איך קידום אתרים יכול להקפיץ את העסק שלך?



יש לכם אתר אינטרנט, וסוף סוף החלטתם שאתם רוצים להגדיל את מספר לקוחותיכם (אחרי הכל השקעתם בבניית האתר), הגעתם למאמר זה כדי להבין מה התועלת שבקידום אתרים.
יש המון יתרונות, ואי אפשר לסקר את כולם במאמר אחד. לכן, במאמר נציג לכם מספר יתרונות, שיוכיחו שקידום אתרים יעזור לכם להקפיץ את ההכנסות משמעותית

pixabay

מה זה בכלל קידום אתרים (SEO)?
לפני שנעסוק ב־'איך
קידום אתרים יכול לעזור לנו?', עלינו להבין מהו.
קידום אתרים הוא סדרת פעולות אשר אנו מבצעים, ועם הזמן, עוזרת לעסק לטפס במילות מפתח שונות ורלוונטיות, למשל: טכנאי מחשבים, רהיטים לבית ועוד. באמצעות חקר מילות מפתח, ניתן לייעל את ההליך ולהגיע למילים רלוונטיות יותר. ובאמצעות אופטימיזציה, ניתן לחזק את מילת הביטוי, ברמת העמוד אותו אנו מקדמים.

ישנם 5 דברים שמשפיעים על גוגל בשכלול התוצאה: תוכן, מבנה וההיררכית האתר, מילות מפתח, קישורים ואופטימיזציה.

הידעתם? מילות מפתח מסוג "זנב ארוך" רלוונטיות יותר לבעל העסק מאשר מילות מפתח מדויקות.
ב־2018 מילים מסוג זה נמצאו כיעילות ביותר.

אז איך בדיוק קידום אתרים יכול לתרום לעסק שלכם?
להלן מספר סיבות שאתם חייבים לדעת עליהם, עוד לפני שאתם מקדמים את אתרכם או בוחרים חברה לקידום אתרים, הסיבות הן:

חיזוק ובניית העסק: המותג (העסק) שלכם מכובד, אך בכל זאת, קידום
SEO יכול להקפיץ את המותג
ו־''לחזק'' אותו בשווקים חדשים. בנוסף, הוא יכול להגדיל את מחזור החיפוש האורגני השנתי בגוגל, באמצעות קידום אורגני. ברגע שתבצעו קידום אורגני, באופן אוטומטי, מחזור החיפוש החודשי של המותג יגדל לפחות ב־20% עוד בשנה הראשונה, מה שייצור עבורכם 'באז' (רעש) ויקדם את המותג.
במילים אחרות: המודעות והנוכחות שלכם באינטרנט יתחזקו באלפי אחוזים. לעיתים, כאשר המותג מתחזק, המודעות ברשתות החברתיות עולה, ורק זה, כבר מהווה יתרון עצום.

יותר לקוחות – יותר לידים (leads): אחת מהסיבות החשובות, בגללן עסקים דורשים קידום אתרים, היא יותר לקוחות, וכתוצאה מכך, יותר לידים בכל חודש. הקידום נעשה באמצעות כלים מודרניים וטכניקות קידום כשרות, מה שמתבטא במיקומים לעבר העמוד הראשון במנועי החיפוש. ברגע שהאתר שלכם יהיה ביותר מיקומים ותוצאות גבוהות, כך גם התעבורה והעבודה שתקבלו יגדלו בהתאם.

גידול משמעותי במשובים החיוביים: משובים חיוביים הם אחת הדרכים המועילות ביותר לשכנע סופית לקוח פוטנציאלי לבחור בעסקכם. אך, במידה ואין לאותו העסק תעבורה או לקוחות שמגיעים בכל חודש (בדגש על לקוחות חדשים), כמות המשובים והתגובות תהיה נמוכה מאוד. עם זאת, ברגע שקידום האתרים נכנס לתמונה התעבורה, וכך גם כמות הלקוחות, יעלו. העלייה הזו תגרום לסיכויים גבוהים למשובים חיוביים וסגירת עסקאות עתידיות במהירות.

תועלת מול סיכון – בסופו של דבר, האם התמורה שאקבל משתלמת?
בוודאי. מרבית העסקים בישראל הנמצאים בחברות קידום שונות, יעידו שכמות העבודה שמיוצרת, משתלמת ורווחית יחסית לתשלום עבור השירותים. כלומר, במידה ועסק
X משלם לחברת קידום 2,500 שקלים, באותו החודש העסק יוכל להכניס 5,000 שקלים ומעלה, פי 2 מההוצאות, לדוגמה. (הרווח תלוי במיקומים, בסוג העסק ובביקוש) עם זאת, עליכם לזכור: חברות קידום האתרים לעולם לא יצהירו שהן מתחייבות לתוצאות, מפני שמנועי החיפוש תמיד משתנים, ומסיבות נוספות כאלו ואחרות. הזירה והביקוש תמיד בעליה וירידה, בדיוק כמו שוק ההון.

קיבלתם הצעה מפתה הכוללת התחייבות לתוצאות? תנו לנו לנחש, המחיר היה די זול, לעומת שאר חברות הקידום שבדקתם, נכון? לרוב מההצעות הללו כדאי להתרחק ולחשוב פעמיים. יצא לנו לשמוע מקרים כאלו ואחרים. מקרים עצובים עם תוצאות שבטווח הארוך היוו תמורה שלא עמדה בהתחייבות לתוצאות, או תמורה שכלל לא הצדיקה את המחיר או הזמן.

"אתר ללא תנועה הוא אתר שאף אחד לא מגיע אליו".

האם אתם באמת מרוצים מהאתר שלכם ללא קידום אתרים? אנו מניחים שהתשובה היא "לא". פנו אלינו, עוד היום. נשמח לייעץ לכם בנושא הקידום האורגני, תרומתו לעסקכם ברשת ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה