אירוח וטיולים ליד הכנרת



אזור הכנרת הוא מהאזורים היפים, הנעימים, המהנים והפסטוראליים ביותר בישראל, ולכן מהווה יעד מתבקש ועיקרי לנופש עבור יחידים, זוגות, משפחות וקבוצות גם יחד. עם מקום אירוח טוב וקרוב (המלצה חמה מיד) תוכלו בקלות ליצור לעצמכם חופשה חלומית באזור אשר תכלול בדיוק את המינון הרצוי מבחינתכם של רגיעה ומנוחה, התפנקות וגם פעילויות, אטרקציות וטיולים.

 קרדיט לתמונות: מלון כפר נופש רמותאף נופש בכנרת וסביבתה אינו באמת מהנה ומושלם ללא מקום אירוח מתאים, מפנק וקרוב יחסית. מלון רמות הוא כפר נופש בכנרת המציע לאורחים בכל קונסטלציה בדיוק את כל מה שצריך על מנת להפוך את החופשה באזור לחלומית ובלתי נשכחת באמת. בהחלט שווה בדיקה!

קרדיט לתמונות: מלון כפר נופש רמות

מתאים גם לשהייה שקטה, רגועה ומפנקת לזוגות ומבוגרים – מלון כפר נופש רמות

מלון רמות הוא כפר נופש בכנרת הממוקם בסמיכות למושב רמות שברמת הגולן, ממש מעל לחוף דוגית שבצפון הכנרת. הן המיקום של המלון בסביבה שקטה ופסטוראלית ועם הנוף המרהיב הנשקף ממנו והן אפשרויות האירוח שמציע המלון עצמו, הופכים אותו למקום אירוח מומלץ ביותר עבור כל מי שמעוניין בנופש המושלם בצפון.

כאמור, המלון מציע מגוון סוגים של חדרי ויחידות אירוח, אשר יכולים להתאים לזוגות, משפחות, צעירים ומבוגרים כאחד, בפרט עם אפשרויות רבות ושונות לשהייה שקטה, פרטית ונעימה במיוחד.

מלבד לחדרים המפנקים והמאובזרים שמציע המלון במסגרת המבנה המרכזי הוא כולל גם מתחם של בקתות טבע מעץ (צימרים) גדולים ומרווחים יותר עם פרטיות רבה, כמו גם מתחם בוטיק עם סוויטות כפריות מפנקות במיוחד. במקום אף שתי יחידות אירוח יוקרתיות עם בריכה פרטית.

בקיצור – כל סוגי ואפשרויות חדרי האירוח שניתן לרצות, על מנת שתוכלו למצוא את סוג האירוח המושלם והמתאים ביותר עבורכם.

מלבד לסוגי חדרי אירוח שונים מציע המלון גם מסעדה פנורמית עם נוף מרהיב לכנרת ואוכל מקומי מעולה (כולל מאפים טריים מדי יום מבית המאפה של המלון עצמו!), בריכה רחבת ידיים, מתחם לקומזיצים ומדורות, בר נעים בלובי של המלון ועוד.

אינספור אפשרויות לטיולים ופעילויות באזור

אז כמובן שהמלון המפנק בסביבה הפסטוראלית ועם הנוף המרהיב הם הרקע לחופשה החלומית שלנו בצפון, אך מה עם טיולים ופעילויות למיניהן?

ובכן, מהמלון שבאזור רמות תוכלו להגיע בנסיעה קצרה לאינספור יעדי טיולים ופעילויות שונות –

כמובן שכל חופי הכנרת נמצאים ממש לרגליכם ובמרחק נסיעה קצר ביותר. כך גם מרבית אזורי רמת הגולן, על שלל מסלולי הטיולים ונקודות התצפית המרהיבות שניתן למצוא באזור זה של הארץ. ציר המפלים של הרמה נמצא ממש בקרבת מקום וכך גם שמורת גמלא המציעה שילוב אטרקטיבי בין היסטוריה ותרבות מקומית עתיקה לבין טבע מרהיב וצפייה בעופות דורסים.

אפשרות נוספת היא אזור הגליל העליון אשר נמצא בקרבת מקום וכולל, למשל, את אגמון החולה ושלל פינות חמד ומסלולי הליכה שונים באזור נהר הירדן.

 

בקיצור – כפר נופש בכנרת מהסוג שמציע מלון רמות מהווה בסיס טוב לחופשה מושלמת בצפון, הן עבור משפחות והן עבור זוגות, קבוצות קטנות או יחידים. משם כבר לא יהיה לכם קשה למצוא מה לעשות וכיצד לבלות את ימי הנופש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה