איך מבצעים הדפסה על כובעי קש



אין כמו הפקה של פריטי לבוש כמזכרות או מתנות אישיות וייחודיות. אפשר לראות את הפריטים האלה בטיולים של קבוצות, באירועי סיום של בתי ספר או גנים, באירועי חברה במקומות עבודה ובעצם בכל מקום או סיטואציה שבה רוצים לייחד קבוצה בעלת מכנה משותף בחולצה אחידה, כובע מודפס או כל פריט טקסטיל אחר שלאחר האירוע ילך הביתה עם המשתתפים ויהפוך לחלק בלתי נפרד מהפריטים שממילא יש בהם שימוש יומיומי.

קרדיט תמונה FREEPIK

לא בכדי הפכה הדפסה על כובעי קש לפעולה מבוקשת ופופולרית מאד ויש בה גם החזרה של פריט וינטאג' לשימוש יומיומי גם במציאות שלנו – כובעי הקש. ללא ספק מדובר בפריט לבוש שיש בו הרבה מאד שימוש במדינה חמה ושטופת שמש כמו ישראל ואם כבר יגיע לידיו של אדם זה או אחר כובע קש – הרי שהוא יעשה בו שימוש ממש כל יום כאשר ייצא מהבית.

איך מדפיסים על גבי כובעי קש?

על מנת להדפיס לוגו או כיתוב על גבי כובעי קש חשוב למצוא לשם כך עסק שיש לו את המכשור המתקדם והטוב ביותר לשם משימה זו. מה שבאמת חשוב זה למצוא את המקום הטוב ביותר להדפסה וכמובן לתכנן היטב את הגודל של הכיתוב או התמונה. באופן כללי אפשר לומר שההדפסה מבוצעת על ידי הדבקה בחום גבוה וברגע שהכובעים יוצאים מהמדפסת החמה – הם מתקררים מיד כך שהכיתוב נדבק היטב לכובע ואין סיכוי רב שהוא יזוז, יתקמט או ייעלם משם. כיום בעזרת ציוד מתקדם, ממוחשב וכזה שמספק תוצרים באיכות גבוהה מאד – יש ביקוש הולך וגובר להדפסה על גבי כובעי קש שיהפכו לאחר מכן למזכרת של ממש. החוכמה האמיתית בבחירה של פריט להדפיס עליו חייבת לקחת בחשבון את הפיכתו של אותו פריט לכזה שיהיה בשימוש יומיומי ולא יהיה מונח בבית כאבן שאין לו הופכין. מכאן שכובע קש הוא מתנה מצוינת ומתאימה לכל אירוע.

הפופולריות הרבה של הדפסה על גבי פריטי לבוש

כאמור – יש רצון עז להדפיס כמזכרת על גבי פריטים שיהיה להם גם שימוש עתידי. זה מה שיכול להסביר את הפופולריות הרבה של הבחירה בפריטי לבוש להדפיס עליהם כחלק ממזכרת. באתר האינטרנט של עדן חולצות אפשר לקבל השראה ורעיונות לשלל פריטי לבוש שמתאימים להדפסה וגם לבצע הזמנות. אפשר גם להתרשם שם מחולצות מסוגים שונים שמתאימות להדפסה ולראות דוגמאות לחולצות שכבר הודפסו. חשוב מאד לזכור שכובע קש או חולצות יכולים להתברר כמתאימים מאד במגוון רחב של אירועים שבהם נדרשים פריטי לבוש שלבטח יישארו לאחר מכן כמזכרת ויהיו בשימוש. אנשים נהנים מאד לראות בארון הבגדים שלהם את הפריטים המודפסים שמחזירים אותם אחורה וגורמים להם לזיכרונות ונוסטלגיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה