איך למצוא אהבה בעידן האינטרנט והאפליקציות



הכרויות באינטרנט הן כבר לא דבר זר או משהו שצריך לפחד ממנו – למעשה, יותר ויותר זוגות מאושרים בימינו יכולים להעיד שהם לא הכירו פנים אל פנים במציאות, אלא דווקא באחת מבין שלל הפלטפורמות האינטרנטיות שמיועדות להיכרויות. כיום ניתן למצוא לא מעט אפליקציות ואתרים שמיועדים למטרה הזו, ולכם נותר רק לבחור אחת – אבל איך תדעו שאתם בוחרים בפלטפורמה הנכונה? כאן תוכלו למצוא מספר עצות בנושא.

קרדיט לתמונה Freepik

נסו להבין בדיוק מה אתם מחפשים

כאשר אתם פותחים משתמש בכל אתר הכרויות כלשהו, חשוב שתעשו לפני כן מעט מחקר, על מנת להבין האם זהו אכן האתר המתאים. כדי לעשות זאת, תצטרכו כמובן לדעת לפני כן פרט חשוב: מה היא סוג ההכרות שבה אתם מעוניינים. הכרויות באינטרנט בדרך כלל ידרשו מכם להצהיר בפרופיל שלכם את הכוונות שלכם – למשל, האם אתם מחפשים קשר רציני וארוך, פגישה חד פעמית, או משהו שנמצא באזור ביניים בין שתי האפשרויות האלו.

לאחר שתחליטו מה בדיוק אתם מחפשים באתר או באפליקציה, תוכלו לבחור את הפלטפורמה עצמה טוב יותר – בחיפוש שלכם, אתם תמצאו אתרים אשר קיימים למטרות הכרויות ספציפיות, כמו למשל הכרויות לדתיים . ודאו שאתם נרשמים לאתר הנכון, שמטרותיו מתאימות לשלכם.

 

מלאו את הפרטים שלכם בצורה מדויקת וכנה

למרות שאתרי הכרויות אונליין מציעים לכם את האפשרות להציג את הגרסא הטובה ביותר שלכם, כמו למשל בחירה של התמונות המחמיאות ביותר, אין זה המקום לשקר על עצמכם או להציג את עצמכם בצורה שאינה כנה ואמיתית. חשוב מאוד שתמלאו את כל הפרטים בצורה הנכונה: גיל, אזור בארץ, וכמובן שמומלץ גם להיות כנים בנוגע למטרות ההכרות שאותה אתם מחפשים, כדי לוודא שאתם מושכים אליכם את האנשים הנכונים.

ההכרות באינטרנט היא אולי לא מחייבת, אבל אין זה אומר שהיא לא יכולה להתממש במציאות. כדי שזה יקרה בצורה החיובים והמהנה ביותר, חשוב ששני הצדדים יהיו כנים, נעימים ופתוחים. חשוב לציין שוב, הסיכוי הטוב ביותר שלכם להכיר את האדם הנכון עבורכם הוא להשתמש באתר הכרויות מותאם לסוג הקשר שאתם מחפשים, ולהיות כנים לגבי עצמכם. למשל, אם אתם בני הגיל השלישי, מומלץ להשתמש באתר הכרויות לגיל השלישי, שבו תוכלו למצוא אנשים בני גילכם שמחפשים גם הם הזדמנות נוספת לאהבה.

 

איך אפשר להיות בטוחים שהכרות באתר תעבוד במציאות?

אף פעם אי אפשר להיות בטוחים – אבל זה בדיוק הקסם בהיכרות הראשונית. היתרון של הכרות באינטרנט הוא, שתוכלו לקיים שיחה קצרה לפני הפגישה הראשונה פנים מול פנים, וכך לפחות להבטיח שקיימת כימיה, התלהבות, ותחומי עניין משותפים. במידה וזה המצב, תוכלו להיפגש גם במציאות, להכיר אפילו יותר, ולהבין האם הכימיה הזו יכולה להתפתח לאהבה של ממש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה