איך מוצאים מידע על חברה ספציפית?



לא מעט אנשי עסקים וחברות, בין אם בינוניות או גדולות, רוצים לקבל מידע על חברה מסוימת. זו יכולה להיות החברה המתחרה בהם, זו יכולה להיות חברה שאיתה אמורים לבצע שת''פ או אפילו שימוש באספקה של אחת מהחברות.

קרדיט: FREEPIK

את כל אלו תוכלו היום למצוא בקלות, לא רק באמצעות האינטרנט אלא גם באמצעות לא מעט שירותים ממשלתיים ובנקאים אשר יעזרו לכם למצות את החיפוש. לכן לפני שאתם חותמים על עסקה חדשה או מתמזגים עם חברה אחרת, תוכלו למצוא תועלת רבה במאמר שמסביר כיצד לקבל תמונת מצב אמיתית ונכונה.

חיפוש בחברות ממשלתיות

עסקאות ומיזוגים יכולים להיות קרש קפיצה ענקי ללא מעט חברות, מיזוגים יכולים לחשוף חברות הייטק קטנות אל משאבים חדשים וגדולים יותר ממה שהכירו. כך גם לא מעט חברות בתחומי ההסעדה, הלבשה ועוד. לכן אחד הכללים החשובים בזמן מיזוג ומלבד הבונוסים המגיעים לרוב עם מיזוגים או רכישות של חברות קטנות על ידי גדולות, הוא לבדוק דרך כמה משרדים ממשלתיים אשר יכולים להבטיח מיזוג ורכישה בצורה הכי נקיה ושקטה. אחד המשרדים שבו תוכלו להיעזר הוא כמובן רשם החברות, שדרכו תוכלו לבדוק לא מעט חברות ותאגידים ובכל מיני אופנים ודרכים שונות. כך למשל תוכלו למצוא מידע בנוגע לפירוק אותו עברה החברה או אם שינתה שם ועוד. חלק מהמידע אשר תמצאו יהיה כולל דמי אגרה. מלבד משרד המשפטים ורשם החברות, תוכלו גם לבקש מידע בסיסי על מגוון חברות אשר חלקם ניתנים בחינם וחלקם לא. את רוב השירותים תוכלו למצוא בחינם ובצורה מקוונת ובחלק מן הטפסים תצטרכו להגיע אל המשרדים של מס הכנסה.

חברות אשראי חוץ בנקאיות ועוד.

היום ידע הוא אחד מהדברים הנסחרים בעולם, הוא נחשב למשאב חשוב ללא מעט חברות וחלק מהחברות משקיעות לא מעט משאבים באגירת מידע על חברה כזו או אחרת. אחת מהחברות אשר אוגרת מידע וגם מבצעת לא מעט ניתוחים אנליטים לאותו המידע, אלו הן חברות החוץ בנקאיות אשר מתבססות מזה 3 שנים על דוחות אשראי שונים של חברות ושל אנשים פרטים. חברות אלו מסתמכות גם הן על ידע ממשלתי ומקבלות אישור מיוחד לכך, אבל על ידי החיפוש שלהן תוכלו גם למצוא מידע על ראשי דירקטוריון, מחזיקי מניות ועוד. עלות חיפוש ממוצע שכזה עולה בין 10 ל15 שקלים. חשוב לזכור כי חברות אלו יכולות לעזור בלא מעט מקרים המצריכים ידע מקדים על החברה איתה תרצו לבצע עסקה, והמידע שאותו תקבלו יכול לעזור לכם גם בניהול משא ומתן וגם לבחון בצורה טובה יותר את החברה השניה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה