אינסטלטורים אמינים – חשוב לדעת



כאשר מתרחשת תקלה במערכת האינסטלציה בבית זוהי חוויה לא נעימה, לעיתים מדובר בתקלה פשוטה שאחד מדיירי הבית יכול לפתור אותה, אך במקרים רבים עלולה התקלה להיות מסובכת ומורכבת, מסוג התקלות הדורשות איש מקצוע הגון ואמין. בדומה לכל תחום מקצועי, טיפול לא נכון בתקלה עלול לגרום לכך שהתקלה לא רק תישאר, אלה גם תחמיר. מרבית האנשים מעדיפים לבחור איש מקצוע שהם סומכים עליו שילווה אותם במשך שנים, בין אם מדובר ברופא שיניים או מוסכניק. אך מה עושים כאשר ישנה תקלה ואין אינסטלטור מוכר שניתן לסמוך עליו? ישנם כמה דגשים שיעזרו לכם לאתר אינסטלטור אמין בשעת הצורך.

קרדיט תמונה FREEPIK

אנסטלטורים אמינים – איך נדע לזהות אותם?

  1. הפעולה הראשונה המומלצת במצב בו נדרש אינסלטור היא לפנות למישפחה, חברים או שכנים שאתם סומכים עליהם. תמיד טוב לקבל המלצה מאדם שאתם מכירים וסומכים עליו, למרות שחשוב לציין שאין זה מבטיח שתקבלו שירות טוב ולכן חשוב גם לבדוק אם האינסטלטור המומלץ מופיע באתרים של אינסטלטורים ובעל המלצות נוספות.
  2. שיחת הטלפון הראשונית וקבלת הצעת המחיר היא ללא עלות וללא התייחבות - בשיחת הטלפון יתאר הלקוח את הבעיה והאינסטלטור ייתן הערכת מחיר עפ"י התיאור. יש לקחת בחשבון שהמחיר עלול להתשתנות בשטח. אינסטלטורים רבים אינם מוכנים להתחייב למחיר בשיחת הטלפון מאחר ובשטח עלולות להתגלות תקלות נוספות. במקרים מסויימים הלקוח לא העריך נכון את התקלה והיא עלולה להיות מורכבת יותר ממה שתיאר.
  3. עלות הביקור אינה כוללת את עלות החלקים - יש לקחת בחשבון שהחלקים שאותם צריך להחליף עלולים להיות יקרים. אינסטלטור אמין הוא לא בהכרח יקח מחיר נמוך יותר כי עליו לשלם על החלקים. מחיר נמוך עלול להעיד על כך שהאינסטלטור משתמש בחלקים זולים ומכך ניתן להסיק שהאיכות שלהם נמוכה יותר.
  4. אם הבעיה דחופה ואיננה סובלת דיחוי זה עלול להשפיע על עלות הביקור מאחר והאינסטלטור נדרש להגיע בהתראה קצרה. עלות הביקור מושפע גם ממועד הביקור, אם הביקור מתקיים בזמן חג או שבת הוא יהיה בכרח יקר יותר.
  5. סביבת העבודה - כאשר האינסטלטור מגיע לשטח ורואה את התקלה חשוב שישקף ללקוח את המצב באופן המקצועי והאמין ביותר, במהלך העבודה יסביר האינסטלטור מה הבעיה ויפרט את תהליך העבודה שלו. כיום ישנם טכנולוגיות מתקדמות לאיתור בעיות אינסטלציה אשר חוסכות מבעל המקצוע זמן ומאמץ, בנוסף שיטות מתקדמות אלו משפיעות על מידת הליכלוך בסביבת העבודה. בעל המקצוע מחוייב להחזיר את המקום לקדמותו בסיום העבודה גם אם מדובר בטיוח מחדש של האריחים. במידה וישאיר את סביבת העבודה במצב שדורש מעבר לניקיון פשוט, תיזדקקו לבעל מקצוע נוסף שיגיע לתקן.
  6. אחריות מלאה על העבודה - בשיחת הטלפון הראשונה יש לשאול אם ניתנת אחריות על העבודה ולכמה זמן, אל תהססו לדרוש את האחריות הזו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה