אילו סוגי משחקי קופסא קיימים?



משחקי קופסא לילדים היו מאז ומתמיד המשחקים המועדפים על הילדים. הם עוזרים להעביר את הזמן בכיף, לפתח את מיומנות מוטוריות וקוגניטיביות וכן כישורים שונים שהילד צריך במהלך חייו כבוגר. לכן חשוב להתחיל איתם מגיל צעיר על מנת להרגיל את הילד כבר במהלך שנותיו הראשונות ולפתח את כישוריו כמה שיותר מוקדם. ישנם לא מעט משחקי קופסא לילדים אשר מותאמים לגילו של הילד ולרמת הקושי, לכן בעת בחירת משחקי קופסא חשוב להתאימם לגילו של הילד ולרמת הקושי שהוא צריך להתמודד איתה.

  קרדיט: depositphotos

מהם משחקי קופסא לילדים?

משחקי קופסא לילדים הם משחקים לילדים אשר מגיעים בקופסא ויכולים להיות משחקי הרכבה, קלפים או יצירה ומדע. כל אחד מהמשחקים מותאם לגילאים שונים ולכן חשוב להתאים אותם לגיל הילד בטרם הקנייה והשימוש.

אילו סוגי משחקי קופסא לילדים קיימים?

קיימים לא מעט משחקי קופסא לילדים בהתאם לרמת הקושי, גיל הילד ועוד. משחקי קופסא לילדים כוללים כמה סוגי משחקים כגון: משחקי הרכבה, משחקי קלפים, משחקי יצירה ועוד. בין משחקי קופסא לילדים ניתן למצוא מגוון משחקי קופסא לילדים בהתאם לגילאים השונים. בין המשחקים השונים ניתן למצוא את המשחקים הבאים:

לגו- הלגו הוא אחד המשחקים הפופולאריים והנפוצים ביותר בכל העולם. כל פעוט ועד ילדים גדולים יותר אוהבים לשחק בלגו. הלגו מגיע עם חתיכות בגדלים שונים אותם יש להרכיב בהתאם למשחק שקניתם. את הלגו יש להתאים לגיל הילד מכיוון שהוא מופנה לגילאים שונים כולל למבוגרים.

מונופול- המונופול הוא אחד המשחקים הנפוצים ופופולאריים בארצנו. הוא מתאים לילדים, נוער ואף מבוגרים. מדובר על משחק תחרותי ביותר שכולל 2 קוביות איתם מתקדמים בצעדים במהלך המשחק. המונופול מתאים לילדים החל מגיל 8 והמשתתפים בו הוא משני אנשים ומעלה. מי שצובר הכי הרבה כסף בו הוא המנצח, ניתן לשחק בו שעות ולהעביר את הזמן בכיף.

טריוויה- משחק קלפים שכיח ופופולארי שנים רבות. משחק זה מתאים למתחילים, מתקדמים ועוד. במהלך המשחק נשאלים המשתתפים שאלות שונות שדורשות ידע אישי. כל שאלה כוללת מספר תשובות לבחירה, המשתתף שענה על מספר גדול של שאלות הוא המנצח. המשחק מתאים לגילאי 6 ומעלה ואף לנוער ומבוגרים.

שבע בום- מחשק קלפים ותיק ומוכר בכל בית. משחק זה מתאים לגילאי 6 ומעלה. במשחק זה עליכם להיפטר מהקלפים שלכם בסדר עולה או יורד מ1-10. אך ברגע שיש קלפי שבעיות הם עלולים לגרום לכם לבום, לכן חשוב להתרכז ביותר.

קישוטי שיער- במשחק זה תוכלו לעצב בעצמכם את קישוטי השיער שאתם רוצים שיהיו על שיערכם. אתם אלו שתעצבו את הקישוט במו ידיכם וכן אביזרי אופנה שונים. המשחק מתאים לילדים מגיל 8 ובמיוחד לבנות.

מיקרוסקופ מדעי- משחק לילדים בגילאי 9 ומעלה. משחק זה כולל ערכת מדעים הכוללת: מיקרוסקופ מקצועי וקל לשימוש אשר יכול להגדיל פי 600 וכן 40 ניסויים, חוברת הוראות וכן תרגילים שונים לתרגול. במשחק זה רק ילד אחד יכול לשחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה