איך נבחר את המיטה המתאימה לכלב?



השינה של הכלב חשובה מאוד עבורו בדיוק כמו שהשינה שלכם חשובה עבורכם. לא מעט בעיות בריאותיות והתנהגותיות עשויות להופיע במקרה שבו הכלב לא ישן כמו שצריך. לכן על מנת שתוכלו לאפשר לכלב לישון כמו שצריך, יהיה עליכם לבחור עבורו את המיטה האולטימטיבית. בכל חנות חיות בראשון לציון תוכלו למצוא מיטות שונות, כאשר כל אחת מהן תוכל להיראות כמו הבחירה האולטימטיבית. אז איך תוכלו לבחור את המיטה הכי מתאימה לכלב שלכם? יש כמה דגשים חשובים מאוד שיכולים לעשות את ההבדל.

 מולי חיות מחמד

הגודל של המיטה בהתאם לגודל הכלב

הדבר הראשון שיהיה עליכם לשים אליו לב הוא הגודל של המיטה. כאשר המטרה היא שהמיטה תהיה בגודל שמתאים לכלב שלכם. הרי כלבים שונים מגיעים בגדלים שונים, ומהסיבה הזאת יש מיטות בכל מיני גדלים. מיטה לכלב קטן צריכה להיות קצת יותר גדולה ממנו. אך בו בזמן המיטה גם לא צריכה להיות מאוד גדולה כזאת חסרת פרופורציות. לכלב גדול מצד שני יהיה עליכם לבצע את ההתאמות הדרושות עבורו.ישנם מיטות שונות מרופדות בד כביס,מיטה עמידה למיים,מיטת איגלו סגורה תואמת לכלבים קטנים,מיטה מפלסטיק עם מזרון מעל שניתן לכבס,ישנם גם מיטות מפנקות מפרווה מיטות אורטופדיות עם מזרון ביצים עם בד קטיפה,כל אחד בוחר בהתאם לתקציב ולרמה שרוצה לפנק אותו ,הכלב רובץ במיטה לאחר ארוחה ומבלה בה המון שעות.בתנוחות שונות בעיקר בדפנות אוהב להישען על דופן כשהוא ישן כמו כרית .כמו כן לא נבחר מיטה גדולה מידי הכלב לא ידע להבחין מה מותאם במיוחד בשבילו ויוכל להחליף את מקום המרבץ למיטה שלנו או לסלון ותחליף זה פחות נעים לנו,חשוב שהכלב יכיר את המקום המיועד לו.

  freepik

מיטה שיהיה לכם קל לנקות אותה

כל כמה זמן אתם דואגים להחליף מצעים במיטות שלכם? ככל הנראה פעם בשבוע או פעם בשבועיים. זוהי גם התדירות שבה יהיה עליכם לנקות את המיטה של הכלב. על מנת שהכלב יוכל לישון במיטה בצורה נוחה, המיטה חייבת להיות נקייה. המבחר הגדול של המיטות מאפשר לכם לעשות את הבחירה שנכונה לכם. תוכלו לבחור מיטה לכלב קטן או לכלב גדול שיהיה לכם קל לנקות אותה. לא תצטרכו לבזבז שעות ארוכות על מנת לדאוג שהכלב ישן במקום נקי ונעים.

  freepik

תשלבו את המיטה עם שאר הרהיטים

בכל חנות חיות בראשון לציון תוכלו למצוא מיטות שונות בעיצובים שונים. על מנת שתוכלו לשלב את המיטה אצלכם בבית יהיה עליכם להתאים אותה לכל שאר הרהיטים הקיימים. הרי בבית שלכם יש רהיטים מסוימים שאתם כבר מחוברים אליהם. תרצו לראות את אותה מיטה משתלבת עם העיצוב הקיים ללא כל הפרעה. לכן תצטרכו לבחון היטב את ההתאמה של המיטה לכל שאר הרהיטים הקיימים. כך לא תצטרכו להחביא את המיטה בכל פעם שמגיעים אורחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה