איך מתקנים את מסך הטלפון?



כאשר מתקנים מסך, דרך חנויות טלפונים, או כל פלטפורמה אחרת – הרי שמסך מקורי, יכול לעלות באיכותו על מסך שאינו מקורי. מסך מקורי יכול לשמר על רמת צריכת סוללה סטנדרטית, על רגישות מגע גבוהה (המסך מגיב למגע), על איכות תצוגה סטנדרטית, על תצוגת צבעים סטנדרטית (אותם צבעים שהפלאפון תכנן להציג, כמתוך המסך המקורי שלו), עמידות לחומר המסך, התאמה לשאר רכיבי המסך, פליטה סטנדרטית של אור כחול, וכיוצא בזה.

קרדיט תמונה: PEXELS

הסיבה שמסכים מקוריים יכולים לתת איכות גבוהה בהתאם לתכנון המקורי שלהם, היא שהם עברו בקרת איכות, ועל כן ייעודו להעניק חוויה מסוימת של איכות. אין זה אומר שמסך לא מקורי לא יניב את אותן איכויות, אלא שעם מסך מקורי – יש הבטחה גלומה בתוך זה, שאכן אמורה להיות רמה גבוהה של תפקוד וביצוע.

כך או כך, כשזה נוגע להחלפת מסך, אם מי שאחראי על כך הוא זה שיש לו ניסיון טכני ומקצועי עשיר, כמו גם יודע איך להשיב את הטלפון בשלמותו – במהרה, ואולי אפילו עם מסך מקורי, יחד עם שירות חם ואישי – אפשר שזה מתכון מנצח.

תיקון המסך או החלפת המכשיר?

שכן, בסך הכל זה דיי קל להפיל את הסמארטפון, או לחשוף אותו לנזקי מים, ומה לא. ניתן כמובן לאפשר שלל תיקונים, חנויות טלפונים מציעות שירותים מתאימים לתיקונו. אם ניקח לדוגמה את האייפון 11, בשלב מסוים של הווייתו, שכן סביר שהמחיר יירד עם הזמן – עלות תיקון המסך שלו הייתה כ-1,500 ₪, ובעת זו סכום זה היה כמעט מחצית מסכום של אייפון 11 חדש. על פי כן, לעתים – אם רוצים, ונמצאים כבר באותה חנות טלפונים, אפשר לשקול לרכוש מכשיר טלפון חדש.

באופן דומה, אם מדובר באייפון 11 פרו, שיש לו מסך מסוג שונה, מסוג OLED (על פני LCD), הרי שהמחיר הוא גבוה יותר, והחלפת המסך הייתה עולה בעבר 1,850 ₪. ואם מדובר באייפון 11 פרו מקס, היא גם יכולה לעלות 2,050 ₪, שזה מחיר של סמארטפון לכל דבר. ועל כן – באם רוצים לרכוש טלפון אחר על פני להחליף את המסך, ונמצאים כבר בחנות טלפונים – הרי שזה יכול להיות נוח ביותר.

גם במכשירים זולים יותר, היחס יכול להיות דומה. החלפת מסך ברד מי נוט 7 ו-8, יכולה לעלות 360 ₪, בעוד המכשירים עולים בסביבות ה-800-1,000 ₪, או עלו בעבר – תלוי מה מחירם בשוק כעת. על כן – בהחלט ניתן לייעד את הסכום לרכישה של מכשירים חדשים, אם כבר נמצאים במשחק הזה. ניתן כמובן לחסוך כסף על ידי התקנה של מסכים שאינם מקוריים – וזו אכן בחירה לגיטימית, אולי לא יהיו הבדלי איכות גבוהים במיוחד.

כך או כך – הבחירה בידיים של הלקוח. ניתן לבחור הן לתקן מסך, והן לרכוש טלפון חדש וחנויות טלפונים מתאימות ישמחו להעניק שירות, בהתאם לרצונך, כמו לדוגמה חברינו ברשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה. תודה על קריאתך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה