כל אחד רוצה להיות עשיר, השאלה האמיתית היא מה אני מוכן להקריב על מנת להיות עשיר? כדאי שתפנים, כל אחד יכול להיות עשיר, הבעיה היא שרוב הציבור רק רוצה להיות עשיר ולא מוכן באמת להתאמץ לשם כך! הרבה אנשים חולמים על סטארט-אפ מצליח או על זכייה בלוטו, שיהפכו אותם לעשירים, התעורר! הסבירות שתהפוך לעשיר באחת מהאפשרויות האלה שואפת לאפס. אם תלמד לקבל החלטות נכונות לגבי המקצוע שלך ותלמד להכפיל את הכסף שלך באמצעות עסק מצליח, בורסה ונדל"ן, אתה כבר בדרך הנכונה

https://depositphotos.com

על אף הכותרת, המטרה העיקרית של כל אדם צריכה להיות – עצמאות כלכלית. כלומר, היכולת לחיות בכבוד מהכנסה פסיבית שמגיעה מעסק, מהשקעות בבורסה ומנדל"ן בלי צורך לעבוד, היא, ככל הנראה, חלומם של רוב האנשים בעולם. חשוב להבין, כל החיים הם עליות וירידות לכן כדאי לצבור נכסים לתקופות פחות טובות.

לדוגמה: משבר הקורונה הפתיע את רוב הציבור והביא לשיעור גבוה של מובטלים באוכלוסייה. על מנת לעבור בשלום תקופות קשות, כדאי לכל אדם ללמוד איך לייצר הכנסה נוספת בלי לעבוד.

איך להיות עשירים

  1. התמקצעו בתחום מסוים – חלק גדול מהציבור מתחיל ללמוד מקצוע, אחרי שלוש-ארבע שנים נמאס לו והוא מחפש תחום אחר. זהירות! כך תעשה את טעות חייך! בכל פעם שאתה לומד מקצוע חדש אתה מתחיל מהתחלה. כלומר, מתחיל ממשכורת קצת מעל המינימום. השקע מחשבה בבחירת מקצוע, בחר מקצוע שיש בו ביקוש, שבו אתה יכול להתחרות עם הגורמים הכי גדולים בתחום שבחרת והגדר לך מטרה אחת פשוטה – להיות הכי טוב במקצוע שלך!

 

  1. מה מניע אתכם – הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמך הוא מה המניע שלך? המניע הזה צריך להגיע ממקום טוב, כזה שדוחף ומקדם אותך (זוגיות, משפחה, הילדים שלך). פשוט שאל את עצמך מה הם הדברים הכי חשובים בחיים שלך. ברגע שתגדיר זאת לעצמך תוכל להשתמש בזה כדי לשנן לעצמך בראש במשך כל יום, במהלך בניית הקריירה שלך, עבור מי אתה מוכן לעבוד קשה וכמה חשוב לך להצליח.

 

  1. מה הערך המוסף שלך – את המעסיק שלך מעניין רק דבר אחד – מה אתה יכול לתרום? למה שווה לו להעסיק אותך, ולא את העובד שסיים כרגע תואר ודורש פחות כסף? לכן אתה צריך למצוא את הדבר שבו אתה הכי טוב, לפתח אותו כל הזמן ולשמור חלק מהקלפים החזקים שלך לעצמך.

 

  1. תן שירות מנצח – עשירים הם בדרך כלל אנשים נחמדים ואדיבים, שנותנים שירות יוצא דופן. הרגל את עצמך לחשוב: אני לא לקוח, אלא נותן שירות. גם אם הקשר שלך עם אדם אחר הוא עסקי – שאל את עצמך: מה אני יכול לתת ללקוח שלי ולהדהים אותו? מצב תודעתי כזה גורם גם לצד השני לרצות רק אותך ולהמליץ עליך, וכך תרוויח יותר. תן את המקסימום שלך לכל לקוח, זה יחזור אליך.

 

  1. מערכות יחסים – בין שאתה נותן או מקבל שירות, כולנו תלויים באנשים שסביבנו וחשוב להכיר בכך. כדי להתפתח ולהשיג לקוחות נוספים כדאי להשקיע דווקא בנתינה. ככל שתשקיע יותר, כך הלקוח יקנה יותר. בנוסף, כדאי לטפח מערכות יחסים וליצור שיתופי פעולה. אם תנסה להתחרות בתחומים שאתה פחות מכיר ולא בתחום שלך, אתה תתעייף ותשחק את עצמך. הרבה יותר קל ליצור שיתופי פעולה ולשלב כוחות. אנשים שונים שעובדים יחד מסוגלים לפתור בעיות מטווח רחב יותר! אדם שעובד לבד, בדרך כלל נשחק וקמל. זכור, יצירת קשרים עסקיים היא נכס.

 

  1. למד למכור את עצמך – מוצלחים ככל שתהיו, אם לא תהיו מסוגלים לשווק את עצמכם, לא תצליחו. שיווק טוב הינו מכלול של גורמים: אנשי מכירות שיודעים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר שלכם הוא הטוב ביותר, איך לפרסם ולהביא לקוחות לעסק שלך בעלות מינימלית, איך לתת למוצר או לשירות שלך ערך מוסף אמיתי על פני המתחרים שלך. אתה צריך לדעת להעביר ללקוח שלך מסר חד וברור למה כדאי לו לקנות את המוצר שלך, והכי חשוב – שיהיה לך באמת מוצר מנצח.
    בידול הוא גורם חשוב בתהליך המכירה. לדוגמה: בחברת אפל לא מסבירים ללקוח למה המוצרים שלהם הכי טובים, הם פשוט מעבירים מסר ומאמינים שהטכנולוגיה של המוצרים שלהם היא הכי טובה.

 

  1. שוק ההון – למדו כיצד להשקיע בניירות ערך יציבים בצורה שתניב לכם כ-15% תשואה בשנה באמצעות קרנות סל שעוקבות אחרי מדדים מובילים. כדאי שתפנים, זה לא מדע טילים, וזה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב. נכון, כולנו מכירים מישהו שהשקיע בבורסה והפסיד חלק נכבד מהכסף שלו, אבל התשובה פשוטה – הוא השקיע במניות ולא במדדים! השקעה במדדים מובילים היא השקעה סולידית שבדרך כלל תניב כ-15% בשנה. בהשקעה של כ-2 דקות ביום תוכל להכפיל את התשואה של מדדים ולייצר לעצמך תשואה של כ-20% בשנה.

 

  1. אל תפסיק ללמוד – השקע בעצמך כשעתיים ביום כדי להתמחות עוד במקצוע שלך, חשוב איך להשתפר, איך לעשות את אותו דבר בצורה יעילה, טובה ומהירה יותר, אין סוף לשיפור המוצר והשירות שאתה נותן, אסור לך לנוח על זרי הדפנה! אל תחשוש לשלם לאנשי מקצוע טובים שיקדמו את המוצר שלך וישפרו את היכולת שלך. היה מחויב ללמידה ולשיפור עצמי!

לסיכום: אל תפסיק לחקור איך להיות עשירים. הטיפים שקראת הם לא צעדי קסם. כדי ליצור עצמאות כלכלית, יש צורך בעבודה קשה, סיזיפית, ובשינוי אישי עמוק לאורך שנים! מצא בעיה אמיתית שקיימת בעולם ופתור אותה על הצד הטוב ביותר. כך תתרום לעולם והעולם יתרום לך בחזרה, וככל שתיתן יותר ללקוח, כך תקבל יותר. ככל שתפנים מוקדם יותר שרק כך דברים עובדים, כך תצליח להגיע בגדול למטרה שלך!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה