בעלי נכסים רבים מעוניינים אחת לתקופה לחדש את נראות הבית. לפעמים זה מתבטא על ידי שיפוץ מינורי בבית כמו התקנת פרקטים או שבירת קיר מסוים. לעיתים זה מתבטא בחידוש של הרהיטים השונים כדי ליצור מראה חדש לחלוטין.

איך ניתן לחדש את הריהוט בבית בתקציב מצומצם?



בעלי נכסים רבים מעוניינים אחת לתקופה לחדש את נראות הבית. לפעמים זה מתבטא על ידי שיפוץ מינורי בבית כמו התקנת פרקטים או שבירת קיר מסוים. לעיתים זה מתבטא בחידוש של הרהיטים השונים כדי ליצור מראה חדש לחלוטין.

קרדיט: PIXABAY

איך מחדשים את הריהוט בבית

אם הספה והכורסאות בסלון בנויים מחומרים מאסיביים כמו עץ או מתכת והם תקינים ויכולים לשרת את בני המשפחה שנים רבות, אפשר לחדש את הריפוד וכך ליצור מהפך. כשעושים זאת באופן מקצועי, הדבר יצור שינוי משמעותי בנראות של הסלון ושל הבית כולו וכל מי שייכנס לדירה יהיה בטוח שמדובר בריהוט חדש ולא בריהוט מחודש.

בחירה של בדי ריפוד

שינוי מהותי מסוג זה אפשר לבצע גם אם התקציב הוא נמוך. נכנסים לאתר של דומיין בדים ונחשפים לשפע העצום של בדי ריפוד אשר עשויים מחומרים שונים כמו בדי אריגה, קטיפה, קנבס, דמוי עור ועוד. לכל סוג של בד יש טקסטורה משלו והוא נמכר בהרבה מאד גוונים. יש צבעים חלקים בעלי נראות פנימית יפהפייה כמו חום, אפור, שחור ועוד. קיימים גם הדפסים של פרחים, פסים צבעוניים בכמה דרגות רוחב ושלל צורות צבעוניות.

הקו המנחה הוא לרכוש בד שגווניו מתאימים לנראות של הסלון, על פי הצבע של הקירות והריהוט הנוסף שקיים במרחב המגורים כמו מדפים, מזנון, צבעם של האריחים או של הפרקטים. המטרה היא ליצור הרמוניה עיצובית יפהפייה המותאמת לנראות הקיימת.

עבודת הריפוד

לאחר רכישת הבד באתר של דומיין, מעבירים את הריהוט לרפדיה לביצוע העבודה בפועל. הרפדים המקצועיים מכירים את העבודה על כל רבדיה, הם מפרקים את הבדים הישנים, מוסיפים במידת הצורך ספוגים כדי ליצור בסיס ישיבה נוח ולאחר מכן הם מניחים את הבדים החדשים שנבחרו ומחזקים אותם באמצעות סיכות מיוחדות, או באמצעות תפירה אם מדובר בריפוד של עור.

בדרך זו הרפד מרפד את הספה ואת הכורסאות של הסלון, צובע את העץ  ומכין גם כמה כריות מהבד שנרכש כדי ליצור שלמות עיצובית בחדר המגורים.

הסגנן העיצובי של השינוי בריפוד

כאשר מחליפים בדי ריפוד זו גם ההזדמנות לשנות את הסגנון העיצובי של הריהוט. יש רהיטים שהיו מרופדים בעור וכעת הפכו אותם למרופדים בבד קליל, או לחלופין בבד קטיפה אדום או חום וזאת ליצירת ריהוט בסגנון וינטג' .

עלויות כספיות

בהתאם לכמות ולסוג הבד שרוכשים, התשלום בדרך כלל אינו גבוה. לכך יש להוסיף את העלויות של עבודת הרפד שבאופן יחסי גם הן אינן גבוהות. בדרך זו יוצרים את המהפך הנדרש בבית לשביעות רצונם של כל בני הבית.

יש משפחות שמבצעות שינוי כזה אחת לכמה שנים עד שהן מחליטות שהגיע הזמן לרכוש ריהוט חדש ומאסיבי לאחר שנים רבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה