איך פותחים חנות פיזית בישראל?



אם אתה קורא את זה, יש סיכוי טוב שאתה חושב לפתוח חנות פיזית. וזה מעולה! אין כמו התחושה של בעלות על עסק משלך ולראות את הלקוחות שלך מקיימים אינטראקציה עם המוצרים שלך באופן אישי. אבל לפני שאתה יכול לפתוח את החנות, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון. במאמר הזה נדון בכמה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת חנות פיזית. אז אם אתה מוכן לעשות את הצעד, המשך לקרוא!

קרדיט תמונה: FREEPIK

הצעדים הראשונים לקראת חנות פיזית משלך

מיקום

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור מיקום. זו כנראה ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו, אז חשוב לקחת את הזמן ולעשות את המחקר. קחו בחשבון את הדמוגרפיה של האזור, התנועה ברגל, התחרות והחנייה. לאחר שמצאת כמה מיקומים פוטנציאליים, הגיע הזמן להתחיל לנהל משא ומתן עם בעלי בית על גובה השכירות, כדאי מאד להתייעץ עם יועץ כלכלי, ולהבין מה גודל ההכנסות הצפוי בחודש, מה גובה התשלום החודשי על שכירות וארנונה, ולבדוק את כדאות השכירות של מקום זה. במידה ו

לקראת שיפוצים

לאחר שהבטחתם מיקום, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על החנות עצמה. איזה סוג חנות אתה רוצה לפתוח? כמה גדול אתה רוצה שזה יהיה? איך תיראה הפריסה? כל אלו הן שאלות חשובות שצריך לענות עליהן לפני תחילת השיפוץ של הבנה שאתם משכירים.

אביזרים לחנות - חובה!

לאחר מכן מגיע שלב העיצוב של החנות, מה שדורש מכם להצטייד במוצרים בסיסיים הנמצאים בכל חנות, ואף אחד אפילו לא שם לב לכך, כדוגמת: קיר (לוחות) חריצים, עגלות, מתקני תצוגה, מדפים מודולריים, דלפק קופה ועוד. בהמשך המאמר נרחיב בנושא זה.

 

אם אתם רוצים לראות דוגמאות של אביזרים לחנות, אתם מוזמנים פשוט להיכנס לאתר של חברת אריזון ציוד לחנויות המנוסה ביותר בתחום זה לראות מגוון של מוצרים מצוינים לחנות שלכם.

מוצרים למלאי

אחרי שעיצבתם את החנות המושלמת, הגיע הזמן להתחיל להצטייד בה במוצרים. זה המקום שבו דברים יכולים להסתבך. אתה צריך למצוא איזון בין שיש יותר מדי מלאי לבין לא מספיק. מלאי גדול מדי יכול לגרום לך לבעיות תזרימיות ולהוביל לבעיות אחסון. מאידך מלאי מועט מדי של מוצרים עלול להוביל לאובדן מכירות וללקוחות מאוכזבים. גם כאן יש צורך לעשות תכנון עסקי, עדיף עם יועץ עזסקי מלווה לעסק, ולקבל את ההחלטות עוד לפני שמגיעים לרגע האמת בחודשי המכירות הראשונים של החנות.

כדי למצוא את האיזון הנכון, התחל בהערכת בסיס הלקוחות שלך. מי הם? מה הם צריכים? מהם הרגלי הקנייה שלהם? ברגע שיש לך הבנה טובה של שוק היעד שלך, אתה יכול להתחיל למצוא מוצרים שעונים על הצרכים שלהם.

שיווק שיווק ו… שיווק

לבסוף, אל תשכח את השיווק! אפילו החנות הטובה בעולם לא תצליח אם אף אחד לא יודע שהיא קיימת. הקפידו לפתח תוכנית שיווק הכוללת טקטיקות שיווק מסורתיות ודיגיטליות. ולאחר שפתחת את הדלתות שלך, וודא שאתה מספק שירות לקוחות מעולה. זה המפתח לשמירה על לקוחות חוזרים.

 

פתיחת חנות פיזית היא משימה גדולה. אבל אם אתה לוקח את הזמן לתכנן ולהתכונן, אתה יכול לגרום לחנות שלך להיות מוצלחה ומניבה פירות רבים.

6 דברים שחייבים להיות בחנות שאתה פותח

כלקוחות בחנות סופר מרקט או חנות בגדים, אנחנו רואים את המוצרים כנגד עינינו ובכלל לא שמים לב למוצרי התשתית שמאפשרים לנו לראות את המוצרים ולהתרשם מהם. אם אתם מתכננים לפתוח חנות פיזית משלכם, יש כמה מוצרים בסיסיים שאתם חייבים שיהיה לכם בחנות, ובלעדיהם - הלקוחות שלכם לא יוכלו להתרשם מהמוצרים שלכם ולרכוש אותם. זה מה הם אותם אביזירי תצוגה ומכירה לחנות שלכם. אז הנה רשימה חלקית של הדברים הבסיסים ביותר שצריכים להיות בחנות שלכם עוד לפני שאתם פותחים אותה:

לוחות חריצים

ראשית, אתה צריכים לוחות חריצים או 'קיר חריץ', שם נרדף לאותו לוח שתלוי על קיר החנות או הארון ומאפשר לספק מקום לתלות את הסחורה שלכם במאונך וולשמור עליה מסודרת, עוזר ליצור פריסה יעילה לחנות שלך ולהפיק את המירב מהחלל שלך.

עגלות בגודל הנכון

שנית, אתה צריך עגלות. העגלות מקלות על הלקוחות להעביר את הרכישות שלהם ממקום למקום. העגלות צריכות להיות מספק קטנות בכדי שיועלו לעבור במזדרונות החנות העמוסים חמד, אך גם צריכה להיות מספיק גדולה בכדי שהלקוחות יוכלו להכניס פנימה מוצרים רבים. מחקרים הוכיחו שגודל העגלה משפיע ישירות על תשומת המכירות, ככל שהעגלה גדולה יותר - כך הרכישות של המוצרים תהיה רבה יותר (כמובן בגבול הטעם הטוב).

מתקני תצוגה - להראות את הטוב שלכם

מתקני תצוגה הם מוצר הכרחי לכל חנות, זה המקום עליו ניתן להניח את המוצרים שלכם ולגרום ללקוחות לרצות להרים ולרכוש את המוצרים המזמינים שלכם.

שמרו על המקום - מדפים מודולרים

רביעית, אתה צריך מדפים מודולריים. כלומר מדפים שהרוחב והגובה שלהם ניתנים לשינוי ותזוזה. למה זה חשוב? כדי לתפוס פחות נפח אם יש הרבה מוצרים, וגם עוזר  לצרכים אחרים שונים, כגון על מנת לארגן מחדש מדפים מודולריים בכל פעם שמגיעה סחורה חדשה,  בכדי להתאים למוצרים שונים ולאפשר חידוש מלאי קל.

ברגע האחרון - דלפק לקופה

חמישית, אתה צריך דלפק קופה. דלפק הקופה הוא המקום שבו הלקוחות יבצעו את רכישותיהם והוא צריך להיות גמיש ומזמין. לא מעט מהרכישות נעשות ב'רגע האחרון' בחנות כלומר סמוך לדלפק הקופה, זה בדיוק הסיבה שצריך להשקיע מחשבה בגודל ובעיצוב של הדלפק, על מנת להגדיל בסופו של דבר את מספר רכישות המוצרים באופן משמעותי.

שישית, אל תשכח למגן את העסק שלך, מערכת אבטחה, אזעקה, מצלמות חברת ביטוח, ביטוח נכסים אצל חברת ביטוח פרטית בכדי יגן על העסק שלך במקרה של נזקים או הפסדים חלילה.

אם יש לך את 6 הדברים האלה בחנות שלך, אתה תהיה בדרך להצלחה!

איזו הכנה נפשית צריך לעשות מי שעומד לפתוח חנות פיזית בישראל?

אם אתם חושבים לפתוח חנות פיזית בישראל, יש כמה דברים שחשוב לזכור.

ראשית, חשוב שיהיה לך חזון ברור לעסק שלך. מה המטרות והיעדים שלך? איזה סוג של מוצרים או שירותים אתה רוצה להציע?

ברגע שיש לך חזון ברור, חשוב להתחיל לעשות קצת מחקר. איך התחרות בישראל? מה הדמוגרפיה של המדינה? מהו כוח הקנייה של הצרכן הממוצע? כל אלו גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה על פתיחת חנות בישראל.

לבסוף, חשוב שתהיה תוכנית עסקית מוצקה. זה צריך לכלול אסטרטגיית שיווק מפורטת ותחזית פיננסית עבור העסק שלך. אם תצליחו לענות על השאלות הללו ולהיות בנויה בתכנית מוצקה, אתם כבר בדרך לפתיחת חנות מצליחה בישראל.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה