איך להפוך את הבית שלך למקום נעים



איך להפוך את הבית שלך למקום נעים
אור, ריח וקול הם שני מרכיבים מרכזיים להפיכת הבית שלך למקום נעים. תאורה חשובה כי היא יכולה לגרום לך להרגיש טוב יותר, נמרץ יותר ופרודוקטיבי יותר. האור הנכון יכול גם לעזור לקבוע את מצב הרוח, כמו כשאתה אוכל ארוחת ערב רומנטית או קורא ספר. לצליל הנכון יכול להיות אותו אפקט, כאשר אנשים מסוימים מרגישים רגועים יותר, שמחים יותר או נינוחים יותר כאשר יש להם מוזיקה רכה שמתנגנת ברקע. ריח טוב יכול לעשות את ההבדל בין בית עם אווירה לא נעימה לבית שמייצר תחושה טובה ומזמינה.

קרדיט תמונה FREEPIK

איך לבחור את הטמפרטורה הנכונה לבית?

נוחות תרמית היא המצב הנפשי המבטא שביעות רצון מהסביבה התרמית. זהו מדד סובייקטיבי, והנוחות יכולה להיות מושפעת מגורמים רבים, כמו לבוש, רמת פעילות, לחות, תנועת אוויר וטמפרטורה. להפוך את הבית שלך לנוח עם הטמפרטורה הנכונה זאת משימה לא פשוטה. קיימות דרכים שונות לשמור על טמפרטורה נוחה בבית ודרכי התמודדות שונות למצבים שבהם מרגיש לך חם מדי או קר מדי בבית. ככלל אצבע, בחורף צריך למצוא את הטמפרטורה הנכונה שתאפשר לכם להסתובב בבית עם בגדים ארוכים אך ללא צורך במעיל או בפליז. בקיץ הטמפרטורה הנכונה היא כזאת שתאפשר לכם להיות בבית בתחושה נעימה בלי להזיע אך ללא צורך בשמיכה שתגן מפני המזגן.

הסרת כל הריחות הלא נעימים בבית עם טכניקות חדשניות

ריחות בבית שלך יכולים להיגרם על ידי הרבה דברים שונים, כולל בישול, חיות מחמד, עישון ועוד. ריחות אלו עלולים להיות לא נעימים ולעיתים להקשות על ההנאה מהשהייה בביתכם. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להיפטר מהריחות הללו מהבית שלך ולחסל את האשמים הגורמים לריח.

הנה כמה טיפים להעלמת ריחות לא נעימים בבית:

-נקה כל משטח שעלול לגרום לריח כמו שטיחים או רהיטים.

-נסה להשתמש במטהר אוויר בעל מסנן HEPA כדי לעזור לסנן את כל החלקיקים הלא רצויים מהאוויר.

-השתמש במכשיר לריח טוב כדי לשפר את הריחות בבית על בסיס קבוע.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת ארומהריי - החברה המובילה בישראל בתחום יבוא ושיווק מפיצי ריח, שמנים למפיצי ריח ושירותי ייעוץ ותחזוקה למפיצי ריח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה