אירוח חגיגי ברמת הגולן בקשת יהונתן



רמת הגולן מהווה מוקד משיכה מרכזי ועיקרי בישראל למטיילים ותיירים, בפרט לישראלים המעוניינים לטייל ולנפוש באחד מחבלי הארץ המרשימים ביותר במדינה. לא חסרים נופים, נקודות תצפית, אתרי מורשת, מסלולי טיולים ואטרקציות שונות בגולן, אך מדובר גם ביעד מתבקש לעריכת אירועים חגיגיים שונים. בין אם מתכננים אירוע דוגמת בת מצווה או שבת חתן ובין אם "סתם" מגיעים לטיול ונופש באזור, מומלץ להכיר מקרוב את מתחם "קשת יהונתן" השוכן בסמיכות למושב קשת, ממוקם במרכז הרמה ומציע אפשרויות אטרקטיביות לאירוח חגיגי ו"רגיל" גם יחד.

לערוך אירוע חגיגי בנוחות ובנעימות במרכז האזור הפסטוראלי והמרשים ביותר במדינה

מתחם האירוח "קשת יהונתן" – אירוח ברמת הגולן כולל מגוון חדרים בגדלים שונים, ביניהם גם כאלו המתאימים למשפחות רחבות וברוכות ילדים שיכולות לקבל סוויטה הכוללת שלושה חדרים ולחסוך עלות פתיח חדר נוסף לילדים. מתחם גמלא החדש מתחם מפנק ומותאם לזוגות, או לזוגות עם ילד אחד.

בנוסף למשפחות הרוצות אירוע אוטנטי בסגנון אחר, מתחם קמפינג מטופח ונוח חוויה של ,שבת אחים גם יחד" של שירת ציפורים בבוקר ושלווה גולנית, אפשר לשלב קמפינג וחדרי בית הארחה למבוגרים או לאלו שלא מתאים להם לינת אוהלים.. המקום מארח מגוון רחב של אנשים מכל קבוצות האוכלוסייה , שומרי שבת, דתיים , מסורתיים .

 קשת יהונתן

מלבד למטיילים ואנשים המגיעים לנופש ברמת הגולן, מארח המתחם גם לא מעט אירועים חגיגיים. כאמור, מדובר במתחם המותאם לאירוח מספר גדול של אנשים, ומבחינת מיקום, נופים עוצרי נשימה ואווירה פסטוראלית ונעימה מדובר במקום אולטימטיבי עבור שלל אירועים מסוגים שונים.

המתחם עצמו מציע את כל השירותים הנדרשים לצורך עריכת אירוע חגיגי מוצלח – קייטרינג משובח ותפריטים עשירים ומגוונים בכשרות מהודרת , עיצוב מיוחד של חדר האוכל, שירותי צילום ועוד. בין אם מדובר באירוע שבת חתן בצפון, בת/ בר מצווה בצפון, אירוע משפחתי זה או אחר וכל סוג אחר של מאורע – מקום זה מותאם (ומושלם) לעריכת האירוע באווירה הנעימה והמיוחדת של הגולן.

גם עבור אירועי בר מצווה תוכלו למצוא כאן את כל מה שצריך, כולל בית כנסת גדול במרחק הליכה, ואף מקוואות לנשים ולגברים.

 קשת יהונתן

אירוח לדתיים בשבת, עם או בלי אירוע מיוחד

מתחם קשת יהונתן מותאם כמקום אירוח לדתיים בשבת גם כאשר לא מדובר באירוע חגיגי ספציפי. מדובר כאן לא רק באירוח כשר הכולל את כל מה שצריך על מנת להעביר את השבת בנעימים, אלא גם במיקום המושלם – במרחק הליכה קצרה ניתן למצוא לא רק בית כנסת ומקוואות, אלא גם מסלולי טיולים רגליים בנופים המקסימים של הרמה, כולל בריכות שכשוך נחמדות, מפלים קטנים וכיוצ"ב.

כך, ניתן לשמור שבת במהלך החופשה ברמה ועדיים ליהנות מהנופים המרהיבים ואף מטיולים רגליים במסלולים מסודרים בחיק הטבע המקומי, בלי צורך להתניע בכלל את הרכב.

כמובן שרבים בוחרים לשלב את האפשרות לעריכת אירוע חגיגי עם נופש במקום, ולמשל עורכים את האירוע ביום חמישי או שישי, ונשארים להתארח בשבת. כך, ניתן ליהנות מכל העולמות – גם לחגוג במקום המושלם והמתאים ביותר לכך וגם ליהנות לאחר מכן מנופש פסטוראלי ושקט בסביבה המיוחדת במינה של רמת הגולן. הדרך המושלמת לנוח ולהירגע לאחר האירוע, לפני שחוזרים לשגרה. ניתן לשלב ערכת טכס בר מצווה בבית כנסת עתיק בגולן, טיולים בהם נער/ה החוגג כול להתכונן ולהשתלב בהדרכה.

למידע על אפשרויות לאירועים בקשת יהונתן ולהשארת פרטים, היכנסו לאתר הבית https://keshet-yonatan.co.il/ .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה