איך עושים הזמנה לאירוע תוך 2 דקות ומקבלים אישורי הגעה ותזכורות לאורחים בחינם!



הזמנה דיגיטלית לכל אירוע, הזמנה שניתן להכין מכל מקום, דרך הסמארטפון שלכם או המחשב הביתי,
את ההזמנה ניתן לשלוח בקלות לכל האורחים שלכם דרך הוואטסאפ והיא עולה רבע מחיר מהזמנה סטטית ומשעממת! ההזמנה הדיגיטלית של קסם היא סרטון וידאו ייחודי מותאם אישית לכל אירוע

אה.. ויש גם מערכת אישורי הגעה ותזכורות בחינם!

אז מתי הרעיון החדשני הזה נולד ואיך הוא באמת עובד?

יצאנו לבדוק עם היוצרת של קסם הזמנות דיגיטליות. "פעם אנשים היו מתרוצצים מדלת לדלת משאירים הזמנות אצל הסבתא, אצל ההורים ומבזבזים זמן יקר על לחלק הזמנות לאירוע שלנו, שלא נדבר על הקושי  הפסיכולוגי "של לפגוש אנשים מפעם".

בשנים האחרונות מי שעושה אירוע לא מחלק את כל ההזמנות מדלת לדלת ועם כל הלחץ של האירוע אנשים פשוט שולחים הזמנה בווצאפ ומקסימום מחלקים 10-40 הזמנות "למבוגרים" מתוך כבוד, אפילו את זה הפחתנו בקורונה כי כולם למדו להשתמש בוואטסאפ.

אז לאחר שנים שאני מעצבת הזמנות, איורים ועוד מגוון גרפיקות, החלטתי לתת מענה יצרתי ופשוט לכל מי שחוגג אירוע ולפטור אותו "מהעול" המטורף הזה שנקרא הזמנה או איך שהאורחים קוראים לזה קנסות!

בניתי אתר אינטרנט פשוט, קליל וידידותי שמצליח להנגיש את ההזמנות הדיגיטליות גם לבן אדם הכי תכנופוב בעולם ועוזר לו להכין הזמנה דיגיטלית תוך 3 דקות גג.

אתם בוחרים את השיר שמתנגן בסרטון וגם איזה חלק מהשיר

אז איך אתר ההזמנות הדיגיטליות שלך באמת עובד?

"דיי פשוט, אתם נכנסים לאתר לקסם הזמנות דיגיטליות, בוחרים מה סוג האירוע שלכם- חתונה? חינה? ברית\בריתה? יומולדת? בכל קטגוריה שתבחרו תמצאו מגוון הזמנות דיגיטליות מגניבות שמתאימות לאירוע אותו אתם חוגגים. לאחר שאתם בוחרים את הסרטון שהכי אהבתם תעברו לדף שיתן לכם לבחור שיר שיתנגן על הסרטון. תוכלו לראות ולשמוע את השיר מתנגן על ההזמנה הדיגיטלית שלכם ואפילו להחליט מה יהיה החלק המדויק בשיר שיופיע בסרטון. לאחר בחירת השיר תגיעו לדף מילוי הפרטים של האירוע. עבדנו קשה כדי להגיע למצב שמילוי הפרטים יהיה כל כך פשוט ומהיר שגם ילד בן 10 יצליח, אנחנו לוקחים את הפרטים שלכם ומכניסים אותם לסרטון בליווי מוסיקה שבחרתם וככה אתם יוצרים ממש לבד הזמנה דיגיטלית. מטורפת שאתם הרכבתם לבד ואז נשאר לכם רק לשלם באיזה אמצעי תשלום שתרצו ביט\אשראי ועוד… כמובן שהאתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר. לאחר התשלום בתוך 3 דקות (אפילו פחות) תקבלו למייל את סרטון ההזמנה הדיגיטלית שלכם ותוכלו לשלוח קישור או כסירטון לאורחים שלכם. זהו, אין יותר דבר כזה מדלת לדלת. חשוב לציין, כל השירים באתר הם ברישיון אקו"ם ואני משלמת על כל שיר שאתם בוחרים ליוצרים שלו שזה גם סוג של תמיכה בתוצרת כחול לבן בתחום המוזיקה״

 אתם יכולים להוסיף גם את התמונות שלכם

מה זה הזמנה דיגיטלית ומי עיצב אותה?

״הזמנה דיגיטלית זה בעצם סרטון וידאו קצר של עד 30 שניות שמתנגן ומציג את כל פרטי האירוע שלכם בדרך מהממת שתגרום לכל האורחים לזכור את תאריך האירוע!

את ההזמנות הדיגיטליות אני עיצבתי יחד עם מעצבים ממספר מקומות בעולם בשביל ליצור ייחודיות, יצירתיות ושואו, ובשביל לתת לאנשים להציג את האירוע שלהם כחד פעמי שאסור לאיש לפספס אותו! הזמנה כזאת שתחרט למי שיפתח אותה בזיכרון ואפילו תגרום לו לרצות לשתף אותה בפייסבוק אינסטגרם והטיקטוק שלו (חשוב לציין שבשביל לשמור על ייחודיות מאגר העיצובים מתחלף בתדירות גבוהה)״

 

אוקיי הבנו, אהבנו, כמה עולה התענוג הזה? זה בטח יקר מאוד.

תתפלאו לשמוע שזה יעלה לכם פחות מהזמנה שתעשו בבית דפוס! העלות של הזמנה דיגיטלית באתר שלי עולה 149 ש"ח כרגע. בנוסף מקבלים מערכת אישורי הגעה ותזכורות בחינם!  אם תלכו ותעשו עכשיו הזמנה בבית דפוס כולל הדפסות תצאו בהוצאה של לפחות 700-800 ש״ח בקלילות וזה מבלי לחשב את הזמן של להגיע למקום לחפש חניה ולבחור הזמנה משעממת שעוצבה עוד בשנת 1983 ונראית כמו כל שאר ההזמנות.

אישורי הגעה ותזכורות עולות כבר אלפי שקלים אבל אצלנו תקבלו את 2 המערכות בחינם!

 מערכת אישורי הגעה ותזכורות שעולה אלפי שקלים אצל קסם היא בחינם

מה היתרונות שלכם על שאר ההזמנות לאירועים?

  • האתר שלנו נגיש ובנוי בצורה ידידותית שתגרום לכל אחד להרגיש בנוח וגם מי שרוצה יכול לקבל תמיכה טכנית מנציגה מקסימה.
  • מאגר הסרטונים שלנו יצרתי מגוון מחשבתית וביצועית כאשר אני בניתי את הסרטונים יחד עם חברים מעצבי על חלל מרחבי העולם, מה שהביא לשיתוף פעולה חד פעמי ויצירות שלא תראו בשום מקום אחר!
  • סרטונים מתחלפים בתדירות גבוהה.
  • אצלנו תוכלו ליצור הזמנה בכל שעה ומקום שנוח לכם, גם אם תחליטו ב-2 בלילה להכין סרטון לחתונה תקבלו את ההזמנה הדיגיטלית שבחרתם תוך מספר דקות.
  • אתם מחליטים איזה שיר יתנגן ובאיזה קטע הוא יתחיל ויעצר.
  • אצלנו תקבלו מערכת אישורי הגעה ותזכורות בחינם.
  • מגוון אופציות לשליחת ההזמנה
  • המערכת בעברית מלאה וכוללת סרטוני הדרכה מעולים קצרים ופשוטים
  • וכמו שכבר אמרנו שכל השירות שלנו עולה רק 149 ש"ח !

לקראת סיום כמה מילים על מערכת אישורי הגעה ותזכורות שלכם?

היום אישורי הגעה זה חלק בלתי נפרד מכל אירוע אפילו בימיי הולדת לילדים ההורים רוצים לדעת מי מגיע וכמה בשביל להיערך בהתאם. קל וחומר שזה מגיע לאירועים של חתונות, חינות וכו… חשוב לבעלי האירוע כל נושא אישורי ההגעה ובטח תזכורות שיזכירו לכולם שהיום זה יום האירוע לכן אני משלבת בחינם את כל נושא אישורי ההגעה דרך הוואטסאפ וסמסים. במערכת דיי פשוטה וקלה לשימוש, המטרה שלי היא לשמח את בעלי האירוע ולחסוך להם בעלויות לכן כרגע המערכת בחינם לגמרי…

במילים אחרות קסם עשית לי חשק לאירוע!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה