אשקלון מלאה בבתי קפה ובמסעדות משלל סוגים: אסיאתיות, טבעוניות, איטלקיות, מסעדות יוקרה ומקומות עממיים, בתי קפה שכונתיים וגם כאלה שהם חלק מרשת גדולה, ועוד ועוד.

איך מדבירים באשקלון מטפלים בבתי קפה ומסעדות?



אשקלון מלאה בבתי קפה ובמסעדות משלל סוגים: אסיאתיות, טבעוניות, איטלקיות, מסעדות יוקרה ומקומות עממיים, בתי קפה שכונתיים וגם כאלה שהם חלק מרשת גדולה, ועוד ועוד.

קרדיט: FREEPIK

מכרסמים בשטחם. נוכחות של עכבר במטבח מסעדה, חרקי מזון במחסן של בית קפה או ג'וקים בחלל שבו יושבים הסועדים עלולה להוביל לנזק של ממש: משרד הבריאות עלול לשלול את רישיון העסק לפרק זמן מסוים, המוניטין של המקום, מצליח ככל שיהיה, ייפגע והלקוחות יחפשו מסעדה או בית קפה אחרים.

בהתאם מדבירים באשקלון מספקים שירות חיוני מאוד לעסקים בתחום המזון - גם במסגרת הדברה מונעת וגם אם ישנו בעל חיים לא רצוי בשטח העסק ויש להיפטר ממנו בהקדם האפשרי.

לכידת מכרסמים

עכברים וגם חולדות מגיעים לבתי קפה ולמסעדות מאותה סיבה שבני אדם פוקדים את המקומות האלה - מזון טעים ובשפע. בהתאם הכלל הראשון למניעת התופעה הכמובן לא רצויה הוא לא להשאיר מזון חשוף וזמין עבור המכרסמים. כלל חשוב שני הוא לאטום היטב כל פתח שדרכו עלולים להסתנן עכברים וחולדות.

המלצה שלישית היא להזעיק לוכד מיומן מיד אחרי שנתקלים בעכבר או בחולדה. המלצה זו תקפה גם למצבים שבהם לא ראיתם את המכרסם בעיניים אבל ישנם סימנים המעידים על נוכחות כזו - סימני שיניים או צואה (גללי עכבר הם בגודל של גרגרי אורז ובצבע כהה, גללי חולדות הם באותו צבע אבל מעט גדולים יותר, בערך כמו חרצני זיתים). הדברות מיכאל ובוריס מספקת שירותי לכידה 24/7 ובמקצועיות מרבית.

הדברה נגד נמלים ותיקנים

שירות נוסף של מדבירים באשקלון הוא הדברה מונעת - נגד תיקנים אמריקאים (אותם ג'וקים שחורים שמופיעים בעיקר בעונה החמה) ונמלים. את ההדברה הזו כדאי לבצע במהלך האביב וכך להבטיח קיץ נקי מחרקים אלה. דגש נוסף הוא ריסוס עם חומרים ברעילות נמוכה ככל האפשר וכמובן מאושרים לשימוש. חברת הדברה ותיקה ורצינית תגיע לבית הקפה או המסעדה במועד האידיאלי מבחינת המקום כך שהפעילות השוטפת בו לא תיפגע.

הדברת תיקנים גרמנים

תיקנים גרמנים הם אותם ג'וקים בהירים וקטנים שנמצאים לפעמים גם במטבחים בדירות. התיקן הגרמני אוהב מאוד להתחבא בתוך מכשירי חשמל ולכן אפשר למצוא אותו גם בתוך ברי מים, מכונות קפה, מיקרוגלים ועוד. מדבירים מנוסים יודעים בדיוק איפה לחפש את התיקן וגם איך להיפטר ממנו במהירות רבה ככל האפשר - בעיקר על בסיס מיקרו קפסולות שמכילות חומר רעיל עבור חרקים אלה.

מלכודות לחרקי מזון

חרקי מזון דוגמת חדקונית האורז או חיפושית הטבק עלולים לגרום נזק כבד לחומרי גלם במסעדה או בית קפה. בפרט הם אוהבים קטניות, קמחים, מוצרים שמבוססים על קמח כמו למשל פסטה, פירות יבשים, תבלינים ועוד. הדברת חרקי מזון מבוססת על מלכודות שמפיצות פרומונים שמושכים את החרק אל המלכודת, כך שהוא לא יוכל להזיק למזון עצמו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה