איך להגיש חדלות פירעון לאדם פרטי עורך דין אריק ינאי



אם יש משהו שכולנו שואפים לו, זה להסתדר כלכלית. אנחנו חיים בעולם שבו הכסף הוא כוח משמעותי ביותר ובלעדיו החיים שלנו עלולים להיות בעייתיים מאוד. לכן ברור מדוע יש מי שלוקח סיכונים שונים ומי שמעז כדי לנסות להרוויח יותר. עם זאת, לא אחת אנחנו גם עושים טעויות ומגיעים למצבים קשים ביותר. מה עושים כשאנחנו כבר לא יכולים להסתדר? ומה אומר החוק? האם יש לנו זכויות או תהליך שבו נוכל להתחיל כדי להשתקם מהמצב הכלכלי הקשה? האמת היא, שכן. הדרך הנכונה היא לפנות אל עורך דין חדלות פירעון ולהתחיל הליך של חדלות פירעון. זה לא נעים ואף אחד לא איחל את זה לעצמו. ההפך הוא הנכון. מצד שני, יש חוקים מאוד ברורים במדינה שלנו בנושא והרבה פעמים זו יכול להיות הצעד הראשון בדרך לשיקום והתחלה חדשה.

קרדיט תמונה FREEPIK

הצעדים שצריך לעשות בדרך לחדלות פירעון

 

ראשית, חשוב להבין שמדובר על תחום מקצועי לכל דבר ועניין. משמעות הדברים היא שלא תוכלו לעשות את זה לבד. אתם אומנם יכולים לקרוא על הנושא הזה אונליין ולהבין כמה דברים, אך זה לא כמו לגשת לאיש מקצוע כמו עורך דין חדלות פירעון שיוכל לעזור לכם. שנית, יש כמה שלבים ברורים שעליכם לעבור. לפני הכול, צריך בכלל לבדוק את העובדות בשטח ולראות האם אתם, והמצב שלכם, באמת עונים על ההגדרה. האם יש סיכוי שהמדינה תכיר בכם עבור התהליך הזה. מעבר לכך, חשוב לעבור את השלבים בצורה מסודרת, והם כוללים:

  • הגשת הבקשה עצמה ואיסוף כל המסמכים הנדרשים
  • קבלה של צו תשלומים
  • ניהול כל ההליך המשפטי
  • קבלת ההפטר המיוחל

מדובר על עניין מורכב ולכן חשוב שיהיה לכם ידע. ללא ידע אתם עלולים לעשות טעויות שלמעשה אחר כך עלולות פשוט לפגוע בתהליך עצמו. עלול מאוד להיות שאם לא תעשו את הדברים כמו שצריך, בסופו של דבר לא באמת תקבלו את ההפטר. לכן חשוב מאוד לערב עורך דין בעניין הזה, ורצוי כמה שיותר מהר. ככל שעורך הדין שלכם יהיה חלק מהתהליך כבר בשלבים מוקדמים, כך הוא יוכל לעזור לכם בצורה טובה יותר. עורך דין מוכשר יעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות ולכן, כבר ברגע שבו אתם מבינים שיש בעיה, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מתאים.

בחרו עורך דין מוביל שבאמת יוכל לסייע

בתחום כמו חדלות פירעון יש הרבה עורכי דין שישמחו לעזור לכם. חלק מהם גם מגיעים עם הרבה מאוד שנות ניסיון. יחד עם זאת, לא כולם מוכשרים. כתוצאה מכך שעתיד המשפחה שלכם, והעתיד הכלכלי שלכם, מונח כאן על הפרק, אתם חייבים להיעזר במי שבאמת מגיע עם ידע נרחב. לכן חשוב מאוד לבדוק את הדברים ולראות: במי אתם בוחרים? על איזה עורך דין מהתחום הזה באמת תרגישו שאתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות? מעבר לכך, כמובן שגם שכר הטרחה שגובה עורך הדין הוא משמעותי. אתם הרי נמצאים במצב כלכלי בעייתי ולכן ברור שלא תרצו לפנות אל עורך דין שירשה לעצמו לגבות מכם מחירים מופקעים. שווה לברר כמה שיותר פרטים אודות עורך הדין, להבין כמה זה יעלה לכם ולבחור את האדם הנכון לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה