איך לשדרג את המטבח במינימום עלות?



אם נמאס לכם מהמראה של המטבח הישן שלכם, אך בד בבד, אין לכם תקציב משמעותי ביותר בכדי לשדרג את המטבח שלכם ולשפץ אותו, כדאי שתדעו שניתן לעצב ולשדרג כל מטבח באשר הוא גם אם אין לכם תקציב משמעותי העומד על הפרק. במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים שיסייעו לכם לעצב את המטבח שלכם בצורה האידיאלית במינימום עלויות.

קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד תעצבו את המטבח שלכם בזול?

עיצוב מטבחים לא חייב להיות תהליך שדורש השקעה כלכלית משמעותית. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב את המטבח שלכם בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, חשוב מאוד לעשות סדר במטבח. עליכם להבין כי מטבח מעוצב הוא גם מטבח מסודר. לא פעם אוגרים יותר מדי דברים במטבח, אשר גורמים למטבח להיות עמוס מדי מבחינת המראה שלו ופוגמים לחלוטין בעיצוב שלו. לכן, בשלב הראשון כל שעליכם לעשות זה פשוט לעשות סדר רציני במטבח, להוציא ממנו את כל מה שמיותר ולהשאיר בו רק את מה שאתם צריכים.

בשלב הבא, חשוב מאוד לנקות את המטבח באופן יסודי. לא פעם המטבח פשוט לא נראה מספיק טוב כי הוא מאובק ומלוכלך. ניקוי בלחץ קיטור יכול להחזיר את הצבעים המקוריים של המטבח שלכם. ומעבר לכך, תהליך ניקוי  מעין זה לא פעם מהווה את השלב הראשון לפני שיפוץ מטבח שכולל בין היתר החלפת ארונות.

אריחים וחיפויים

לאחר שניקיתם בצורה יסודית ומקצועית את המטבח הישן שלכם, אתם יכולים להחליט היכן אתם מעוניינים לעצב ולחדש גם במחיר זול. אם יש לכם אריחים וחיפויים סדוקים או שבורים, זה הזמן להחליף אותם בחדשים. ניתן גם להשתמש במדבקות קיר שיש בהן כיתובים מיוחדים שיכולים לככב על הקירות שלכם. כדאי לבחור את כל הקישוטים שיכולים לשדרג את עיצוב המטבח שלכם.

בשלב הבא עליכם לחשוב מה אתם צריכים להחליף במטבח באופן דחוף. זה יכול להיות התנור או המקרר שלכם וזה יכול להיות גם השיש שלכם או משטח עבודה כלשהו. לעיתים ניתן להחליף את פינת האוכל הקטנה באחרת.

חידוש ארונות

אם התשתית של הארונות שלכם בנויה היטב, כל מה שנחוץ להחליף הוא רק את הדלתות או את הפנים שלהם. ישנה דרך זולה שיכולה לשמש חלופה הגיונית במחיר סביר. חידוש מטבח יכול להתבצע גם אם לא מפרקים את הארונות לגמרי אלא רק את הדלתות ולפעמים גם את המדפים או המגירות. חשוב שתדעו שניתן לשנות באופן נפלא את המראה של המטבח רק באמצעות דלתות חדשות והדבר כמובן יותר זול מהחלפת הנגרות במטבח כולה.

אם החלק שהכי חשוב לכם לשנות במטבח שלכם הוא כיורים ומשטחי עבודה ישנים וסדוקים. זה יכול להיות הרבה יותר זול כיום וזאת משום שגם החומרים המודרניים זולים יותר וגם ההיצע מגוון יותר.

דבר נוסף שיכול לשדרג את המטבח שלכם הוא בחירה בפתרונות אחסון מתקדמים. מדובר על צעד שיכול לשדרג לחלוטין את המראה של המטבח שלכם ולהפוך אותו לפונקציונאלי יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה