איפה כדאי לעשות הדפסה על חולצות?



הדפסה על חולצות מהווה דבר פופולארי מאוד. ישנן סיבות רבות שבגינן אנשים מעוניינים כיום להדפיס על חולצות, כך לדוגמא: למטרות פרסום, בכדי להפוך אירוע כלשהו לאירוע מרגש וייחודי ולהותיר מזכרת ממנו, בכדי להבחין בין צוות עובדי חברה לבין לקוחות שמגיעים לאירוע עסקי כלשהו, בכדי ליצור גאוות יחידה אצל כיתה או חניכי תנועות נוער ועוד. אין ספק שיש סיבות רבות להדפסה על חולצות ועל כן, אם גם אתם מעוניינים להדפיס על חולצות, חשוב שתבחרו את בית הדפוס המקצועי ביותר בתחום, אשר משתמש בשיטה יעילה ואיכותית לצורך ההדפסה המדוברת. על אף ששיטת ההדפסה הפופולארית ביותר היא שימוש בדפוס משי, באמצעות גלופה, הרי שישנן שיטות נוספות להדפסה על חולצות.

קרדיט תמונה FREEPIK

שיטות להדפסה על חולצה

הדפסה על חולצות באיכות גבוהה מתחילה מבחירת שיטת ההדפסה הטובה ביותר. כאמור, כיום ניתן למצוא כמה סוגי שיטות הדפסה על חולצות: דפוס משי, שמהווה טכניקת הדפסה פופולארית מאוד לצורך הדפסה על חולצות או כובעים. הטכניקה המדוברת מורכבת משימוש ברשת משי אשר מתוחה על מסגרת שאליה מועברים תבנית עם העיצוב שיש להטביע.

טכניקת הדפסה נוספת היא סובלימציה. מדובר על שיטת הדפסה חדשה יחסית אשר מהווה תהליך של מעבר פאזה שבו מוצק הופך בצורה ישירה לגז ומדלג על המצב הנוזלי. הטכניקה המדוברת מאפרת להדפיס רק על בד לבן העשוי מפוליאסטר. בשיטה זאת הדיו חודר את הבד כך שהנוכחות של ההדפסה בלתי מורגשת למגע. היתרון הוא האיכות הגרפית והעמידות המצוינת של ההדפסה וכן הגימור. ההדפסה המדוברת מתאימה להדפסה בכמויות קטנות.

 טכניקת הדפסה נוספת היא חיתוך ויניל. מדובר על טכניקה המורכבת מחיתוך העיצוב מחומר תרמי- דבק ולאחר מכן ההחתמה שלו על הבגד הנבחר. מדובר על שיטה פופולארית מאוד להדפסה על בגדי ספורט.

כיצד בוחרים הדפסה על חולצות בירושלים?

אם אתם מחפשים בית דפוס לצורך הדפסת חולצות בירושלים, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר שכן, הדפסה על בד חייבת להתבצע בצורה איכותית ומקצועית וזאת בכדי שהחולצה תשמור על ההדפסה שבה לאורך זמן ושההדפסה לא תדהה או תתפורר בכביסות. על כן, כדאי מראש לברר איזה בתי דפוס מציעים את השירות המדובר בירושלים, איזה מהם נחשבים למומלצים ואמינים, האם בבית הדפוס המדובר אתם יכולים למצוא גם את החולצות עצמן לרכישה או רק לבצע את ההדפסה וכן מהי עלות ההדפסה ובאיזו שיטה מדפיסים בבית הדפוס המדובר.

בג'אקו אפשר לעשות גם הדפסה על חולצות ספורט באיכות הכי גבוהה, מתאים לקבוצות כדורגל, כדורסל, נבחרות או ליחידה מהצבא גם לקבוצות נוער וילדים ולכל מי שרוצה להתחדש בחולצת ספורט איכותית בעיצוב אישי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה