השונים בשוק כיום מסתובבים עם רמת נגישות כזו ואחרת. מה הכוונה במונח נגישות? ובכן, הכוונה למידת הקלות בה ניתן “לחלץ” את המידע מן המעקב. מכאן, אמורות לעלות לכם כמה וכמה שאלות:

  1. האם לשם חילוץ המידע נדרשת אפליקציה מסוימת בתשלום?

  2. האם המעקב הוא רק דרך מכשיר ייחודי אשר נמכר עם מכשיר המעקב?

  3. אם התשובה לשאלה 2 היא 'כן': מהי קיבולת הסוללה של אותו מכשיר, אם כך?

  4. אם התשובה לשאלה 2 היא 'לא': מדובר במכשיר שניתן לעקוב אחריו מכל פלטפורמה שהיא, בהינתן חיבור לרשת?

בררו את כל הפרטים האלו, שכן הם עשויים להיות מכריעים.

2) הבנתי מה מציע המכשיר, אבל מה לגבי הפרטים הטכניים?

כל מכשיר מעקב מגיע עם “מטען” טכני מאחוריו: קיבולת סוללה, גודל ועוד. בטיפ זה, נתמקד בקיבולת הסוללה ובגודל.

  • קיבולת בגודל מתאים: חשבו על הזמן הדרוש שמכשיר המעקב יפעל. עליכם לקחת בחשבון מצב בו לא ניתן יהיה להטעין את המכשיר כלל, ולשקול בהתאם. האם אתם זקוקים למכשיר מעקב שיחזיק שבוע? כמה ימים בודדים? חודש? חשבו על כך מראש ו־”התייעצו” עם קיבולת הסוללה – לרוב, יצוין בעמוד המוצר כמה זמן הקיבולת אמורה “להחזיק”, ואם לא - אל תחששו לפנות לחנות ולשאול. מדובר בשאלה סופר חשובה.

  • גודל: א”ב של מכשירי מעקב גורם כי לא אפשרי לקיים 2 דברים במקביל: מכשיר מעקב גדול מדי, לצד מעקב שלא יעלו עליו. ובמילים פשוטות, מכשירי מעקב לא נועדו להיות גדולים, אלא קטנים וניתנים להסוואה. אם מוצע לכם מכשיר מעקב זול אך גדול למדי במידותיו, ואין לכם מקום ספציפי להסתיר אותו בצורה טובה, הרי שהוא פשוט מיותר. אין טעם לרכוש מכשיר מעקב שלא יוכל לבצע מעקב כראוי.

אלו הפרטים הטכניים הטובים ביותר שניתן לשים לב אליהם. כמובן שיש פרטים מסובכים יותר כגון תדרים וכו', אך לצרכן הפשוט יהיה מורכב מדי לנתח אותם לבדו.

3) מחיר

טיפ זה נוגע למכשירי מעקב בפרט, ולמוצרים בכלל. כיום, שוק מכשירי המעקב בישראל ובחו”ל מוצף. אל תחששו להתמקח עם המוכר, לנתח את החלופות השונות המוצאות ולמצוא את מכשיר המעקב הטוב ביותר עבורכם. מכשירי מעקב הם “לא צחוק”, ולבזבז כסף רב על מכשיר מעקב שלא מתאים בהחלט יהיה חבל. לכן, בצעו בדיקות שונות, אל “תיפלו” למכשיר הראשון שתראו – השוו ובדקו פרמטרים של גודל, קיבולת סוללה ורמת נגישות למידע השייך למעקב בהתאם לצרכיכם, כפי שפירטנו במאמר.

רוצים לקבל מידע נוסף על מוצרי ריגול כנסו לאתר הבית שלנו דוקטור ספאי מכשירי הקלטה וריגול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה