איך לבחור רכב שטח מההיצע הרחב בשוק הרכבים?



רכבי שטח הפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות. הם זמינים במגוון רחב של מחירים ודגמים ומיוצרים על ידי יצרניות רכבים מובילות. אם אתם מתעניינים ברכישת רכב שטח, לפניכם כמה פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון

סוג הרכב וביצועיו

בשנים האחרונות, לעיצובם של רוב רכבי השטח יש הרבה מן המשותף עם מכוניות "רגילות". כלומר הם הרבה פחות מסיביים. כתוצאה מכך, לא כולם מעוצבים כדי להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים כמו למשל סלעים, חול ים, מים עמוקים, מדרונות תלולים ועוד. לכן סוג הרכב וביצועיו ומטרת השימוש בו אלו הם שני מאפיינים ששלובים האחד בשני. יש לציין שישנם רכבי שטח עם עיצוב מודרני ועוצמתי שיכולים להתמודד עם סוגים שונים של תנאים, כמו למשל דאצ'יה דאסטר החדשה.

מחיר

פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא המחיר. במיוחד כאשר השאיפה היא לקנות רכב שטח במחיר משתלם. דאצ'יה דאסטר החדשה מציעה אבזור מתקדם, גימורים יוקרתיים, עיצוב בלתי נשכח, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים איכותיים. כל אלו ועוד במחירים משתלמים. מעבר למחיר עצמו, בעת הקנייה עומדות לרשותכם אפשרויות מימון נוחות, כך שבהחלט תוכלו להרשות לעצמכם לקנות רכב שטח חדש מהניילונים וליהנות מהיתרונות, במקום להסתפק ברכב משומש שאינכם יודעים באמת מה מצבו.

מידות ואחסון

אחד הדברים החשובים ברכב שטח הוא המידות שלו ואפשרויות האחסון שהוא מציע. נסיעת שטח דורשת היערכות עם המון ציוד, כמו למשל מזרנים, אוהל, אוכל, שתיה, שמיכות, בגדים, רשת צל ועוד. תא המטען של הרכב צריך להיות גדול מספיק על מנת שתוכלו לשבת בתוך הרכב בנוח במהלך הנסיעה. עם דאצ'יה דאסטר תוכלו לצאת להרפתקה וליהנות מהמון מקום לאחסון הדברים שלכם, שכן אפשר לקפל את המושבים האחוריים ולהגדיל את נפחו של תא המטען.

עיצוב פנים, בטיחות וטכנולוגיה

גם כשאתם נוסעים בשטח, אין שום סיבה שלא תתרווחו ותיהנו מהנסיעה. תוואי השטח משתנה ממקום למקום ולפעמים הישיבה ברכב עשויה להיות מאתגרת, מלווה בקפיצות וטלטלות. ככל שהעיצוב הפנימי יהיה נוח יותר, כך לרכב תהיה את הגמישות והיכולת להתאים את עצמו לנסיעה מכל סוג. בדאצ'יה דאסטר החדשה המושבים מתכווננים, הריפוד עדכני ומודרני, ישנה מערכת בקרת אקלים אלקטרונית כך שבתא הנוסעים תמיד נעים, תיבת ההילוכים ידנית ומשפרת את האחיזה ומערכת 3mode חדשנית הופכת את הנסיעה לכמה שיותר בטוחה וקלה. בנוסף, ברכב משולבת מערכת מולטימדיה עם מצלמה היקפית וכלי ניווט המקלה על התמרון בשטח במידה רבה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה