אינטרנט סיבים אופטיים? מה זה ואיך זה עובד?



בזמן האחרון כל האנשים מסביבכם מדברים על סיבים אופטיים. ישנם עוד ועוד אנשים שהלכו ובדקו האם גם אצלם כבר יש תשתית כזאת והאם גם הם יכולים ליהנות מאינטרנט כזה. אם אתם גם כאלו, טבעי שתרצו לדעת: על מה כולם מדברים? מה כל כך טוב בסיבים האופטיים ולמה גם לכם כדאי לבדוק האם אתם יכולים להתחבר לשירות הזה? האמת היא, שמדובר על עניין פשוט, חכם ועל משהו שכבר הפך להיות מהפכה של ממש בעולם האינטרנט. בבואנו להבין מהם אותם סיבים שכולם מדברים עליהם, אנחנו רואים שמדובר על סיב שקוף ודק. למעשה, הסיב הזה כל כך דק, עד כי העובי שלו הוא פחות משל שיער אדם. ברוב המקרים סיבים אופטיים עשויים מזכוכית ומה שמדהים בהם, זו היכולת שלהם להעביר מידע.

קרדיט תמונה FREEPIK

מהירות שלא הכרנו בעבר 

סיבים אופטיים מסוגלים להעביר גל אור במהירות גדולה מאוד מקצה אחד לקצה אחר. למעשה, לאורך מרחקים מאוד גדולים הם יכולים להעביר את המידע הנדרש. זו בדיוק הסיבה שבגללה, בעזרת הסיבים האלו, אנחנו יכולים להעביר היום כמות מאוד גדולה של מידע ובמהירות מדהימה. מדובר על שיפור של ממש לעומת מה שאפשר היה לצפות לו בעבר. למעשה, היכולת של הסיבים האלה היא כל כך גדולה, עד כי הם מחברים בין יבשות ומדינות שונות. ניתן להעביר בעזרת סיבים אופטיים במהירות שיא מידע אפילו בין מקומות שנמצאים מאוד מרוחקים אחד לשני. מעבר לכך, את כל המידע הזה אפשר גם להעביר בעזרת הסיבים הללו בצורה מאובטחת ביותר. לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מאינטרנט במהירות שלא יכולתם בכלל לחלום עליה בעבר, הסיבים האופטיים יוכלו להתאים לכם. זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים מתעניינים בנושא הזה. 

האם זה יעלה לכם יותר מאפשרויות אחרות? 

מצד אחד, זה ברור שתרצו גם אתם ליהנות מהאינטרנט הכי מהיר שיש. מצד שני, האם תהיו מוכנים לשלם על זה יותר? זו דילמה שהרבה אנשים מתמודדים איתה. חשוב להבין: הסיבים האופטיים משנים את חוקי המשחק, וכתוצאה מכך שהיום הם נגישים יותר, גם המחירים נוחים יותר. כמו כל דבר חדש אחר, גם אינטרנט שהיה מושתת על הסיבים הללו בתחילת דרכם היה יקר, אך היום זה לא המצב. היום תוכלו למצוא לא מעט מבצעים, הנחות וחבילות גלישה שלא כדאי לוותר עליהם. זה לא באמת משנה איזה שימוש אתם עושים באינטרנט, כי בכל מקרה, אם אפשר ליהנות ממהירות שיא, למה להתפשר על פחות מזה? כדאי מאוד להתחיל לעשות השוואות שונות בתחום הזה כבר עכשיו וליהנות מאינטרנט שלא הכרתם בעבר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה