איך מנקים את זה הספה? ספות עור וניקיונן



אם לפני רגע נשפך לכם קפה על הספה או שהילדים החליטו לעשות עבודת אמנות עליה יש כמה דברים שראוי שלא תעשו. מה באמת מותר ומה אסור כשמנסים לגרש את הכתם? בכדי שלא תזיקו לספה יותר מאשר תועילו חשוב לדעת מה אסור ומה מותר כשמחליטים לנקות לבד.

קנבה פרו

ילדים, הם אוהבים לאכול לא פעם במקום המרווח של הסלון ואם היא עשויה מעור זו בהחלט יכולה להיות בעיה אלא אם אתם יודעים כיצד לנהוג עם חלל האירוח הזה נכון. נוצר לכם כתם חדש? חכו רגע, יש לכם ניסיון בניקוי של ספות מעור? אם מעולם לא "התעסקתם" עם זה  אולי כדאי להעביר את השרביט למומחים.

ניקוי ספות עור – עכשיו או לעולם לא

ניקוי ספות עור מביא את אחת הטעויות הנפוצות וזה לנקות את הכתם שנוצר לבד או להמתין יותר מדי זמן. במצב בו קיים כתם הדבר הראשון הוא להימנע מלהפוך אותו ממשהו קטן לכתם שאחר כך קשה יהיה להתמודד עמו.

הטעות הנפוצה ביותר בניקוי של ספות מעור היא לנסות להסיר טוש או עט באמצעות חומר חזק כמו סקוץ' ולעיתים לתת את הבמה לספוג הפלא, זה המדובר והמוצלח ברוב המקרים אבל לא במקרה שלפנינו.

זו טעות גדולה לחשוב כי סקוץ' או אפילו ספוג פלא יעשו את העבודה ובפרט כשמדברים על ספת עור. הפעולה הזאת לא נכונה היות והיא עלולה לא רק להרוס את מרקם העור של הספה אלא גם להפוך את הכתם בולט יותר מכפי שהיה קודם לכן.

שמש ועור- האם זה הולך יחד?

אם יש לכם ספה מעור ואתם אוהבים בו זמנית להניח עליה את העיתון, חשוב שתרחיקו אותה מהשמש. חשיבות ההרחקה חשובה היות ואם הספה חשופה אליה או מקרבת גורמים חמים מדי כמו תנור היא עלולה לגרום לדיו להישאר על הספה ולצור כתמים קשים.

הכתמים הנוצרים כך ספק אם יהיה ניתן להסירם ובטח שלא להשתמש בכל מיני חומרי סבתא שהם אלכוהול או חומץ. רוצים בכל זאת לנקות עם החומרים הללו? וודאו כי חומר הגלם כאמור העור איננו מעובד. יש לכם ספה בצבע לא טבעי? ייתכן ומדובר בעור מעובד וכאן חשוב שלא לקחת את הסיכון ולהפוך כתם קטן לגדול יותר.

רוצים להפחית את הכתמים או את ספיגתם לזמן הארוך ביותר? במעמד הרכישה של הספה חשוב לבחור חומר שיכול להפחית את הספיגה של הכתמים וכן את השחיקה עצמה. יש לכם ספה יקרה ואתם רוצים להימנע משירותי ניקוי ספות עור יקר? השקיעו מראש בחומרים איכותיים שיתרמו לנראות ושמירת הספה לטווח הארוך.

עשיתם את הכול ועדיין הכתם מסרב לרדת? עצרו, בשלב הזה ייתכן וכל מה שאתם צריכים זה שירות ניקוי ספות עור- הניקוי שיציל את הספה וישיב את המראה המושלם למערכת הישיבה שלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה