איך תבחרו מזון יבש לחתולים בצורה הנכונה?



אם יש לכם חתול בבית, אתם בטוח יודעים שלחיות המחמד האלו יש צרכים ייחודיים ששונים מאלו של בעלי חיים אחרים – בייחוד בכל הנוגע לתזונה. המזון שהחתולים שלכם צורכים משפיע באופן ישיר על בריאותם, מראה הפרווה שלהם וגם על מצב רוחם, ולכן חשוב לבחור מזון איכותי שהחתולים שלכם ייאהבו וכזה שיטיב עמם. ההמלצה הכללית היא לשלב בין מזון יבש לחתולים ובין מזון רטוב לחתולים, והטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור מזון יבש ואיכותי במיוחד לחתולים שלכם:

קרדיט תמונה FREEPIK

הצרכים הייחודיים של החתול

זה אולי יפתיע אתכם לגלות שחתולים זקוקים לכמות חלבון גדולה יותר מן החי לעומת כלבים, ולכן חשוב לבחור אוכל יבש לחתולים שמכיל כמויות גבוהות של חלבון. מלבד חלבון, מזון מן החי מספק לחתולים ויטמין B12, חומצה ארכידונית, ויטמין A, ורכיבים חיוניים נוספים ששומרים על בריאותם. לכן, כאשר אתם בוחרים מזון יבש, וודאו שיש בו כמות גבוהה של חלבונים איכותיים מן החי.

גיל החתול

כמו עם כלבים, גם לחתולים יש מזון ייעודי עבור כל גיל, וחשוב לבחור עבורם מזון יבש בהתאם לגילם. עבור חתלתולים בחרו מזון יבש לחתולים שהוא עתיר יחסית בקלוריות כדי שיספק את הצרכים האנרגטיים שלכם, ועבור חתולים בוגרים – העדיפו מזון עם כמות קלוריות נמוכה יותר. מלבד הגיל, חשוב גם להתחשב במשקל של החתול שלכם כדי לשמור על מסת גוף בריאה שתאפשר להם לנוע בקלות ולא ללקות במחלות הקשורות למשקל חריג.

מצב בריאותי ומגבלות תזונתיות

ישנם חתולים שיש להם צרכים תזונתיים מיוחדים וכאלו שיש להם מחלות מסוימות שדורשות תזונה שונה מהרגיל. בשני המקרים הללו חשוב לבחור במזונות שמתאימים לצרכים התזונתיים של החתול שלכם, כמו מזונות ללא גלוטן, מזונות המיועדים לחתולים מסורסים, מזונות המיועדים לחתולים עם דלקות בדרכי השתן, ועוד.

תוספים תזונתיים

מלבד חלבונים, ישנם רכיבים תזונתיים חשובים שתורמים לגדילה התקינה של חתולים ומונעים בעיות. כאשר אתם בוחרים מזון יבש לחתולים, בדקו אם הוא מכיל תוספים תזונתיים חשובים, כמו חומצות אומגה 3, סיבים תזונתיים, פרוביוטיקה, ויטמינים, פרהביוטיקה, ועוד.

איכות המזון

מזון יבש לחתולים שהוא אינו איכותי אולי ישביע אותם, אך לא יתרום להם דבר. כדי לוודא שהחתול שלכם מקבל את כל מה שהוא צריך, בחרו במזון יבש של מותגים נודעים ואיכותיים ששומרים על תהליכי בישול נאותים, מוסיפים תוספי בריאות למזונם, ומספקים מזון עתיר בחלבונים.

מזון יבש לחתולים הוא חיוני עבור התזונה והבריאות של החיות הייחודיות הללו, וחשוב לספק להם מזון איכותי שיהיה לא רק טעים, אלא גם מזין. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהחתול שלכם מקבל את כל מה שהוא צריך – בקרו באתר של "כלבו לכלב ולחתול". באתר המקצועי המבצע משלוחים לכל רחבי הארץ ובנוסף בשלושת הסניפים של החנות במרכז הארץ, תוכלו למצוא מזון יבש וחטיפים לחתול של המותגים הטובים ביותר, ועבור הצרכים של כל חתול. מזה 25 שנה חברת "כלבו לכלב ולחתול, מעניקה שירות לבעלי חיים ולבעלים שלהם, אז אם יש לכם חתול בבית – תוכלו למצוא אצלם את המזון היבש המתאים ביותר לצרכיו. שיהיה בתיאבון!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה