איתור נזילות- מתי הוא נדרש וכיצד מתבצע



שלא נוח לשהות בו עבור דיירי הבית. בכל מקרה שיש בו נזילה שניתן לזהות אותה באופן וודאי או חשד לנזילה כלשהי, חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע המומחה באיתור נזילות. איתור נזילה כמה שיותר מהר ובאופן מקצועי, על מנת לטפל בה, זהו דבר חשוב מאוד. נזילה שלא מאותרת בזמן עלולה לגרום נזק למבנה עצמו

pixabay

בעוד שבעבר מלאכת איתור נזילות הייתה קשה ומורכבת ולא פעם בכדי לאתר את הנזילה היה צורך להרוס חלק נכבד מהאזור שבו היה חשד כי הנזילה קיימת, הרי שכיום באמצעות מכשירים טכנולוגיים משוכללים איתור נזילות הופך לדבר קל יותר, מהיר יותר ויעיל יותר.

 

איתור נזילות- מתי יש צורך בו?

כאמור, לא פעם ישנם מצבים שעולה חשד במבנה כלשהו לנזילה. ישנם כמה סימנים שיכולים להעיד על נזילה סמויה בבית: אם פתאום יש ריח רע בבית, הדבר יכול להעיד על נזילה סמויה באחת מהקירות או הרצפות, אם באחד מהקירות יש כתם של רטיבות הדבר יכול להעיד על נזילה סמויה כלשהי באחד מהקירות, אם אחד מקירות הבית או אפילו כמה קירות מתחילים להתקלף, יתכן מאוד שמדובר בנזילה סמויה. כמובן שאם יש טפטוף מקיר כלשהו בבית, ניתן להבין כי מדובר בנזילה גלויה. בכל מקרה שכזה יש לפנות באופן מהיר לאיש מקצוע אשר עוסק בתחום איתור נזילות בצורה הטובה ביותר. איש מקצוע מעין זה ידע כיצד לאתר את מקור הנזילה בצורה היעילה, המקצועית והאיכותית ביותר וזאת בכדי להעניק לה את הטיפול המתאים.

 

כיצד מאתרים נזילות?

כאמור, בעבר, כאשר היה מתעורר חשד כלשהו לנזילה, איש המקצוע נדרש לאתר את מקור הנזילה באמצעות שיטה שהייתה מסבה לא מעט נזק לבית. איש המקצוע היה צריך לבחון את הקירות, להחליט היכן ממוקמים האזורים בקירות או ברצפות אשר מתחתם ישנם נזילה ולאשש את החשד שלו באמצעות פירוק המרצפות באזור או הריסת האזור בקיר בכדי לחשוף- האם אכן מקור הנזילה מצוי שם. במידה ומקור הנזילה לא היה מצוי באותו המקום שבו איש המקצוע חשב כי הוא מצוי, הרי שהוא היה נדרש להמשיך ולחפש את מקור הנזילה באותה השיטה. כיום, באמצעות מצלמות טרמיות מיוחדות, אשר יכולות לזהות באופן חיצוני בקירות או ברצפות הבדלי טמפרטורה, בעל המקצוע יכול לזהות את האזור שבו מצויה הנזילה. המצלמה הטרמית מסמנת את האזור שבו הטמפרטורה נמוכה יותר בצבע אחר וכך ניתן להסיק שמקור הנזילה מצוי באותו האזור. כך ניתן לטפל באופן ממוקד ויעיל במקור הנזילה, מבלי שיהיה צורך להסב נזק רב ומשמעותי לבית או לכל מבנה אחר. כמובן שעבור איתור נזילות באופן מקצועי ומתקדם, יש לבחור באנשי המקצוע המתאימים, הרלוונטיים והטובים ביותר בתחום.

 

כיצד תבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר לאיתור נזילות?

אם אתם חושדים כי ישנה נזילה כלשהי בביתכם, חשוב מאוד לפנות באופן מידי לאיש מקצוע שיבוא לאתר את מקור הנזילה. מכיוון שכיום ישנם לא מעט אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם בתחום איתור נזילות, יש צורך לבחון את אנשי המקצוע ולבחור מהם אינסטלטור יצאת צדיק אשר מאתר נזילות באמצעות מצלמה טרמית באופן המקצועי ביותר. חשוב לוודא כי מדובר על איש מקצוע בעל המלצות וכן, על איש מקצוע אשר ידוע כאמין ומקצועי בכל הנוגע לעבודתו ולמחיר אותו הוא דורש עבור עבודתו. רצוי לקבל המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה אודות איש המקצוע הנבחר וכן, לקרוא אודותיו באינטרנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה