איך מתבצעת הרשמה לפסיכומטרי



כפי שאתם בוודאי יודעים, לא כל מי שרק רוצה בכך יכול להיכנס למקום שבו מתקיים מבחן פסיכומטרי ופשוט להיבחן. תהליך ההרשמה למבחן הינו מסודר ומאורגן לכן הרשמה לפסיכומטרי היא נושא שעליכם להסדיר הרבה לפני המועד שבו תרצו להיבחן. לאחר שביצעתם הרשמה עבור הפסיכומטרי מוטב שתחשבו היטב, כיצד אתם עומדים להתכונן לבחינה החשובה הזו. ישנן מגוון דרכים להביא את עצמכם לסטטוס האופטימלי לקראת המועד של המבחן, כאשר ייתכן שכל אחד מן היושבים באולם מסוים שבו מתקיימת הבחינה התכונן אליה באופן אחר. איך תוכלו למצוא את הדרך המתאימה לכם מכולן לבצע הרשמה לפסיכומטרי ולהתכונן לקראתו? הנה מספר פעולות שעליכם לעשות קודם לכן

יחצ

הרשמה לפסיכומטרי כל מה שרציתם לדעת

 ישנם כמה שלבים שעליכם לבצע בכדי להירשם לפסיכומטרי:

  1. הרשמה לפסיכומטרי עצמו, משמע למבחן – תצטרכו לרכוש ערכה ייעודית ולבחור תאריך, או להירשם דרך האינטרנט. בדקו כי אתם ממלאים באופן מדויק את כל הפרטים האישיים המבוקשים בטפסים. שימו לב כי ישנם ארבעה מועדים במהלך השנה, בהם המבחן מתקיים.
  2. קבלת אישור על ההרשמה לבחינה הפסיכומטרית כאשר אתם מוודאים שזהו התאריך אשר תכננתם לגביו ונרשמתם אליו.
  3. השלב החשוב ביותר – ההכנה לבחינה.

השלב האחרון נחשב לחלק הקריטי: זוהי איננה בחינה קלה ומלבד ה"חומר" ללימודים, מדובר במבחן הנערך במשך מספר שעות. מעבר לשיטות הלמידה הייחודיות לבחינה, הרשמה לפסיכומטרי משמעותה גם הבנה והפנמה באשר לאופן ההתמודדות עם פרק זמן כה ארוך של ישיבה על כיסא ופתירת שאלות.

איך מוודאים שהציון יהיה מספיק גבוה לקבלה ללימודים?

 

הרבה לפני שאתם מבצעים הרשמה לפסיכומטרי, אתם יכולים להתעניין בלימודים גבוהים בזמנכם הפנוי. כל אוניברסיטה ומכללה, בדגש על אוניברסיטאות בעיקר- מבקשות הרשמה לפסיכומטרי וציונים ברף מסוים כממוצע בין הבגרות לתוצאות המבחן הזה, בתור תנאי קבלה ללימודים. אתם יכולים לדעת מראש, אם כן, מהו הרף שעליכם להגיע בכדי להתקבל לכל מיני מקצועות.

חשוב שלא תקחו את היידע שלכם מהתיכון, או את העובדה שקיבלתם 90 בבחינת הבגרות באנגלית – כמובן מאליו. לפסיכומטרי שיטת מענה ייחודית משלו ולכן רישום לפסיכומטרי צריך להיות כרוך בלימודים ספציפיים עבור המבחן הזה. שימו לב, כי מדובר במבחן הכולל שלושה מקצועות שונים בתכלית: מתמטיקה, אנגלית ועברית. אין כמעט אדם אשר יש לו ציונים נהדרים בכל שלושת המקצועות הללו ולכן הרשמה לפסיכומטרי מוטב שתיעשה במקביל לרישום ללימודים מכינים לקראתו. גם אם אתם בטוחים לגמרי שתוכלו לעבור את הרף עבור המקצוע המיועד שלכם, לעיתים אנשים משנים את ההחלטה שלהם בהמשך הדרך. המשימה העיקרית שלכם, אם כן, היא להשיג בכל מקרה ציון כמה שיותר גבוה במבחן ולהחליט לאחר מכן מה אתם עומדים לעשות איתו. יש שיבחרו ללמוד מייד באוניברסיטה, יש שיעדיפו לצאת לטיול גדול ובכל מקרה – הדבר החשוב ביותר הוא להשאיר את הדלת פתוחה ואת האפשרויות מגוונות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה