איך לצבוע את הדירה בעצמך ולחסוך כסף?



צביעת הדירה לא חייבת להיות מלאכה קשה והיא אפילו מהנה. אך כדי לבצע אותה ממש כפי שעושים זאת בעלי המקצוע, תידרשו למספר היערכויות מוקדמות שיפיקו תוצאה טובה וגם ימנעו מכם הוצאות מיותרות. אז כיצד תצבעו בעצמכם את הדירה ותחסכו בעלויות? המדריך השלם לפניכם:

freepik

אם אתם מעדיפים לצבוע בעצמכם את הדירה, זה צריך לבשר שני דברים חשובים. הראשון – מצב הקירות די טוב ואין צורך בהתערבות מקצועית כדי לתקן בו ליקויים חמורים או דחופים. השני – יש לכם מספיק זמן פנוי, אנרגיה ומוטיבציה כדי לבצע את העבודה בעצמכם. אם שני הנתונים הללו אכן נכונים לגביכם, אתם מוזמנים להישאר איתנו ולהבין כיצד לעשות זאת בעצמכם בדרך הטובה ביותר.

איך בוחרים בכלל צבע?

בהנחה ואתם חושקים בצבע מעט טרנדי ומעניין שיחליף את הלבן הממוצע, כדאי להשתמש באחת השיטות להתאמת צבעים מקצועית. שיטות אלו נגישות לכל קורא ברשת ויאפשרו לכם להבין מהו הצבע החסר או הרצוי בפלטת הצבעים הקיימת בחדר וממנו לזקק את הבחירה עד לרמת הגוון המדויק. בנוסף, תוכלו להיכנס לאתרים או עמודי רשת של מעצבי פנים שונים ולהתרשם מעיצובים אחרונים שצולמו ובהם קירות בצעים שיוכלו לעניין אתכם או לספק לכם השראה.

היכן לקנות פחיות צבע?

לאחר שנסגרתם על הצבע או הצבעים שתרצו לעבוד איתם, כעת הגיע הזמן להבין מהיכן לקנות את הצבע האיכותי ביותר. נתחיל עם העובדה החשובה מכולן: הצבע המתאים ביותר לצביעת קירות נכון להיום הוא הצבע האקרילי. צבע זה מספק כיסוי שכבתי עמיד, עשיר ואיכותי מאוד, מאפשר ניקוי קל במצב של לכלוך והוא אף עומד בכל התקנות שנקבעו מבחינה בריאותית.

הכנת החדר לצביעה

הכנת הדירה למלאכת הצביעה חשובה לא פחות מלצבוע בפועל. מספיק נתז על הרהיטים הסמוכים או צביעה בטעות של אחד ממתגי התאורה כדי להוציא אתכם מהדעת לתמיד. מהחדר הנצבע יש להזיז את כל הפריטים האפשריים ולכסות את מה שאין אפשרות להוציא. בנוסף, מומלץ לרכוש גליל ניילון ענק על מנת לכסות את הרצפה הסמוכה לקירות, את המשקופים, הדלתות, מסגרות החלון ומתגי התאורה. כדי למנוע תזוזות של הניילון וחשיפת האלמנטים לצבע, הדביקו אותו באמצעות מסקנטייפ.

טיפ נוסף וחשוב לא פחות, מתייחס לגוון הסופי של הקיר הנצבע. לפעמים, הצבע שבתוך הפחיות עצמן משתנה מעט, מה שעלול ליצור שינויים בגווני הקיר עצמו. כדי להימנע מזה, שפכו צבע משתי פחיות שונות וערבבו אותו, עד ליצירת גוון אחיד ומדויק יותר.

אופן הצביעה

את הצביעה עצמה עליכם ליישם בשתי שכבות, כאשר הרולר נע לאותו הכיוון תמיד ואילו המברשת תצבע נקודות קטנות שדורשות דיוק מקסימלי. וודאו שהחדר מאוורר ושהגוון המתקבל נראה אחיד ברמות שונות של תאורה. אם תעקבו אחרי הוראות הצביעה המדויקות, תוכלו לחסוך את התשלום לצבעי מקצועי ולהפיק תוצאה טובה, יפה ומרשימה.

לא חייבים לעשות את זה בעצמכם

אם החלטתם שמלאכת הצביעה לא בשבילכם, תמיד תזכרו שישנם הרבה בעלי מקצוע שיסכימו לעשות עבורכם צביעת דירה בזול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה