איך לתכנן בת מצווה בקלות ובהתאמה אישית?



היום החשוב ביותר עבור הבת שלכם, אם היא עברה את גיל 11 ומתקרבת לגיל 12 הוא יום בת המצווה שלה. בכל שנה שחולפת מסיבות בת המצווה הפכו להיות המסיבות המשקעות ביותר והן יכולות להגיע ברמת התכנון, הארגון וההוצאה לכמעט עלויות של חתונה שלמה או לפחות למיני חתונה. ההורים מתקשים לסרב לילדה המתבגרת שכל כך מתרגשת לקראת היום הכל כך חשוב בחייה, היום שבו היא מרגישה נסיכה ליום אחד, היא במרכז האירוע וכל העיניים נישאות אליה. כאן תוכלו לקבל השראה לאטרקציות שונות, לבחירת קונספט למסיבה וטיפים לבחירת מקום האירוע מגן אירועים פתוח ועד מועדון לבת מצווה הכל כלול שמספק לכם את כל הפתרונות במקום אחד.

קרדיט לתמונה: pixabay

בשנים האחרונות בת המצווה הפך לאירוע המשמעותי ביותר עבור כל מתבגרת. היא רוצה להיות יפה, היא רוצה להיות כוכבת ליום אחד, ללבוש הופעה אחת או לפעמים גם שתיים ואף יותר, היא רוצה שהחברות שלה ייהנו באירוע שלה יותר מבכל אירוע בת מצווה אחר וכל זה נופל על כתפיהם של ההורים לתכנן ולהפיק קת האירוע ההולך ומתקרב. איך עומדים בכל זה? המשיכו לקרוא כאן.

תכנון האירוע המושלם לבת המצווה

אחד הדברים החשובים ביותר הוא בחירת מקום האירוע. לפני שאתם בוחרים וסוגרים מקום כדאי להכיר את האפשריות השונות שעומדות לפניכם. להפיק אירוע בת מצווה לפעמים יכול להגיע להפקה מורכבת לא פחות מהפקת חתונה שלמה. לכן כדי להקל עליכם ההורים חשוב שתדעו כי ישנם מקומות ייעודיים כמו מועדון לבת מצווה הכל כלול שבו אתם יכולים למצוא את כל מה שבתכם רוצה אך ללא כל צורך בהפקה מורכבת ומסובכת. במקום עצמו תכלו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, די.ג'י. מקצועי, תאורה והגברה, אטרקציות שונות וגם שילוב של ספקים חיצוניים שעובדים עם המקום כמו שוזרות פרחים שיעשו זר לראש הבנות, מעצבי בלונים שינפחו שלט או שער כניסה מרשים לאורחים ובת המצווה שחוגגת ועוד מגוון רחב של פעילויות. המקום מאפשר לכם שלל אטרקציות שאתם יכולים לבחור מה שאתם רוצים במקום אחד ויש מי שדואג לכם להזמין את אותם הספקים שיגיעו לאירוע שלכם כדי לעצב, להפעיל ותפקד באירוע שלכם.

דבר חשוב נוסף הוא תכנון מוקדם. לא פעם אנחנו ההורים נשאבים להתנהלות היומיומית ואנחנו דוחקים לסוף רשימת המטלות שלנו את התכנון של בת המצווה לבת שלנו. אנחנו צריכים להתפשר כי מה שביתנו רצתה כבר תפוס או שלא מתאפשר. לכן, תכנון מוקדם זו הדרך הבטוחה להפיק ולתכנן את האירוע בדיוק כפי שבתכם ואתם רוצים. התקשרו מבעוד מועד אל מועדון לבת מצווה הכל כלול כדי לשריין מקום במועד שמתאים לכם וגם כדי להזמין את הספקים שאתם רוצים באירוע שלכם, בין אם הזמנת אטרקציות שונות כמו שולחנות פעילות מגוונים, אמנים ועוד.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה