איך לתכנן את החתונה שלכם בצורה הטובה ביותר



הצעת הנישואין כבר הייתה וכעת הגיע הרגע שבו אתם מתחילים את הדבר הגדול הבא, תכנון החתונה! לרוב הזוגות זו הפעם הראשונה שהם מתכננים את האירוע של עצמם ויש המון הכנות בדרך, השקעה של כסף רב והכל מאוד אמוציונאלי. אז איך עושים זאת נכון? הנה כמה כללים שיעזרו לכם מאוד.

קרדיט תמונה: FREEPIK

לזכור תמיד למה אתם מתחתנים

בועת הלחץ של תכנון חתונה גורמת לזוגות רבים לריב. לפני שאתם מתחילים בתכנונים, היו במודעות שדבר כזה עלול להתרחש ואמרו לעצמכם כזוג שאם מתרחש כזה דבר, יהיה עליכם להיזכר למה החלטתם להתחתן. זה יעזור לכם להתמודד עם כל ריב וכל מהמורה שתגיע. 

לבחור קודם אולם

הדבר הראשון שיש לעשות לפני שמתחילים לראות אנשים מקצוע, אטרקציות לרחבה וקייטרינג הוא סגירת אולם אירועים במרכז. האולמות לא מחכים לכם והיומן של האולמות מתמלא מאוד מהר. לכן, גם אם מדובר בחתונה בעוד שנה, זה הזמן לגשת לחפש אולם ולסגור תאריך. מהרגע שתעשו זאת, הלחץ קצת ירד ותוכלו להתעסק בכל השאר. 

תכנון תקציב בטבלאות אקסל

אף אחד לא מעוניין לצאת מהחתונה שלו בהפסד. הפסדים גדולים ילוו אתכם לאחר מכן במשך החיים. על מנת לא להגיע למצב של הפסדים, חשוב מאוד לעשות תכנון מדויק שישמור אתכם תמיד בטווח הנכון ומבלי "לקפוץ מעל לפופיק". 

צרו טבלת אקסל, הגדירו תקציב וחלקו אותו בצורה חכמה בין בעלי המקצוע שתצטרכו בחתונה. כחלק מהתקציב לא לשכוח גם עלויות של אלכוהול, שמלה, חליפת חתן וכל פרט הכי קטן. כל אלו יחולקו לפי כמות המוזמנים. יש לקחת בחשבון שכל אדם שם במתנה בין 250 שקלים ל-400 שקלים ועם הטווח הזה יש לעבוד. חשבו על מצבים שבהם המתנות יהיו מינימום ונסו להבין האם אתם מכסים את החתונה כשזה כך. 

לבדוק מספר בעלי מקצוע

עכשיו, כאשר יש לכם כבר זמן, בכל נישה בדקו כמה בעלי מקצוע. בצורה זו תוכלו לבצע השוואת מחירים חכמה וגם השוואת שירותים טובה יותר. אל תתפתו לסכומים גבוהים, בדקו קודם את הממוצע שהמוצע בשוק.

אל תשכחו גם להנות

תכנון חתונה לא שווה אם אתם לא נהנים גם מהדרך. נסו לצחוק על כך דבר, גלו את החלקים היפים שבכל אחד מכם וגלו את היופי שיש במשפחות אחד של השני. על מנת לתת לכולם להרגיש טוב ביום שלכם, חלקו תפקידים על דברים שאתם לא אוהבים לעשות בעצמכם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה