איך מגדילים הכנסות של עסק לטיפוח ציפורניים?



טיפוח ובניית ציפורניים הם עסקים נפוצים כיום, בזכות הביקוש הגבוה לשירותים. כאשר אישה מוצאת מישהי שהיא סומכת עליה עם הציפורניים שלה, היא לעולם לא תחליף אותה. עם זאת, יש גם עסקי ציפורנים שפחות מתרוממים, ולאו דווקא כי העובדות בו לא טובות.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם עשית או שאת מעוניינת לעשות קורס בניית ציפורניים ולק ג'ל ושוקלת לפתוח עסק, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לעמוד ביעדים עסקיים שהולכים לעמוד בפניך.

תגבילי את רשימת השירותים שלך

קיימת תפיסה מוטעית נפוצה, לפיה הצעת מגוון שירותים מגדילה את פוטנציאל ההשתכרות שלך. זה לא נכון, כי בפועל לא כל השירותים משתלמים לעסק. כמו כן, התמחות ביותר מדי טכניקות יכולה להגביל את היכולת שלך להתמקצע בשיטות המבוקשות ביותר, וכך תתקשי להתחרות עם האחרות. תיצמדי לדברים שאת עושה הכי טוב, ושהכי רווחיים עבורך.

תשחקי את עצמך קשה להשגה

הדרך שבה את מנהלת את ההזמנות ואת לוח הזמנים, חשובה לא פחות מאשר השירות שלך ללקוחות בתחום הציפורניים. שימי לב לשפה בה את משתמשת: אף פעם אל תגלי ללקוחות שיש לך יום שלם פנוי לפגישות, ואל תתני ללקוחה את ההרגשה שהיא יכולה לבחור בכל משבצת זמן, גם אם זה נכון. את צריכה ליצור תחושה שאת מבוקשת, והמילים בהן תבחרי יכולות להשפיע מאוד.

תשתמשי במערכת הזמנות אלקטרונית

אין ספק, זה חשוב מאוד לשמור על קשר אישי ואנושי עם לקוחות, למרות העידן הטכנולוגי בו אנו חיים. לצד זה, עליכם בכל זאת לנצל גם את היתרונות של הדיגיטל, ובעיקר מומלץ להשתמש במערכת הזמנת תורים שמאפשרת ללקוחות לקבוע פגישות בעצמם. זה יפנה את הזמן שלך למתן שירותים, לתכנון תקציב ולפעולות חשובות אחרות בניהול עסק.

תשימי לב למחירי המוצרים, ביחס לשימוש בהם

את מנהלת עסק שמעבר ליכולות שלך, מבוסס גם על המוצרים של ותלוי באיכות שלהם. לצד הרצון לרכוש את החומרים הטובים ביותר, ולהשתמש בהם ללא הגבלה כך שתציגי תוצאות נפלאות עבור הלקוחות, חשוב מאוד שתהיי מודעת כל הזמן לעלויות. האידיאל, הוא ליצור הפרש גבוה ככל הניתן בין עלות השירותים שלכם לבין כמה שעלה לך לספק אותם.

תנסי לקבל כל הזמן לקוחות חדשים

בכל עסק, ובמיוחד בעסק עם פן כל כך אישי ואינטימי, חשוב להחזיק בבסיס כמה שיותר רחב של לקוחות חוזרים. את צריכה אותם, עבור יצירת הכנסה קבועה וכדי שיהיה לך שקט נפשי, אבל זה לא מספיק. כדי לא להישחק, וכל הזמן לחדש ולהתחדש, את צריכה גם לקוחות חדשים. חלקן יהפכו עם הזמן לקבועות, בעוד אחרות רק יעזרו לך למלא משבצות ריקות בינתיים. כך או כך, WIN-WIN.

תהיי עדינה עם מכירת מוצרים

חשוב לנסות למכור כמה שיותר מוצרים ותוספים ללקוחות, כדי להרוויח הכנסה נוספת מעבר לטיפולים עצמם, אבל לא בצורה מעיקה ומוגזמת. תזכרי שעשית קורס בניית ציפורניים ולא קורס שיווק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה