איך להשיג עבודה כנהג?



עולם השילוח והשינוע הוא כזה שתמיד יהיה רלוונטי ותמיד יהיה לו ביקוש. למרות החידושים הטכנולוגיים הרבים, עדיין יש צורך בשליחה וקבלה של דברים, ולכן, כבישי ישראל תמיד יהיו מלאים בנהגים של רכבים שנועדו כדי לשנע סחורה וציוד ממקום למקום. הצורך בנהגים הוא עצום, כאשר יש דרישה הולכת וגדלה של עוד ועוד דברים שזקוקים לשינוע. נהגים איכותיים הם נהגים שיכולים לנהוג בתנאים לא פשוטים, לאורך זמן, ועדיין לספק את הסחורה על הצד הטוב ביותר וללא פגמים. נהגים אשר נכנסים לתחום מגלים שהוא מאוד יציב, התנאים הם טובים, והעבודה היא נוחה בסך הכל, עבור מי שאוהב להיות בחוץ ולפגוש אנשים חדשים.

קרדיט תמונה FREEPIK

למי זה מתאים?

העבודה בנהיגה יכולה להתאים להרבה מאוד אנשים. ראשית, כמובן שיש צורך בסיסי ברישיון נהיגה (אולי יהיה צורך לשדרג אותו בהתאם לעבודה ולרכב), אך מעבר לכך, מדובר בעבודה לאנשים שלא רוצים להיות תקועים בין 4 קירות כל היום. אנשים שמחפשים לפגוש אנשים חדשים, להיות בתנועה מתמדת, ליהנות מעצירות בדרך, וכאלו שלומדים לאהוב את כבישי ישראל, גם אם הם לפעמים מעט פקוקים. העבודה לא מצריכה יכולות גבוהות מדי, אלא פשוט יכולת להעריך את הכבישים, להתנהל בזהירות ולדאוג לסחורה ולציוד כאילו היה שלכם. כל מי שרואה שלט של דרושים נהגים ומתחיל לפנטז על שעות בכביש, העבודה הזו היא בדיוק בשבילו.

מה צריך כדי להיות נהג?

כל מי שרוצה להיות נהג מקצועי צריך בראש ובראשונה רישיון נהיגה. עם זאת, ישנם מקרים בהם צריך לשדרג את רישיון הנהיגה, ולעשות השתלמות על משאיות או רכבים גדולים יותר. יש הרבה אנשים שכבר שדרגו את רישיון הנהיגה שלהם במהלך השירות הצבאי (העבודה מתאימה בעיקר לאלו שהיו נהגים בצבא), ובאופן כללי, כמה השתלמויות קטנות יעזרו לכם לקבל עבודה איכותית ומגוונת יותר. ככל שיהיו לכם יותר כלים, כך תוכלו לנסוע על יותר רכבים ולפתוח בפניכם יותר אפשרויות. רוצים להיות נהגים טובים? הציגו רישיון, הראו נכונות לשדרג אותו, והפגינו אחריות ויכולות נהיגה בסיסיות בזמן ראיון העבודה. אמנם יש מקומות שדורשים ניסיון של שנה, אך אם התעסקתם עם רכבים בצבא או בצורה כזו או אחרת אחרי הצבא, זה יתן לכם יתרון.

לא יום עבודה טיפוסי

לנהגים אין את יום העבודה הטיפוסי של אנשים שקמים בבוקר ועובדים במשרד מ-8 עד 5. הנהגים בדרך כלל מתחילים לעבוד יותר מוקדם, מכיוון שהם רוצים לדלג על הפקקים של השעות הקשות. לרוב, כבישי ישראל מאוד פקוקים מהשעה 7 עד השעה 9, ולכן, אם רוצים להיות אפקטיביים יותר, יש לקום בשעות מוקדמות ולעשות את העבודה מוקדם, או נגד כיוון הפקקים. יש גם אפשרות לעבוד בשעות הלילה המאוחרות בחלק מהמקומות, ויש אנשים שזה מתאים להם מאוד, אם כי חייבים לגלות אחריות ולנוח על פי ההנחיות, כי לא משחקים בכבישים.

להתקדם במהרה

יש כיום המון מקומות שמעסיקים נהגים באחוזי משרה שונים, וזה תלוי בעיקר בוותק, ברצון של הנהג, וביכולת שלו לסחוב במשך שעות ארוכות בכבישים. יש נהגים שמעדיפים לעבוד רק בחצי משרה ולהשלים במקומות אחרים, ויש כאלו שלוקחים את זה עד הסוף. המשכורת של נהגים מתחילים היא קטנה יחסית, אך נהגים ותיקים בחברות מובילות מקבלים שכר גבוה במיוחד, לצד תנאים איכותיים מאוד, כך שמדובר בעבודה מבוקשת. לנהגים יש המון יתרונות, שכן הם לא צריכים לעבוד במשרד, ואין להם בוס על הראש. הם אדונים לעצמם וצריכים לעמוד בתנאים בסיסיים כדי להצליח ולהתקדם במקום העבודה שלהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה