זכרון יעקב אולי מוכרת למרבית הישראלים בעיקר בשמה, או כמושבה הממוקמת במישור החוף מעט צפונית לתל אביב, אך מי שאינו מכיר את זכרון מקרוב אינו מבין מדוע מדובר במקום המושלם לערוך בו אירוע חגיגי. במיוחד כאשר מדובר באירוע פרטי או עסקי קטן, מסוגנן ונעים.

 

מה הופך את זכרון יעקב למקום מושלם ומומלץ עבור אירועים חגיגיים למיניהם, הן פרטיים והן עסקיים? היכן ספציפית במושבה מומלץ לערוך את האירוע, על מנת ליהנות מהמקסימום שיש למקום פסטוראלי וציורי זה להציע?

קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

מדוע דווקא זכרון יעקב?

מבחינות רבות זכרון היא המקום המושלם עבור אירועים חגיגיים. למה? יש לכך כמה סיבות שונות. אחת מהן היא המיקום – קרוב למרכז הארץ ולתל אביב (כארבעים דקות נסיעה בלבד), אך באזור פסטוראלי, שקט ומלא בטבע ובנוף מרהיב (כל מישור החוף המרכזי שמחוף הכרמל ועד תל אביב, למשל). סיבה נוספת היא האופי הייחודי של המושבה עצמה – מדובר במושבה פסטוראלית, נעימה ואסתטית ביותר מבחינה אדריכלית עם זיקה מיוחדת להיסטוריה של ההתיישבות בישראל. מבני אבן אסתטיים, בנייה נמוכה המשתלבת היטב בנוף ובטבע המקומי וכיוצ"ב. האווירה שמשרים מבני המושבה ורחובותיה הציוריים מהווים סביבה מתבקשת ונעימה במיוחד עבור אירוע חגיגי.

ואכן, בשנים האחרונות עורכים לא מעט ישראלים אירועים בזכרון יעקב – הן אירועים פרטיים דוגמת חתונות והן אירועים עסקיים למיניהם. הנסיעה הקצרה יחסית מאזור תל אביב, חיפה או ירושלים הופכת את היעד לנוח במיוחד להגעה עבור האורחים, ואילו הסביבה הציורית, השקטה והפסטוראלית השוררת באזור מעניקה לאירוע את הרקע המתבקש וההולם. הבסיס והתנאים המושלמים להפקת האירוע המושלם, במיוחד בהתחשב בעובדה כי לא חסרות מסעדות ולא חסרים בתי מלון בזכרון יעקב המתמחים באירוח של אירועים קטנים ובינוניים (כמו גם שאר השירותים הרלבנטיים הנדרשים לצורך הפקת אירוע חגיגי מוצלח ואיכותי).

קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

מלון ומסעדה מושלמים עבור אירועים בזכרון יעקב

כאמור, מקום מתבקש במיוחד לערוך בו אירוע חגיגי באזור הוא בית מלון, אשר יספק לנו גם אפשרות לינה בזכרון יעקב (לאחר האירוע, כמו גם לפניו...). נרצה מן הסתם לבחור במלון עם מסעדה במקום, אשר מעוצב ו"מתכתב" עם האופי הכללי של המושבה.

המלצה חמה וספציפית בהקשר זה היא מלון בית מימון הממוקם בלב המושבה, וכולל גם מסעדה משובחת בה ניתן לערוך אירועים פרטיים או עסקיים קטנים ובינוניים (מסעדת "קאזה ברונה" הכשרה). המסעדה בנויה ומצוידת לארח אירועים בחורף ובקיץ גם יחד, כאשר בעונות החמות (או בימי חורף שמשיים) ניתן ליהנות גם מהמרפסת המרווחת שבמקום.

מדובר במלון בוטיק אשר מעוצב ברוח המושבה כולה, וכולל אזורים שקטים ונעימים מהם נשקף נוף מרהיב של הים התיכון, כולל מרפסת שמש נעימה במיוחד. השהייה במלון זה מיועדת בעיקרה למבוגרים (מגיל 8 ומעלה), על מנת שהאורחים במקום יוכלו ליהנות משקט, שלווה ואווירה פסטוראלית ונעימה.

קרדיט לתמונות: מלון בית מימון

 מוזמנים בחום ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים, ולסיוע בתכנון אירוע הבוטיק המושלם שלכם...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה