איך לכתוב תיאור ביו מנצח בפרופיל שיקדם אתכם באמת?



הרושם הראשוני על אדם מתקבל בטווח זמן שבין מספר אלפיות השנייה למספר דקות במפגש הראשון שלו עם אנשים אחרים. לכולנו ידועה החשיבות של הרושם הראשוני וכי לא פשוט לשנות אותו לאחר שנקבע. אך לא כולנו שמים לב לחשיבות של הBIO בעמוד האינסטגרם שלנו, שלמעשה קובע את הרושם הראשוני אודות העמוד, העסק שלנו. מהו הBIO וכיצד יוצרים את הטוב ביותר? המשיכו לקרוא

freepik

BIO – מה זה?

BIO הוא התקציר המופיע מתחת לתמונת הפרופיל בכל עמוד אינסטגרם. התקציר הוא של מהות העמוד, מיהו האדם שהעמוד שייך לו, מהו העסק שעמוד האינסטגרם שואף להציג ולקדם ובאופן כללי מהו הרעיון שלשמו הוקם העמוד. התקציר ייתן רושם ראשוני לעוקבים הפוטנציאלים ויחבר אותם אל בעל העמוד. לBIO יש תפקיד חשוב בהרבה מכפי שנראה, הוא למעשה יהיה חלק קריטי בהעלאת כמות העוקבים באינסטגרם של אותו עסק. תקציר זה מונה 150 תווים, יכול להכיל אימוג'ים, קישורים (@) לאתרים והאשטגים (#) לדפים שונים.

טיפים לכתיבת ה – BIO

  • הקפידו על כתיבה עניינית, יש בידיכם רק 150 תווים, כתבו את כל הפרטים החשובים שתוכלו לתת על עצמכם או על העסק שלכם אך אל תרחיבו יותר מידי, לא תרצו לשעמם את הקוראים או להטריח אותם בחיפוש מהות העמוד – זכרו כי עוקבים באינסטגרם הם עוקבים המעוניינים לדעת כמה שיותר בכמה שפחות זמן.
  • זו ההזדמנות שלכם לספר על עצמכם. חשבו כיצד אתם יכולים לתרום לעוקבים הפוטנציאלים שלכם.
  • השתמשו במקש ה'אנטר', וצרו רווחים בין כל נושא עליו אתם מספרים. זה יצור סדר ויקל על הקריאה עבור המשתמשים הנכנסים לעמוד שלכם.
  • השתמשו באימוג'ים, האינסטגרם מאפשר זאת וזו דרך לרענן את הכתיבה ולמשוך את צומת הלב של העוקבים הפוטנציאלים.
  • הוסיפו מוטו שלכם, משפט שמאפיין אתכם ושייתן למשתמשים דרך להתחבר אליכם. אך מצד שני הקפידו לכתוב משפט מקורי ושלא יראה 'קישטי' ו'חרוש'.
  • צרפו פרטי התקשרות – טלפון, אימייל, מיקום  וכד' בכדי ליצור נגישות למוצר שלכם. כשקל להגיע למוצר, יהיו יותר קונים.
  • במידה ויש לכם אתר לעסק – צרפו את הקישור שלו.
  • כתבו בשפה המתאימה לקהל היעד שלכם.
  • נסו לתפוס את צומת הלב של המשתמשים שנכנסים לעמוד שלכם, צרו צבעוניות, השתמשו במילים, אימוג'ים ותווים מיוחדים שימשכו לקריאה של הטקסט.
  • השתמשו במילים שמתארות את העסק שלכם, המילים ב – BIO יהיו למילות החיפוש שבעבורן ימצא העסק שלכם.

איך תהיו מיוחדים?

פשוט תהיו אתם, העסק שלכם ככל הנראה יהיה סביב הנושא שבוער בכם, כך שכל שעליכם לעשות הוא לבטא זאת. כתבו מהלב והסבירו מדוע העסק שלכם הוא הטוב ביותר בתחום. תהיו מקוריים וצרו את ה – BIO שהיה מסקרן אתכם להמשיך ולקרוא – מי שבתחום יישאב לטקסט גם הוא. והכי חשוב, הסבירו הרבה אבל אל תשכחו להשאיר טעם של עוד. אם ביצעתם את כל אלו תמיד תוכלו ללמוד איך לקדם את הפרופיל שלכם על ידי קריאה בבלוג של סושיאל בוסט ואז, בקלות יעלה מספר העוקבים באינסטגרם שלכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה