אירוח בקיבוץ מבלי לחלוב את הארנק



אירוח בקיבוצים בצפון הפך לנופש המבוקש ביותר על ידי משקי הבית בישראל. אירוח בקיבוץ זכה לתואר זה מסיבות רבות ובעיקר בגלל הגמישות שנופש מסוג זה נותן לבאי המקום. בקיבוצים תוכלו לחוות את הווי המקום, ליהנות מאטרקציות, לבחור בין צורות אירוח ולהיות קרובים לכל המקומות השווים.

קרדיט תמונה: אירוח איילת השחר

למה קיבוץ?

אירוח בקיבוצים בצפון פופולרי בייחוד בעקבות האופציות הרבות אותו הוא מאפשר. אופציות אלה מאפשרות לכל מי שרוצה לצאת לחופשה לארגן את הנופש האידיאלי בתקציב שנוח לו. אז למה קיבוץ? 

בגלל המגוון

בקיבוצים תוכלו למצוא סוגי אירוח לכל תקציב וכל מטרה שתצטרכו. אירוח בקיבוץ הוא לא שם כולל של סוג אחד של נופש. בקיבוצים תוכלו למצוא בית הארחה אחד ויותר הנותנים מענה שונה לנופשים. למשל, באותו קיבוץ בחלקים אחרים תוכלו למצוא צימר רומנטי לזוגות לצד בית הארחה למשפחות.

בנוסף, חברות רבות בוחרות לקחת את עובדיהם לצימרים בצפון הנמצאים בקיבוצים. המתחם הגדול המאפיין אירוח בקיבוצים מאפשר להזמין חדרים רבים קרובים אחד ליד השני. בנופשי חברה כן נרצה ליצור תחושת קיבוציות ולכן השכרת כפר נופש שלם בתוך קיבוץ מכניס לאווירה המתאימה.

בקיבוצים מסוימים אף יש אולם כנסים גדול, אולמות אירועים וכיתות מה שמאפשר לסגור את האזור או חלקו לכנס או אירוע ולאחר מכן ללון מקום.

בגלל המיקום

רבים מאיתנו לא רוצים לשבת בפקקים המתארכים משנה לשנה בכבישי הארץ. לחלקנו אף אין רישיון. ואחרים רוצים לשבת בנסיעה הארוכה ולעבוד על המחשב. אירוח בקיבוץ אידיאלי לאנשים אלה שלא צריכים להתפשר ולהישאר במלונות בערים הגדולות. אל מרבית הקיבוצים בצפון ניתן להגיע בתדירות טובה באוטובוס מערים גדולות מרכזיות באיזור בקלות, ובמהירות שאינה שונה בהרבה מנסיעה ברכב פרטי. 

בגלל הטבע

אירוח בקיבוצים בצפון ידוע בטבע השופע שניתן לראות, לגעת ולהריח בלי לזוז משטח הקיבוץ כלל. רוב הקיבוצים בצפון יכולים להתהדר בנוף הנשקף מגינתם. הקירבה לטבע מאפשרת ליהנות מן הפסטורליות ולטעום אותה בארוחת הבוקר הכוללת גידולים ומוצרים טריים תוצרת מקומית ואף ביתית. ישנם אף קיבוצים אשר נחלים זורמים בשטחם ופינות טבע נסתרות המתגלות לעיני הנופשים. 

ואם תרצו לצאת למסלולים תיווכחו לדעת מיקומם של הקיבוצים בצפון הוא אידיאלי למשפחות, לבתי ספר ואף למיטיבי לכת שרוצים לצאת לסיורים בטבע ולהנות ממקום לינה איכותי ומפנק. 

בגלל האטרקציות

בקיבוצים ובקרבתם תוכלו למצוא אטרקציות רבות לכל עונות השנה. ישנם קיבוצים שאף ידועים בזכות האטרקציות שהם מספקים באיזורם. פעילויות אקסטרים במי הנחלים, טיפוס הרים, טיולי ג'יפים, טיסה בכדור פורח ועוד.

בגלל ההיסטוריה

אם אתם בתי ספר או קבוצות מהעבודה ואף אם אתם מתארחים שאוהבים לשמוע סיפורים על ההיסטוריה ומורשת, קיבוצים המקום בשבילכם. רק אם תשאלו תוכלו לגלות שלכל קיבוץ יש היסטוריה עשירה לספר ואף היא משפיעה על הצורה שבו בית האירוח שלכם בנוי. קיבוצים רבים כוללים מרכז מבקרים ואתרי מורשת בתוכם ותוכלו לזכות לסיור או להיכנס למוזיאון המקומי בסיור עצמאי. 

בגלל השקט  

אחריי הכל, אנחנו בוחרים בנופש בצפון בגלל השקט אותו הוא מבטיח. המרחק מהערים הגדולות ואף מהקיבוצים השכנים מאפשר להניח הכל בצד ולהנות מכל מה שיש לאיזור להציע. בנוסף, קיבוצים מגיעים בכל מיני גדלים אך קטנים בשטחם מהערים מה שמוסיף לשקט שניתן להרגיש גם ברחבי הקיבוץ. 

לא משנה מה התקציב שלכם ולאיזו מטרה אתם סוגרים את הנופש הבא, אירוח בקיבוץ הוא הבחירה הטבעית ביותר. קרוב לטבע, רחוק מהרעש ולא ישעמם לכם לרגע. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה