איך נהפוך את סביבת האופן ספייס למרחב אידיאלי לעבודה?



עובדים פרודוקטיביים הם הדלק שמניע את הפעילות העסקית. מנהלים רבים מחפשים אחר פתרונות לשיפור תפוקת העובדים. אם גם העסק שלך נכנס לתהליך התייעלות, כדאי לדעת שגם תכנון המבנה ועיצוב המשרד שלך משחקים תפקיד משמעותי. מחלוקת השטח ועד פריסת ריהוט משרדי, כולם משפיעים על האווירה הכללית במשרד. כדי ליצור מרחב בו העובדים שלך מתקשרים ביעילות, מלאים במוטיבציה ושומרים על בריאות וחיוניות, אלו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון.

קרדיט תמונה FREEPIK

להשאיר מרחב לתנועה

יצא לך לשמוע את הביטוי "בלאגן בבית, בלאגן בראש"? על אותו העיקרון, נראה שכשהמרחב סגור, גם הראש סגור. ללא חשיבה יצירתית, קשה מאוד להישאר פרודוקטיביים. לפעמים מה שבאמת צריך כשנתקעים בעבודה זה פשוט להחליף אווירה, להתרחק קצת ולחזור אל הפעילות מנקודת מבט קצת שונה.

לכן, חשוב שנארגן את חלל העבודה  והריהוט משרדי כך שיהיה קל עבור העובדים שלך פשוט לעמוד, להסתובב מעט ולחזור. צפיפות היא האויב הגדול ביותר של המשרד החכם.

כדי לעודד את העובדים שלך לנוע במרחב, ניתן ליצור הזדמנויות לכך בעיצוב המשרד. ניתן למקם את פינת הקפה או מכונת הצילום, למשל, בצד השני של המשרד. כך גם נאפשר לעובדים שלנו להתאוורר וגם נסייע להם להניע את הגוף ולהימנע מישיבה ממושכת שעשויה לפגוע בבריאות.

להכניס את הטבע אל המשרד

המשוואה היא פשוטה – עציצים = שמחה. מה שנכון בטרנד החם ביותר היום בעיצוב הבית, נכון לא פחות גם בחללים המשרדיים. זו דרך נהדרת להכניס צבע וחיות לחללים ולטהר את האוויר. מחקרים רבים מצביעים על כך שהכנסת צמחים למשרדים תורמת להפחתת המתח ולהגברת היצירתיות. כדי להבטיח שההשקעה שלנו תחזיר את עצמה במאמץ מינימלי, חשוב שנבחר בצמחים שמתאימים לתאורה ולסביבה של המשרד שלנו. באופן אישי, אנחנו ממליצים לבחור גם בצמחים שלא דורשים השקיה לעתים קרובות. כך נבטיח שלא נהרוג אותם כל כך בקלות. אם נבחר אותם בחוכמה, הם יכולים לשמש כאמצעי יעיל, אסתטי וזול להחדיר מוטיבציה בעובדים שלנו.

להשקיע בבריאות וחיוניות העובדים

ישיבה ממושכת בתנוחות לא טובות היא הגורם העיקרי למחלות תעסוקתיות בסביבה המשרדית. לכן, בחירת ריהוט משרדי המותאם לאופי העבודה יכולה לעשות את כל ההבדל. העובדים שלנו יהיו מרוצים ונמרצים יותר וייהנו מסביבה נעימה לעבוד בה. אנו, כבעלי העסק, נוכל ליהנות מצוות שתמיד זמין לנו, ללא ימי מחלה מיותרים או מבזבוז הזמן המשווע שחוסר הנוחות במשרד עשוי לגבות.

להכניס תאורה טבעית

אם כבר דיברנו על השקעה בבריאות העובדים, למה לא לגייס גם את אור השמש? מחקרים רבים מראים כי חשיפה ממושכת לתאורה מלאכותית עשויה לפגוע בבריאות. בהתחשב בעובדה שאנו מבלים כשליש מהחיים במקום העבודה, מדובר בהשפעה לא מבוטלת. אופן ספייס מספק לנו הזדמנות מעולה להכניס הרבה אור ואוויר למרחב. חשוב שננצל אצל כל הפתחים במבנה שלנו ונבטיח שנוכל להכניס כמות גדולה של אור שמש למרחב. זה ישפר את האווירה, יתרום לבריאות ופשוט עושה מצב רוח טוב.

עם כמה צעדים פשוטים, נוחים ליישום ולא יקרים, נוכל להפוך את מקום העבודה שלנו לנעים ופרודוקטיבי יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה